El pit durant la nit

Els hàbits de dormir.
formiguetes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

El pit durant la nit

EntradaAutor: formiguetes » dt. abr. 03, 2018 8:51 pm

Hola, voldria comentar com van les nits amb el nostre nen que ara té 6 setmanes, ja que no van massa bé i m'agradaria a veure si podeu donar-me el vostre parer... algun consell....el que sigui neujor:-) .
Normalment mama unes 3 vegades per la nit, aproximadament sobre les 00/1h, les 3/4h i les 5/6h. Me'l poso al pit, s'hi està més o menys uns 20/30 minuts, i aleshores li faig fer el rotet i el tinc damunt meu mig incorporat uns 10 minuts. Quan veig q està adormit (o almenys m'ho sembla), doncs el torno a posar al seu bressol. Doncs normalment a partir de la segona toma, quan el deixo al seu llit, al cap d'uns minuts comença a grunyir, però no és de mal, perquè no plora, sinó que és com si estigués incòmode per algo, com si tingués retortijons... Aleshores sovint fa una mica de glopada al llit, i jo lagafo i el tinc una estona més amb mi, i a vegades torna a fer una glopada...i penso que no deu haver paït bé, però clar, no sé com fer-ho perquè jo ja procuro que faci el rotet i no estirar-lo de seguida. A partir d'aquella hora no para de queixar-se, i és horrible perquè no dormim. Durant el dia, en canvi, res de res. S'adorm la mar de bé, al llitet i al cotxet encara més. Què deu passar per les nits? L'hauria de tenir damunt meu més estona? Fins que paeixi del tot? Però no és normal, no? Vull dir que ell hauria de poder dormir bé després de mamar... El matalàs el tenim una mica incorporat però potser no el suficient...potser a la nit el tema digestiu es complica? Els costa més pair? O és que no controla la succió i menja més del compte i s'empatxa???
Ja veieu que tinc molts dubtes... Alguna suggerència sisplau!! Gràcies :ok:
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: El pit durant la nit

EntradaAutor: Anna Maria » dt. abr. 03, 2018 9:39 pm

Bones guapa,
una companya, la tineta, fa uns dies que va preguntar per la caca durant la nit:
viewtopic.php?f=15&t=54897
a ella li passa quelcom semblant, que es queixa durant la nit. Podria ser també un tema d'estar en posició horitzontal, per falta de maduració del sistema digestiu que fa que a l'estar estiradet li costi més pair. Prova de fer com li vam aconsellar a ella, de posar-te'l en posició vertical, donar passejos perquè faci un rotet i es calmi més...
Si dius que és a partir de la tercera toma, potser és que llavors ja no té la son tan profunda i vol marona i amb tu es quedi més tranquil·let.
A veure que et diuen les companyes.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: El pit durant la nit

EntradaAutor: crunchi » dc. abr. 04, 2018 10:34 am

Hola, pel que expliques em sembla que son gasos!!! Al meu també li va passar, grunyia inclús adormit. Li vaig comentar al pediatra i em va dir que eren gasos, que el seu sistema és inmadur i han d'aprendre a treure'ls, que és algo fisiològic. Em va receptar Reuteri i que li fes massatgets (tipus rellotge, o fer la bicicleta amb les cames....) crec que allà als 2 o 3 mesos, ja va deixar de fer això que comentes....

El tema del rotet, nomes dir-te que fent LM no cal treure'ls-hi el rotet, que el pots deixar en posiició horitzontal un cop ha acabat de mamar. O et diria que fessis pit els dos al llit, i aixi tu no t'has de moure, estirada i de costat. I el tema glopades he sentit dir que tampoc és greu, que cada nen és diferemt i el seu sistema digestiu anirà madurant mica en mica.
El tema matalas que el tens incorporat pels mocs?? Que si no, no cal tampoc!

Anims!!! Quan els veus aixi et fa patir molt, ho sé!!! Molts anims!!! I atenció que en breus tindràs crisis de lactancia, que et recomano que ho busquis per internet i estiguis informada i prrparada jejejje molts anims i endavant!!!
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::