Dormir a coll amb 19 mesos

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Dormir a coll amb 19 mesos

EntradaAutor: MENTA33 » dj. set. 06, 2018 9:53 am

Bon dia,
A veure per on començo, el meu fill de 19 mesos dorm encara al pit, sempre m'ha costat molt posar-lo a dormir, a trigat al voltant de 40 minuts, 1 h i fins a 1:30 h, que dormís. L'únic que m'ha funcionat és adormir-lo a coll i pit, però ara comença a agafar unes dimensions majors :-D
Intento fer primer pit estirats però no hi ha manera, sempre sempre haig d'acabar de peu per adormir-lo. No sé que fer per canviar aquesta situació, diria què és més addicte als braços que a la teta per dormir.

Aquí ja no entro en els despertars nocturns que fa, què són uns quants, de vegades 5 o 6 cops, per sort només vol pit i torna a dormir, però és esgotador, acabo fatal de l'esquena.

Algun consell? :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Dormir a coll amb 19 mesos

EntradaAutor: MENTA33 » dj. set. 06, 2018 11:02 am

UPS! m'he equivocat de subforum! :content:
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Dormir a coll amb 19 mesos

EntradaAutor: crunchi » dj. set. 06, 2018 11:33 am

Hola menta!!

El meu té 13 mesos i el dormir tb és la nostra creu. Has intentat que l'adormi el seu pare?? Nosaltres és curiós, amb mi només s'adorm al pit i a vegades estem 10 minuts i altres 1.30h :ufs: .... però amb el seu pare, lestira al llit boca avall i li toca l'esquena i li va dient "a dormir" i s'adorm. Aixi que normalment sempre l'adorm ell, perque no hi ha color.
La meva mare que se'l queda per les tardes, a l'hora de la migdiada, li posa nanes amb la tablet.... i hi ha cops que li costa més que altres.

El meu marit diu que el truco és cansar-lo molt. Que vagi a dormir dsprés de jugar molt, que acabi cansadissim, i posar-lo a dormir quan es frega els ulls i el veus que està neguitós que ja no pot més.

No sé, jo provaria altres persones amb altres tècniques, aviam si funciona...

Nosaltres pa setmana que ve comencem l'escola bressol. Aviam com ho fan per adormir-lo ;-)))
Molts anims nena, ja m'imagino lo dur que és....

Pd. Per aqui tb fem 4 o 5 despertars amb teta que calma. :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::