Fa servir el pit de xumet durant la nit

Els hàbits de dormir.
Pepi_3
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 20, 2019 9:13 pm

Fa servir el pit de xumet durant la nit

EntradaAutor: Pepi_3 » dc. feb. 20, 2019 10:15 pm

Hola! Tinc un nen de 7 mesos que durant el dia utilitza xumet lo normal, en canvi durant la nit no hi ha manera de que l’utilitzi, nomes vol el pit i es passa la nit xumant el pit (estic esgotada ja que no dormo gairebe gents) quan provo de donar-li la pipa s’enfada i arrenca a plorar i no hi ha qui el freni si no es al pit... algun consell? Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Fa servir el pit de xumet durant la nit

EntradaAutor: Ally83 » dj. feb. 21, 2019 10:04 am

Hola Pepi;

No se pas que aconsellar-te, xo crec que has de fer el que tu creguis que és millor i sobretot mai mai sentir-te culpable ni que t’ho facin sentir.

Hi ha moltes tecniques xq els nens dormin sols, unes més agresives que d’altres, xo al final has de tu la que decideixis.

Jo a la meva filla li vaig cambiar el pit x el xumet de nit quan tenia 3 mesos, vem deixar les tomes nocturnes i ara casi amb 7 ja no fem lactancia materna i la nena dorm a la seva habitació. No soc un exemple de criança natural, però tampoc ho he volgut. Treballant jo i aixecant-me a les 6 del matí, per mi era incompatible mantenir la lactancia, i als 6 mesos vem passar a lactancia articial i alimentació complementaria.

A partir d’aquí, això és el vaig fer jo. Però tu has de decidir sola, i sobretot sense pressió xq facis el que facis estara ben fet.

Un petonet!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Fa servir el pit de xumet durant la nit

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. feb. 24, 2019 11:17 pm

Hola Pepi_3.

Les meves filles han tingut époques també més demandants de pit a la nit. Sol coincidir amb crisis de creixement, sortides de dents o canvis importants (la meva tornada a la feia,...). No dius si és una cosa de fa pocs dies o fa molt temps que t'hi trobes, i tampoc si feu collit o no. Jo faig collit amb elles, i si bé aquestes époques que estan més demandants es nota perquè et vas despertant és suportable, és qüestió de trobar una postura còmode per tu i deixar la teta fora jeje. Està clar que si dormen a una cuna o a una altre habitació no és viable per tu aixecar-te cada dos per tres i serà impossible que descansis bé. Les úniques recomanacions que se m'acudeixen són fer collit en cas que ja no ho facis i sinó molta paciència doncs sol ser només una etapa.

Ah! Les meves nenes no han volgut mai el xumet, ni de dia ni de nit, ni la gran ni la petita, així que el considero un objecte absolutament prescindible. En realitat no fan servir pit de xumet, sino que és al revés, fan servir el xumet de pit (si és que es conformen).

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::