Recomanacions vigilabebes

Els hàbits de dormir.
elsa88
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 25, 2019 7:31 am

Recomanacions vigilabebes

EntradaAutor: elsa88 » dg. ago. 25, 2019 7:39 am

Hola!!

Estic buscant un Vigilabebés per al meu fill i no sé quin escollir. Teniu alguna recomanació? M'interessa sobretot saber quines característiques ha de tenir el monitor perquè no se m'escapi res imprescindible. Alguna cosa que hagi de tenir si o si? Si teniu experiència directament amb algun model, doncs genial :) Gràcies !!
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Recomanacions vigilabebes

EntradaAutor: Maroa » dg. ago. 25, 2019 8:15 am

Jo no en vaig tenir mai cap. Quan ploraven els sentia perfectament!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Recomanacions vigilabebes

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. ago. 26, 2019 10:14 pm

Hola Elsa88,

Jo vaig comprar un Angelcare amb unes plaques que detectaven la falta de respiració i sonava una alarma en cas que fes apnees (per la por a la mort súbita...). El vaig comprar a una botiga de puericultura de segona mà i encara sort, perquè no el vaig utilitzar ni una vegada!!!! Una vegada sí, durant una migdiada, però sense les plaques aquestes... com a vigilabebes normal (sense pantalla). A més feia interferències que feien soroll....

Llavors quan va néixer la petita vaig comprar a wallapop un de normal (sense pantalla tampoc) per sí mentre ella feia migdiada jo sortia al jardí amb la gran. Utiltizat també una vegada... que el vaig portar a casa uns parents ja que teníem un dinar familiar...

Total ja veus, despesa inútil en el meu cas, i per partida doble (si és que no aprenc...). Com diu la Maroa sí és per la migdiada i està a la mateixa planta que tu es senten perfectament. A un altre pis potser canvia la cosa. En el meu cas a la nit hem fet collit (o si el tens a una cuna de collit) així que no ens ha fet falta ni una nit.

A no ser que tinguis claríssim que el petit/a dormirà a una habitació diferent a la teva des del primer dia (no t'ho aconsello, per començar seria molt més cansat per tu haver d'aixecar-te cada vegada que es despertés) jo esperaria a fer la compra i ja t'adonaràs de si realment ho necessites o no.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Recomanacions vigilabebes

EntradaAutor: Vannion » dt. ago. 27, 2019 3:23 am

Moooolt boneees!

Doncs jo discrepo una mica de les companyes i si que li he tret rendiment al vigilabebes! :) Sobretot per les migdiades, i per aquella estona entre que ell s'ha adormit, i nosaltres anem a dormir (que sempre aprofitem per netejar la cuina i fer soroll, o veure alguna serie).
Aixo si, els primers mesos no li vam treure gaire us, sobretot pel que diu la Jomateixa, compartiem habitació, i els horaris de dormir, eren bastant similars als nostres xD

També he de dir, que nosaltres no vam voler que tingues camera. Contra més senzill millor, i si que ens va fer gracia un, que el receptor dels sorolls es com un rellotge (Babble band summer infant) i aixi el portes més comodament a sobre. El que si que he de dir, es que a vegades es queda una mica curt en distància.
Avui en dia n'hi ha que van per la WIFI que potser es millor que aquests que fan tipus ''radio''. Aixo si que no t'ho sabria dir.
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Recomanacions vigilabebes

EntradaAutor: Javi » dj. ago. 29, 2019 10:29 am

Hola Elsa

YO en su día compré una cámara IP de esas de los chinos por amazon, creo que unos 30eur
Dicha cámara tiene 360grados de visión, bidireccional (escuchas y tú puedes hablar y que te escuche) visión nocturna, detección de movimientos que te avise y calidad de visión 720p
Al ser cámaras ip (creo que en leroy merlin tb venden algunas, para que te hagas la idea o preguntes) las imágenes las ves a través de tu movil con la aplicación, puedes hacer zoom, mover la cámara, hablar, hacer foto, grabar en vídeo y cuando detecta movimiento te pita e incluso si quieres te mandan un mail con la foto de lo sucedido
Al ser china y nombre desconocido, el wifi no me iba muy bien, al tener el piso cableado, la tengo por cable y perfecto, a las malas lo conectas a la luz con un PLC
Estas cámaras las puedes usar de vigila piso jejeje dsde el trabajo puede ver la cuna jajaja o si entrara alguien, me avisaría el movil del movimiento de algún intruso

Saludos
mireiamr
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 18, 2019 7:54 am

Re: Recomanacions vigilabebes

EntradaAutor: mireiamr » dj. ago. 29, 2019 2:13 pm

Quan vaig tenir el primer nen em van regalar el vigilabebés de Miniland. El vam fer servir tant i ens va anar tant bé que quan vaig tenir el 2n (només es porten 16 mesos) només vaig haver de comprar una 2a càmera. Sense cap dubte el recomano moltíssim! No ens ha fallat mai! Com tenim l'habitació dels nens i la nostra bastant allunyades les hem fet servir moltíssim. Per la nit, per la migdiada, a casa dels iaios...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Recomanacions vigilabebes

EntradaAutor: Ally83 » dj. ago. 29, 2019 7:25 pm

Nosaltres tenim una no recordo la marca xo la vem fem servir super poc, si es desperta plora i t’enteres igual....

Vigileu amb les camaras ip xq no tenen molta protecció i al estar conectades a la xarxa qualsevol hacker pot tenir acces.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::