Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

Els hàbits de dormir.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: EMAMI » dl. oct. 01, 2012 5:34 am

Hola!
La meva filla encara no té 3 mesos i durant la nit dorm amb nosaltres, però les dormides que fa durant el dia les fa a la seva habitació (ja que fa dormides de mitja hora més o menys...)
Jo tinc clar que la passaré a la seva habitació quan em dormi la nit sencera que també tinc ganes de descansar i és molt pràctic que dormi amb nosaltres.
Salutacions
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: sagmai » ds. oct. 06, 2012 9:51 am

sagmai ha escrit:Nosaltres el posarem als 5 mesos, quan ja no hi capiga al moises. De moment fem servir el llit de matalas per jugar amb els ninos i aixi s'hi. Va familiaritzant...



Em corregeixo... El passarem avui! Ja no s'hi vol estar, al moisès :ufs:
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: sargantana:28 » ds. oct. 06, 2012 1:45 pm

Jo tb la vaig canviar pq al moises no hi estava còmode, i amb la calor que feia a l'estiu pobreta suava que no vegis...tan de temps pensant com ho faria i al final ella mateixa m'ho va "demanar" i al seu llitet gran hi està perfecte des del primer dia
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: Inda » ds. oct. 06, 2012 2:37 pm

Nosaltres el pensavem posar quan ja no capigués al moisés. Però no hi cap des de el 3 mesos!! Així que va passar al nostre llit tot esperant a que dormís més seguit per les nits, ja que fem LME.Com que hem vistque això va per llarg (i jo encantada, tant de bo amb la AC continui igual de bé la LM), hem posat un bressolet de l' I K EA adaptat al meu costat del llit.

Supos que ja veurem quan ha arribat el seu moment. De totes maneres totes les becaines les fa a la seva habitació des dels 3 mesos :-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: sagmai » ds. oct. 06, 2012 3:38 pm

Molt bona idea Inda! Però jo no sé quan dormirà més seguit... Ja m'agradaria saber-ho... La nit passada hem fet collit de veritat i era com unangelet.

Us adjunto un grafic per a que ho entengueu millor :-D
http://mamavalle.blogspot.com.es/2012/0 ... e-los.html
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: Inda » ds. oct. 06, 2012 8:38 pm

Qué bones les postures!!! Son de veritat, jajaja..com podran fer-ho??

Jo pobre de mi em vaig creure que als tres mesos ja demanaven un cop a la nit. Però el meu és dels que encara demana 3 vegades!!! Dorm cap a les 21 i demana sobre les 00:30 , les 02:30 i ja les 05:00 aprox. I la seva habitació és a l'altre banda del pis i tinc 5 graons per baixar de la nostra habitacio....no ho veig clar...Potser si la distribució fos un altre ens animariem!!

Ja ens arribarà el moment, com a mínim em trobat la solució per dormir còmodes, que crec que és lo important
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
kellyaaron
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:00 pm

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: kellyaaron » dl. oct. 08, 2012 3:08 pm

Jo li vaig possar a la seva habitació els 4 mesos, les migdiades les feia a la seva habitació sempre. No ens va costar res i va começar a dormir 6 horas seguides¡
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Quin es el millor moment per posar-los a la seva habitació?

EntradaAutor: sagmai » dc. oct. 17, 2012 4:39 pm

Inda ha escrit:Qué bones les postures!!! Son de veritat, jajaja..com podran fer-ho??

Jo pobre de mi em vaig creure que als tres mesos ja demanaven un cop a la nit. Però el meu és dels que encara demana 3 vegades!!! Dorm cap a les 21 i demana sobre les 00:30 , les 02:30 i ja les 05:00 aprox. I la seva habitació és a l'altre banda del pis i tinc 5 graons per baixar de la nostra habitacio....no ho veig clar...Potser si la distribució fos un altre ens animariem!!

Ja ens arribarà el moment, com a mínim em trobat la solució per dormir còmodes, que crec que és lo important


Amb aquest plan ja ho comprenc tot! Entre gymkana nocturna i l'alternativa et quedes amb l'alternativa...
Jo des de que l'he canviat no he notat ni millor ni pitjor son. Els que no he posat són els walkes ja que tinc els d'Ikea i són un desastre!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::