Taller de Fotografia!

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 14, 2015 12:23 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ara sí!!!!!!!!!! ja estan tots els apartats del Taller muntats!
aquesta tarda que crec que tindré una estoneta em poso a obrir temes! :ok: :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dc. jul. 15, 2015 5:04 pm

bé noies ja he començat, de moment amb nivell basiquet però si creieu que m'he deixat de dir alguna cosa important no dubteu en ampliar informació en qualsevol post on faci falta! :ok: :ok:

també he començat a posar exercicis, o sigui que ja podem practicaaaaaaar


...a veure si ara tinc temps i obro algun tema més ;-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: shibi » dj. jul. 16, 2015 9:53 am

>.-<: >.-<: >.-<:

Ara em miro la teoria! a veure si el cap de setmana tinc temps de practicar i fer exercicis!

Si tenim alguna pregunta...on la fem???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dj. jul. 16, 2015 10:59 am

>.-<: >.-<:

:-D masses posts?? :-D :-D

si la pregunta és genèrica sobre el funcionament del taller com la que acabes de fer aquí :ok: si és sobre un tema concret, al post específic, per exemple:

- sobre teoria de conceptes bàsics en general, a conceptes bàsics
- sobre algun dubte concret amb la velocitat d'obturació o el diafragma, als posts específics
- sobre composició en general, a regles bàsiques de composició
- sobre la regla dels terços, al post específic (quan l'obri)
- sobre el tractament de les imatges, a revelat digital
- sobre com convertir a blanc i negre, al post específic (quan l'obri)
- sobre el funcionament general del fem fotos, a fem fotos
- sobre com fer una foto de lightpainting, al post de lightpainting

...etc

sé que hi ha molts posts i que potser és una mica embolic ara però quan estigui tot muntat crec que es veurà més clar i estarà tot ordenat (i si algú té un dubte concret sobre el diafragma per exemple serà fàcil anar al post de diafragma a llegir o preguntar sense haver de buscar en un post de teoria bàsica que hauria quedat molt llarg si ho hagués fet tot junt)

de totes maneres, li he de demanar al Toni que em posi fixes a dalt els posts de conceptes bàsics i regles de composició, així també es veurà més clar quins són els genèrics i quins els d'exercicis :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: shibi » dj. jul. 16, 2015 11:22 am

Ho estàs fent molt bé ametista! :ok:
Tot ben ordenadet :)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 19, 2015 8:56 pm

au, ja he obert més temes teòrics amb exercicis, aquest cop uns quants de composició :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dc. ago. 05, 2015 2:28 pm

noies, tenim això molt paradet, no? :content:
espero que sigui per les vacances i que al setembre en posem en marxa!
jo mentrestant intentaré anar obrint més posts nous i fer ja alguns exercicis! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: shibi » dj. ago. 06, 2015 8:26 am

Si que està paradet si!!!! jeje
jo vaig una mica liada amb la feina, les vacances de la peque i tot plegat!
A veure si al setembre mhi poso en serio! ;-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dt. set. 08, 2015 4:38 pm

buf noies he tingut un ensurt amb la càmera que gairebé em quedo sense!!!!!! :-o00m
resulta que per la festa major jo que em planto amb el trípode al balcó per fer unes fotos al castell de focs i quan només portava quatre fotos, acabant d'ajustar i enquadrar..... pam, em surt "Error. Pulse de nuevo el disparador" :-:) l'apreto i res, el torno a apretar i res, apago la càmera i la torno a engegar i res, li trec la bateria i la torno a posar i res....tota l'estona el mateix error :menjadonuts:
doncs au, vaig deixar la càmera i vaig acabar de mirar els focs artificials de morrus... i després me'n vaig a anar a investigar al manual, fòrums de nikonistes, etc. què havia passat: mirall bloquejat o mort de l'obturador AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHHHHH les dues coses només a reparar pel servei tècnic amb un pressupost mínim de 120-140 euros :-:) (ja no està en garantia)
com que l'ametistu és una mica manetes l'endemà ens vam fer amb tot de tutorials, fotos i instruccions de com reparar-la DIY... una de les opcions que deia era que es podien haver encallat els engranatges que mouen tot el mecanisme i per tant el mirall així que vam treure la tapa de sota vam recol·locar el mirall i oh! vaig poder fer una foto! aquí ja em vaig quedar tranquil·la perquè això volia dir que l'obturador funcionava bé però oooooh a la segona foto em va tornar a sortir l'error...snif torna a desmuntar i aquest cop vam lubricar els engranatges amb oli baby johnson, llavors ja vaig poder fer 5 o 6 fotos abans que tornés a bloquejar-se............... la gràcia perquè es lubriqués bé era disparar en ràfega una bona estona però la pròpia màquina no em deixava, no agafava.... jo aquí ja ratllada, pensant en si no hi hauria res a fer, si m'hauria de comprar una altra càmera, com ho faria, bfffffffffffffffff total que l'endemà ens hi vam tornar a posar i al cap d'un parell de cops d'obrir i lubricar vaig poder fer ràfegues a saco i llavors l'oli ja va arribar a tots els engranatges!! >.-<: i des de llavors que em funciona bé, ja he fet com a 200 fotos per comprovar que va >.-<: >.-<: >.-<:
això sí, vaig amb por que en qualsevol moment em torni a sortir l'error... i és que llegint a gent que li ha passat el mateix l'averia se li acabava repetint amb el temps :ufs:
en fi, seguiré fins que em duri, si em torna a passar tornarem a desmuntar...i així fins que ja no doni més de sí! i mentrestant aniré estalviant per quan l'hagi de canviar per una de nova...

vaja, que com que he anat fent fotos per provar-la he aprofitat per fer ja algun exercici del Taller :content:
a veure si ara que ja som a setembre això s'animaaaaaaaaaaa
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 17, 2015 7:12 pm

ei que ja estem a octubre!!!

ningú s'anima????????????????????????????????????????

shibi com va la panxu?

amca, septiembre, la_lluna_rodona, Koaleta.... on sou??

jo vaig començar a fer algun exercici però em vaig desanimar una mica perquè em sentia sola :content: :content: vaaaaa, que tinc ganes de fer fotos i veure les vostres!! :()():::: :()():::: :()():::: que pels exercicis no penseu que s'han de fer fotos artístiques, eh?????????? com si feu fotos de l'aixeta de la cuina! ...jo he fet fotos de calaixos, plantes, totxos... :r) es tracta simplement de practicar conceptes i les fotos artístiques ja les farem i posarem a "Fem fotos!" d'acord?

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: shibi » dl. oct. 19, 2015 9:47 am

Hola guapa!

uf! estic super desconectada del fòrum i de les fotos! :( al setembre volia posarmhi...però per una cosa o altre ho vaig anar deixant...
I ara amb l'embaràs... Ja estic de baixa....però no tinc temps per res! entre la nena, metges etc... encara no tinc ni la bossa del peque feta! i només queda 1 mes :p-)

Aisss! a veure si trobo un ratet i faig alguna foto!! i a veure si les altres es van animantttt!

petunetssss
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dl. oct. 19, 2015 2:47 pm

no tens ni la bossa feta? :r)

tranquil·la, si tens alguna estona que et ve de gust posar-t'hi genial i si no... més endavant quan pugis ja faràs fotos de peuets de bebè :love: <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<

jo a veure si trobo algun moment per tornar-m'hi a posar, encara que estigui sola :-D :-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dg. març 20, 2016 3:15 pm

noies!!! com va?

vinc a explicar-vos que pel meu aniversari m'han regalat un 35 mm!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: estic súper contenta i ja he fet un munt de fotos per estrenar-lo, quina diferènciaaaaaaa! en llum, nitidesa, bokeh... és una passada! ja us posaré fotos! :ok:

per cert, fa un parell de mesos la càmera em va tornar a fallar amb l'error que em donava al setembre, però aquest cop va ser obrir, posar oli i tornar a funcionar de seguida... tot sigui així i que em duri uns quants anys més!

i vosaltres, com aneu?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: petit_somni » ds. jul. 23, 2016 3:48 pm

Bona tarda!
Us acabo de descobrir :p-) m'encanta la fotogragia tot i que no acabo de treure mai el temps que aquesta necesita... Espero amb aquest fil del foro amb tanta informacio poder reprendre aquesta aficio!
Em posare al dia i intentaré fer algun exercici : lasito :
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Fotografia!

EntradaAutor: ametista » dc. jul. 27, 2016 5:36 pm

hola petit_somni benvinguda! >.-<:
ara mateix ja veuràs que no hi ha gaire moviment per aquí però jo de cara al setembre a veure si m'hi torno a posar!
i s'apunta més geeeent!

que bé si t'animes a fer alguns exercicis! :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Taller de Fotografia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::