Contes

Per a socpetitons i socpetitones
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Contes

EntradaAutor: Ixena » dc. feb. 03, 2010 10:36 pm

Hola noies,

Potser us semblarà una tonteria, però què us semblaria recomanar-nos contes per als nostres fills?
El que vull dir és que a mi m'agrada molt comprar contes, però, és clar, n'hi ha molts i a vegades no saps quin triar (em puc tirar una hora allà mirant i mirant i marxant només amb un). A més alguns són caríssims i em fa ràbia quan el tinc a casa i veure que no val gaire res. És que n'hi ha amb il·lustracions molt xules, però amb una història pobra, o a vegades al revés una història xula però com que les il·lustracions no criden gaire l'atenció doncs no el compres... I tampoc es tracta de comprar i comprar i esperar a tenir sort! És clar que quan puguem anirem a la bibio, però també vull fer-li una petita "biblioteca" amb contes bonics, interessants... no sé si m'enteneu.

Aviam si me n'aconselleu algun!

Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Contes

EntradaAutor: Lluma » dc. feb. 03, 2010 10:56 pm

a en Pau li agraden molt els contes del Gat Mima!!! (bé, de fet magraden molt a mi...)
Imatge
nisana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

Re: Contes

EntradaAutor: nisana » dj. feb. 04, 2010 9:15 am

Al meu fill li agrada molt una col.lecció de l'editorial Combel que són 4 llibres titulats "Els sons de ...." i aleshores són "del carrer", "del bosc", "de la granja" i "de la casa". Estan força bé perquè tenen pestanyes que s'obren i no només surten animals sinó situaciones quotidianes.
Avatar de l’usuari
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: Contes

EntradaAutor: NURI » dj. feb. 04, 2010 9:58 am

A la Laia tambe li encanten els contes, i clar es el que tu dius Ixera n'hi han molts, per que arriba un punt que ja no hi cabem a casa,
Li he comprat els classics i algun mes, el peix Irisat esta molt be, el peix que cridava tauro tambe li encanta, es que li solen agradar tots.
Donç el que faig es jo li compro els classics, patufet, la rinxols d'or, les set cabretes...,per fer la mini biblio, i un cop per setmana anem a la biblioteca una estona allà mirem els llibres i ni explico de diferents que els de casa aixi tenim un bon repartori i si no li agrada el deixa deseguida i despres ens en porten un o dos a casa, es una bona marenra de no gastar tant amb els llibres, que n'hi han que son una mica cars
Tambe a escola cada divendres els i donen un conte per porta a casa que l'han de tornar dimecres seguent, el trien ell a escola.
Recumano
Peix irisat
La mainada al parc - la mainada a la banyera...( son cuatres contes de dos germans
el peix que cridava tauro (vaiga tota la coleccio)

ostres ara he cadat bloquejada es que n'hi han tants de contes ara no amb sort cap mes titol
Imatge
Imatge Notes:
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Contes

EntradaAutor: juliet » dj. feb. 04, 2010 12:33 pm

Hola!! està molt bé aquest post que has obert!
nosaltres tenim una bona biblioteca infantil de 0-4 anys, el julieto i jo som de lletres i clar sempre hem pensat que des de ben petits és molt bo aficionar-los, tot i que potser de grans doncs te'ls poden tirar per la cara!!
Nosaltres tenim tota la col.lecció del Teo (la van reeditar fa uns dos anys)i venia cada setmana amb el País, per només un euro més.
També tenim els de la Maisy, Baby Einstein, Little People (amb finestretes), i després tenim de "sueltos" de diferents col.leccions.
Ara per la Júlia que té 4 anys comencem a comprar aquells que tenen frases curtes amb lletra majúscula (de pal que diuen els nens)i més endavant, de la mateixa col.lecció hi ha els de lletra "lligada".
El Roger que només té un any i 4 mesos també s'encanta amb els llibres que mira sa germana!!
Imatge
Imatge
gemmaurrea
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

Re: Contes

EntradaAutor: gemmaurrea » dj. feb. 04, 2010 3:26 pm

Hola
A l'isaac que té 16 mesos, li encanten els "minidiccionaris del bebè" és tota una col·lecció temàtica de llibres de pàgines molt dures que poden manipular molt fàcilment des de ben petits. A cada pàgina hi ha una imatge feta amb plastilina, i és molt visual.
Nosaltres en tenim molts, el de la natura, el del mar, el de les fruites, el dels transports... i esl té des de ben petitet, i ens encanten!!
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Contes

EntradaAutor: juliet » dj. feb. 04, 2010 5:53 pm

gemmaurrea, d'aquests minidiccionaris també en tinc i realment els hi agraden molt perquè les fotos o dibuixos solen ser de coses que ells habitualment veuen. Jo n'he anat comprant al FNAC que té unes col.leccions bones a molt bon preu!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Re: Contes

EntradaAutor: Ixena » dv. feb. 05, 2010 7:52 pm

Gràcies noies per les vostres aportacions! Aviam si ens anem donant idees! El meu fill encara és petitó, però ja comencem a comprar-n'hi i mirar-ne alguns, tot i que ara bàsicament els tasta i se'ls menja! :r)

Aquests minidiccionaris que comenteu, també en tenim i són xulos!

Jo us volia comentar una col·lecció de GAlera, que no són contes, però són uns llibres molt bonics amb fotografies i hi ha temàtiques diferents: Nens del món, Mares del món, Pares del món, Bebès animals, Jo visc aquí... A sota de cada fotografia hi ha una frase explicativa amb lletra de pal. Són molt macos. Mireu que el meu fill és petit i el de "Nens del món" li encanta, queda bocabadat mirant el nens i els va tocant amb les mans!

Per les que us agrada la literatura catalana, l'altre dia vaig comprar un llibre amb 3 contes de la Mercè Rodoreda amb il·lustracions d'en Subi. És molt maco, però s'ha de dir que la llengua és literària i culta; per tant, molt allunyada del vocabulari bàsic dels nostres nens i també del nostre! Tot i així, és d'aquells que val la pena tenir.

També hi ha una col·lecció de l'Abadia de Montserrat que es diu "Tant de gust senyor..." de la Carme Rubio que introdueixen un personatge concret als nens. Per exemple, si no recordo malament, hi ha Ramon LLull, però també Andersen... són interessants. Tot i que tampoc són pròpiament contes.
Imatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Contes

EntradaAutor: juliet » ds. feb. 06, 2010 7:09 pm

Aquesta col.lecció de la Galera que parles és motlt bona, la teniem al cole pels nens d'infantil i tenia molt d'èxit!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Contes

EntradaAutor: Glauca2 » dt. març 30, 2010 7:16 am

Per quan el nen tingui 5 anyets, hi una un conte preciós! "L'ovelleta que va venir a sopar"
Sempre el recomano, però es que la història és tan bonica!! Abans he llegit que algú també comentava "El peix irisat". Recomanable al 100% també!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Contes

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. abr. 05, 2010 10:58 pm

Hola,
jo per l'experiencia amb els nebots, recomano els del Teo (que també eren els meus preferits de petita). Fa uns mesos en vaig comprar un a l'Abacus de preciós. El conte ja el coneixia, La Flor Romanial, tradicional mallorquí, que el tenia en un disc del Xesco Boix. Les il·lustracions molt boniques i la història és preciosa, però potser per a nens de més de 4 anys.
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Contes

EntradaAutor: Glauca2 » ds. maig 08, 2010 1:55 pm

Us faig noves recomanacions que he anat veient aquests dies!

Hi han uns preciosos de la ed. Combel, que es diuen "La reina Rodamon a la Xina", ....a Russia, ...al Marroc...i a Ecuador.
Van sobre la Reina Rodamon, que es una nena reina i els seus viatges. Les il·lustracions són maquissimes.

També hi ha un altre molt divertit que es diu " La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap".

I ara els meus dubtes! Per bebés, em recomaneu alguns concrets??
ImatgeImatge
TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

Re: Contes

EntradaAutor: TàniaBCN » dv. des. 02, 2011 10:08 am

A mi m'encanta un que es diu Cases del Món, de l'editorial Cruïlla. S'obre per la meitat com si fossin portes i a cada pàgina també s'obre i t'ensenya una casa del món i t'explica com es fa o com s'hi viu. La última és una casa de poble de Catalunya. És preciós!
Pel que fa les edats, penso que des de ben petitons fins a 6 o 7. Primer es poden mirar les casetes i explicar-lo nosaltres i després ells sols.

Pels més petitons també m'agrada molt un de l'editorial Combel: A tocar de la granja. Van sortint els diferents animals amb textures diferents per anar-los tocant. A més els colors són molt vius. Diria que n'hi ha d'altres temàtiques similars també per tocar.

Ja n'aniré posant més, que també m'encanten els llibres :-)

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::