recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

Per a socpetitons i socpetitones
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ada_bcn » dj. des. 20, 2012 10:21 am

Hi ha una colecció d'animals, només tenim l'elefant que repassa el que fa l'elefant durant el dia i al final va a dormir i té una manteta i l'has de tapar, és de corimbo.
També hi ha uns contes d'un gos que es diu quico, quico i els animals i 1,2,3 quico de l'editorial beascoa.
Uns que ens agradaven molt també són On és la mama? i On és el melic? de entreLibros, també d'aixecar tapes.
Ara estem molt aficionat a una contes d''una colecció de Iyoké de edelvives crec, li enconaten i ara han tret un tercer conte, són també desplegable si amb finestres per obrir... i té gairebé 5 anys però li segueixen encantant aquests contes. Els de Iyoké els podeu veure aquí (sento fer propaganda... però...) http://adoptivanet.info/paises/cuentos/ ... africa.php
Per nens més grans, jo penso que amb 3 ja es pot explicar, que els costi adormir-se hi ha un conte que es diu El meu pare (crec) de kónikos, on un nen ha de posar a dormir al seu pare que li costa molt adormir-se i sempre està demanant coses.
Avatar de l’usuari
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: NYITUS » dv. feb. 01, 2013 8:09 am

Hola
El Jan el desembre va fer 2 anys i m'agradaria que em recomenessiu contes amb català, per quan arribi l'hora de trure els bolquers i la pipa </;-) .
Gàcies per avançat!
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: iuia » dv. feb. 01, 2013 9:55 pm

NYITUS ara mateix dse me n'acut un per treure el bolquer que es diu Què portes dins del bolquer? Es sobre una cabretra molt curiosa que va mirant els bolquers dels altres animalets amb desplegables i és molt graciós. Al final acaben tots assegudets a l'orinal. Es un llibre simpàtic.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: nb_30 » dv. feb. 01, 2013 10:14 pm

Llibres per treure el bolquer et recomano aquesta bibliografia http://w110.bcn.cat/PortalBressol/Conti ... inters.pdf .Al portal bressol de l'ajuntament de Barcelona hi ha recomanacions mensuals interessants de llibres 0-3
Avatar de l’usuari
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: NYITUS » dl. feb. 04, 2013 10:44 am

Moltes gràcies nb_30 i iuia :ok:
Aniré a l'abacus a vure que trobo, de la mateixa col.lecció n'hi ha per treure la pipa </;-) ?
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dj. feb. 21, 2013 3:03 pm

De la llista que ha posat la nb_30, nosaltres tenim el primer i al meu fill li va agradar molt; a més, porta uns gomets :ok:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: recomanacions - contes per nadons

EntradaAutor: crunchi » dl. juny 18, 2018 11:29 pm

Noies pujo el post!!! vull començar a mirar-me llibres pel Nil, aixi que agafaré idees!!! :-)(-:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: recomanacions - contes per nadons

EntradaAutor: Anna Maria » dj. juny 21, 2018 6:48 am

Bones crunchi!
Doncs a mi m'encanta una editorial que es diu Combel, l'he descobert fa poc perquè tenen una col·lecció que es diu "Cavall" per a començar a llegir (en tres fases "arri, arri tatanet", "trot" i "galop", les lletres són de pal (majúscules) i són contes molt xulos i divertits per ells. Te'n passo l'enllaç:
https://www.combeleditorial.com/ca/col-leccio/cavall
T'he buscat d'aquesta editorial per edats (i també tenen els contes clàssics)
https://www.combeleditorial.com/ca/edat
Ja em diràs el què.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

EntradaAutor: ametista » dv. des. 07, 2018 6:05 pm

aquest és un dels llibres més desgastats que tenim a casa, de petits el vam mirar molt i molt!
els fa gràcia veure reflectit el seu dia a dia :love:

Imatge
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
dunyadzade
Entrades: 1
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:42 pm

Re: recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

EntradaAutor: dunyadzade » dg. abr. 21, 2019 10:59 pm

Bones mamis!! Fa molt que us segurixo però aquest és el meu primer missatge. He estat mirant els llibres que recomaneu però crec que seran per més grans que la Leia, que a principis de mes fara 5 mesos... quins recomaneu per la seva edat? Voldria començar a llegir-li per anar a dormir i per a començar a introduir-la a la lectura i no se per on començar. M’ajudeu? Alguna idea?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

EntradaAutor: Anna Maria » dl. abr. 22, 2019 10:33 am

Hola!
A mi m'encanta l'editorial Combel:
https://www.combeleditorial.com/ca/
Quan hi entris, veuràs que hi ha l'apartat de novetats, i uns enllaços a les col·leccions i als llibres per edat. De les col·leccions, a mi m'encanta la col·lecció cavall, que està dividida en tres grups depenent de l'edat de l'infant, però les altres també estan molt bé.

Ves a una llibreria i tots aquells que siguin de roba, de textures, també pots començar amb algun tipus apretar i que faci sorolls d'animals... També els que tenen una imatge a cada plana amb el nom del que hi ha dibuixat...
També hi ha els que estires, que hi ha la versió menys destroyer (és a dir, que costa més de fer-se malbé). Te n'enllaço un exemple:
https://www.boolino.es/es/libros-cuento ... nit-fosca/

Cada infant avança al seu ritme, en tots els aspectes i en aquest també. Pots anar un dia a la biblioteca a la secció d'infantil, a veure amb quins llibres veus que està més bé, quins li criden més l'atenció, etc.
No et faci por comprar-li un llibre també que et sembli més avançat de l'edat que té, perquè si no li fa cas ara, més endavant potser sí (com una peça de roba d'una talla massa gran)
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

EntradaAutor: Anna Maria » dl. abr. 22, 2019 10:35 am

Afegeixo que poc a poc, ella anirà veient que aquelles imatges que veu estan associades a un nom, i després veurà que hi ha una cosa escrita que potser és allò que hi ha a la imatge... poc a poc!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

EntradaAutor: ametista » dl. abr. 22, 2019 5:06 pm

hola dunyadzade, benvinguda al socpetit!

com t'ha dit l'Anna Maria per l'edat de la teva filla aniran bé tots els contes que siguin de roba, textura, sorolls... amb els que pugui interactuar i així li vagin sent familiars i formin part del seu dia a dia...

per altra banda, per llegir-li tu abans d'anar a dormir pots fer servir un d'aquests contes o qualsevol altre encara que sigui més llarg o per més grans, en aquest cas el llegiràs tu i a la seva edat és més important l'entonació que facis tu que el contingut de la història...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::