Llibres per tractar la competitivitat

Per a socpetitons i socpetitones
TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

Llibres per tractar la competitivitat

EntradaAutor: TàniaBCN » dt. gen. 31, 2012 8:33 pm

Com sabeu els nens poden arribar a ser molt competitius, i m'agradaria trobar algun recurs tipus un conte per treballar aquest tema. M'en podeu recomanar algun?
També m'agradaria trobar-ne algun altre que parlés de l'empatia, el respecte cap als altres, etc. o si més no que fes una crítica de l'egoisme.

Moltes gràcies per avançat!!
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Llibres per tractar la competitivitat

EntradaAutor: Menudeta » dt. gen. 31, 2012 9:20 pm

Et refereixis a que parli de la competitivitat des d'un punt de vista negatiu? Ho dic pq ser competitiu hauria de ser un aspecte positiu no? Suposo que et refereixes a una altra cosa.

No en tinc ni idea però diria que potser això va a caracters i segons a quina edat sembla una cosa negativa no?

L'empatia, i els respecte cap als altres no s'estudia ni s'explica, es viu, així és com s'aprèn. Si nosaltres ho som els nostres fills quan siguin adults ho seran també, n'estic segura al 100%.

Però segur que hi ha material per poder-ne parlar, segur Potser alguna mestra en coneixerà.
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Llibres per tractar la competitivitat

EntradaAutor: Menudeta » dt. gen. 31, 2012 9:24 pm

Posa al google com treballar l'empatia. Hi surten diverses pàgines. Sort!
TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

Re: Llibres per tractar la competitivitat

EntradaAutor: TàniaBCN » dt. gen. 31, 2012 10:14 pm

La competitivitat sovint pot ser negativa. Pel que fa la resta, estic d'acord que se'ls ha de transmetre al dia a dia i anar inculcant aquests valors, però a vegades va bé veure-ho reflectit en un conte, als nens i nenes els va molt bé. A mi com a monitora m'ha servit moltísism utilitzar contes per parlar de certes coses.

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::