Conte amb dibuixos clàssics

Per a socpetitons i socpetitones
PepiPig
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 11:40 am

Conte amb dibuixos clàssics

EntradaAutor: PepiPig » ds. jul. 13, 2013 11:46 am

Hola!

Estic cercant algun conte amb dibuixos d'estil clàssic, com els que es llegien als 80. Sabeu si hi ha? En les llibreries només en mostren d'actuals, amb dibuixos molt simples...
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Conte amb dibuixos clàssics

EntradaAutor: nb_30 » ds. jul. 13, 2013 3:09 pm

Dels anys 80 de quin estil? De la Maria Pascual per exemple? Llibres troquelats?? Tens algun llibre en ment?
Mira, de llibres troquelats l'editorial Combel en http://www.combeleditorial.com/es/catal ... 6&coleccio
I d'estils clàssic tens tambe la cole vull llegir de cruïlla 003002010001&idCatalogoECAT=4
Pero t'he de dir q dels anys 80 hi ha joies com els llibres del Leo Lionni que no son gens clàssics!
PepiPig
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 11:40 am

Re: Conte amb dibuixos clàssics

EntradaAutor: PepiPig » dg. jul. 14, 2013 6:15 pm

Ok, moltes gràcies.

Jo cercava contes com aquest
http://www.todocoleccion.net/la-escuela ... ~x37700908
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Conte amb dibuixos clàssics

EntradaAutor: ada_bcn » dj. jul. 18, 2013 6:35 pm

jo els veig més dels 60 no? bé, jo en tinc d'aquest tipus i són dels meus pares... jo n'he vist, contes clàssic tipus la caputxeta o així, la meva germana en va comprar però no sé on, la happy boooks n'he vist.
a mi m'agraden molt un llibres de la ilustradora Jane Ray, de la editorial blume, Contes d'amor i amistat, Contes màgics i d'altres llibres, quan en veig algún el compro pq m'agraden les ilustracions... però no era massa el meu estil la veritat.

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::