LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
ametista
:: dragona
Entrades: 4700
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 09, 2011 10:57 am

>.-<: >.-<: >.-<:

que bé!!!!!!! :ok: :ok:
vaig a editar el títol d'aquest
Imatge Imatge Imatge

Imatge
al Club de lectura del SP el mes de gener llegim ciència ficció!!! T'apuntes?

T'agrada fer fotos? apunta't al Taller de Fotografia del Socpetit!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8414
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Raqueleta » dc. feb. 09, 2011 12:17 pm

No m'havia passat mai per aquest post tot i que des de sempre sóc una àvida lectora. Imagineu, ara m'he canviat de pis i estic preocupada perquè no sé on cau la biblioteca del barri, tan a prop que tenia la biblio al pis vell neujor:-)
Ja he passat pel post del Club de Lectura, us veig molt engrescades, espero que realment es faci, m'ha fet recordar el Club de Lectura en el que participava i ho trobo molt a faltar. De fet, el que més em reca de la maternitat és que ja gairebé no llegeixo...
Em sembla genial la idea de buscar llibres que no siguin totxos, que totes estem apurades de temps, i jo crec que ha de ser un sol llibre per mes, que si hi ha massa diversitat i entre que no sempre totes podran participar potser hi haurà cops que no hi haurà massa gent per a opinar i no serà tan interessant. I la gràcia està en descobrir llibres que per tu mateixa no hauries triat, no?, descobrir nous autors, nous estils, nous gèneres... i uns mesos ens agradarà més i d'altres menys.

Però vaja, és un post de recomanacions, així que us recomano un llibre que vaig llegir fa un temps i em va agradar molt (i el proposaré per al Club de Lectura també): "Su mano sobre mi frente", de Nafisa Haji.
ImatgeImatge Imatge

Imatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. feb. 09, 2011 4:31 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Juliett » dg. feb. 13, 2011 9:16 am

GUapisss sóc aquí! ai per favor! que he estat malalta i no us atrapo!
Que guai no? ja està creat? vaig a mirar!
Genial!
Sou unes cracks!
A mi tot em sembla perfecte!
:***:
ImatgeImatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dg. feb. 13, 2011 6:05 pm

eeeei, ja he començat la recopilació de recomanacions però....porto 3 pàgines del post i ja hi ha més de 100 llibres!!! :-:) :-:) :-:) >.-<: (no us penseu que m'hi mato gaire, no tinc temps... estic fent copiar y pegar a un excel -que m'ho ordena per ordre alfabètic de l'autor i ja de passada ho numero- i després faré copiar y pegar aquí :love: )

pensava editar la meva primera entrada però veient com serà la llista no hi cabrà....o sigui que ho posaré per aquí i a la primera entrada hi posaré un enllaç, d'acord? :ok: :ok:

en breu...llista!! >.-<: >.-<:
Imatge Imatge Imatge

Imatge

xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: xikaaa » dj. feb. 17, 2011 8:44 pm

jo ara m'estic llegint: "dejame entrar" es d'aquesta noia que es vampira... m'he portat una decepció, estic desitjant acabar.lo per tal de ficarme de nou amb la caiguda dels gegants que el vaig deixar a mitges perque se m'estava fent pessadet.
Imatge
Imatge
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dj. feb. 17, 2011 9:02 pm

ametista ha escrit:eeeei, ja he començat la recopilació de recomanacions però....porto 3 pàgines del post i ja hi ha més de 100 llibres!!! :-:) :-:) :-:) >.-<: (no us penseu que m'hi mato gaire, no tinc temps... estic fent copiar y pegar a un excel -que m'ho ordena per ordre alfabètic de l'autor i ja de passada ho numero- i després faré copiar y pegar aquí :love: )

pensava editar la meva primera entrada però veient com serà la llista no hi cabrà....o sigui que ho posaré per aquí i a la primera entrada hi posaré un enllaç, d'acord? :ok: :ok:

en breu...llista!! >.-<: >.-<:

quina currada!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ametista

EntradaAutor: ametista » dl. març 14, 2011 11:39 pm

NOTÍCIES NOTÍCIES!!! :p-) :p-)
a finals d’aquest mes de març sortirà la sisena part dels fills de la terra!!! >.-<: >.-<:
es dirà “La terra de les coves pintades” i passa a la península ibérica, la Jean M. Auel ha estat documentant-se a Atapuerca, Altamira, a l'Abric Romaní de Capellades i a unes coves de Guipúzcoa....la mala notícia és que ja és l’últim de la sèrie....ooooooh!!!!!!!!! Imatge
Imatge Imatge Imatge

Imatge

neuetes
Entrades: 5526
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. març 15, 2011 5:48 pm

ametista ha escrit:NOTÍCIES NOTÍCIES!!! :p-) :p-)
a finals d’aquest mes de març sortirà la sisena part dels fills de la terra!!! >.-<: >.-<:
es dirà “La terra de les coves pintades” i passa a la península ibérica, la Jean M. Auel ha estat documentant-se a Atapuerca, Altamira, a l'Abric Romaní de Capellades i a unes coves de Guipúzcoa....la mala notícia és que ja és l’últim de la sèrie....ooooooh!!!!!!!!! Imatge

Osti, no en tenia n'hi idea d'aquests llibres!! em pots fer una breu sinopsis de la temàtica d'aquesta saga??
bipa
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dt. març 15, 2011 7:51 pm

Hola noies, una mes que s'apunta a aquest post.... me l'havia perdut.... Ametista espero la llista >.-<: >.-<: que porto unes setmanes de baixa i estic devorant llibres i suposo que d'aqui a uns mesos tornaré a tenir temps.... els meus tops (molts ja estan dits...).

- La triologia de Stig Larsson i per culpa seva molta novel·la sueca: Asa Larsson (no m'agraden tant ja que no acaba de definir bé els personatges), Camilla Lackberg (millor)

- La dama de blanc li guardo mooolt de carinyu !!!

- La Maternitat d'Elna vaig cometre l'error de llegir-lo al final del primer embaras i vaig fer un dramon, vaig passar-ho malament però em va encantar.

- Les del Clan de l'os Cavernari els vaig començar a llegir de molt joveneta i no recordo a quin em vaig quedar... hauré de revisar-ho per que segur que me'n falten alguns...

- Margarite Yourcenar i novel·la històrica de Alexandre el Magne i Grècia també m'agraden molt.

El que no m'ha agradat tant és l'Ombra del vent (i el vaig llegir molt al començament abans del boom per tant no tenia expectatives) però és divertit llegir despres "El misterio de la cripta embrujada" d'Eduardo Mendoza per veure les similituds...

I d'Eduardo Mendoza per riure molt i passar l'estona "Sin noticias de Gurb" bonissim !!!

La darrera lectura que m'ha impactat: "El secret del meu turbant" d'una noia afganesa que s'ha de fer passar per noi per tirar la familia endavant escrit per ella (Nadia Gulham) i una catalana (Agnes Rotger). Suposo que com que també estic al final del segon embaras i sensiblona també m'ha fet plorar molt... també em va agradar "L'últim patriarca" de Najat El Hachmi.

També m'agrada molt viatjar i sempre intento emportar-me llibres relacionats amb el destí.... però això ja seria un capitol a banda...

Això el que em ve al cap... si me'n venen més ja els posaré !!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. març 16, 2011 3:20 pm

neuetes Els fills de la Terra és una saga sobre la prehistòria, n’hem parlat més d’una vegada per aquí! la protagonista és l’Ayla, una noia cromanyó criada per una tribu de neandertals i la saga va sobre tota la seva vida i el que li va passant, el que va aprenent, els pobles que visita.........molt recomanable!! :ok: :ok:

ei noies, doncs ja tinc la llista!! >.-<: >.-<: >.-<: he trigat però per fi m’he rellegit tot el post i la llista és tan llarga que no la posaré aquí, obriré un tema nou!!! :pandi: en realitat n’obriré més d’un :r) aquest seguirà sent el de recomanacions de lectura per adults i també hi haurà el de llibres infantils (hem comentat aquí més d’una vegada que estaria bé i no ens hem animat a obrir-lo...doncs allà voy!) que per cert, els separaré en 1a edat, primeres lectures i juvenils, perquè no estiguin totes les edats barrejades i també n'obriré un altre de llibres SOBRE els nens (que també hem anat comentant per aquí: els del Carlos González, Rosa Jové etc. ) què us sembla?
potser també es podria obrir un altre tema sobre lectures en idioma original perquè en aquest post se'n parla una mica però al final no he afegit les recomanacions a la llista perquè algunes eren repetides només que en anglès o no eren repetides però....al final ja em perdia :-:) :r) ) les que llegiu habitualment en idioma original ja direu què us sembla d'obrir un post per parlar-ne!!!

sobre les repeticions, n'hi ha moooooltes, això vol dir dues coses:

la primera, que abans de recomanar no es llegeix tot el post (que ho entenc, són moltes pàgines ja! :content: )

i la segona, que si la majoria recomanem els mateixos llibres serà que són els que més triomfen, no? >.-<: així que he fet una llista dels TOP TEN!! bé, en realitat els top 20! :ok: la posaré davant de la llista general, d'acord?

au, doncs vaig a obrir posts, durant una estona estaran en construcció! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge Imatge Imatge

Imatge

Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dc. març 16, 2011 6:32 pm

Ametista >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No tinc paraules, ets una crack!
Laure
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dc. març 16, 2011 7:31 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nena que bé!!! :ok:
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dc. març 16, 2011 7:46 pm

Ualaaaaa quina currada !!!!!!! :ok: :ok: :ok:

Jo repetia recomanacions no tant per no haver llegit el post (que tot tot no l'havia llegit) si no per remarcar que a mi també m'havien agradat, per tant que aquell llibre agradava no era una cosa aillada si no generalitzada... per tant em sembla perfecte poder tenir un top 20 per fer la llista de la biblioteca dels propers mesos :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
ametista

EntradaAutor: ametista » dt. març 22, 2011 11:35 am

sí sí, si justament és la gràcia! :ok: que moltes coincidim amb uns llibres concrets ja diu molt d'ells, no? per tant, les que arribeu de nou a aquest post no us talleu de dir els vostres llibres preferits encara que ja s'hagin dit, cap problemaaaaaa!!

vaig fer el comentari de no llegir-se tot el post, no per la repetició en si sinó perquè em feia gràcia el que havien escrit algunes de l'estil "em va agradar molt el senyor dels anells, que estrany que no l'hagi dit ningú, no?" o "el clan de l'ós de les cavernes boníssim, com és que no l'ha recomanat ningú?" i similars :r) :r) :r) :r) :r)

(que consti que no em burlo de ningú, tot el contrari, és broma de súper bon rolluuuuu! :content: :ok: )

au, vaig a posar el peque a dormir i amb una mica de sort acabo la llista :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2015 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge Imatge

Imatge

edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. març 23, 2011 4:04 pm

Ostres, no havia vist això de la 6a part dels fills de la terra!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) En tinc moltes ganes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. març 23, 2011 5:19 pm

noies ja he acabat la llista!!!!!!!! >.-<: >.-<:
és que m'he dit: d'avui no passa, poso la llista sí o sí :r) (i tinc al peque passant-s'ho teta buidant armaris, obrint calaixos :-D :-D vaig a recollir la que m'ha liat)
ja em direu què us sembla, s'accepten idees i suggeriments!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge Imatge Imatge

Imatge

*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

EntradaAutor: *lourdes* » dc. març 23, 2011 5:24 pm

ja l'he vist i la feina està molt ben fet!!!!

Gracies >.-<:
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
neuetes
Entrades: 5526
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. març 23, 2011 5:25 pm

Em trec el barret, ametista!! quin crack!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo segueixo estancada amb La caiguda dels Gegants, la veritat és que es lia bastant amb noms, dates, llocs i estratègies polítiques i explicacions de batalles...
ametista

EntradaAutor: ametista » dj. març 24, 2011 11:06 pm

mmm a veure, encara estic pensant com organitzar els posts de llibres infantils, el de Primera edat està clar...el de juvenils també, però els del mig...és que no voldria inundar el subfòrum amb un munt de posts de llibres infantils i ara no em decideixo si fer-ne només un (però de 3 a 12 és molt bèstia) fer-ne dos (de 3 a 6 i de 6 a 12...però també engloba massa!) o fer-ne 3 (en total 4 posts de llibres infantils i 1 de juvenil....no són tants, no?)

... m'ajudeu?

una opció seria:

0-3 anys Primera edat: textures, imatges, sons...
3-5 anys Primeres lectures: conceptes, vocabularis, primers llibres de lletra de pal i lligada
6-9 anys
9-12 anys
12-16 anys Juvenils

potser alguns no tindrien gaire moviment ara mateix però...els nostres fills creixeran! :r)
Imatge Imatge Imatge

Imatge

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: