LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dc. març 16, 2011 3:20 pm

neuetes Els fills de la Terra és una saga sobre la prehistòria, n’hem parlat més d’una vegada per aquí! la protagonista és l’Ayla, una noia cromanyó criada per una tribu de neandertals i la saga va sobre tota la seva vida i el que li va passant, el que va aprenent, els pobles que visita.........molt recomanable!! :ok: :ok:

ei noies, doncs ja tinc la llista!! >.-<: >.-<: >.-<: he trigat però per fi m’he rellegit tot el post i la llista és tan llarga que no la posaré aquí, obriré un tema nou!!! :pandi: en realitat n’obriré més d’un :r) aquest seguirà sent el de recomanacions de lectura per adults i també hi haurà el de llibres infantils (hem comentat aquí més d’una vegada que estaria bé i no ens hem animat a obrir-lo...doncs allà voy!) que per cert, els separaré en 1a edat, primeres lectures i juvenils, perquè no estiguin totes les edats barrejades i també n'obriré un altre de llibres SOBRE els nens (que també hem anat comentant per aquí: els del Carlos González, Rosa Jové etc. ) què us sembla?
potser també es podria obrir un altre tema sobre lectures en idioma original perquè en aquest post se'n parla una mica però al final no he afegit les recomanacions a la llista perquè algunes eren repetides només que en anglès o no eren repetides però....al final ja em perdia :-:) :r) ) les que llegiu habitualment en idioma original ja direu què us sembla d'obrir un post per parlar-ne!!!



sobre les repeticions, n'hi ha moooooltes, això vol dir dues coses:

la primera, que abans de recomanar no es llegeix tot el post (que ho entenc, són moltes pàgines ja! :content: )

i la segona, que si la majoria recomanem els mateixos llibres serà que són els que més triomfen, no? >.-<: així que he fet una llista dels TOP TEN!! bé, en realitat els top 20! :ok: la posaré davant de la llista general, d'acord?

au, doncs vaig a obrir posts, durant una estona estaran en construcció! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Momo » dc. març 16, 2011 6:32 pm

Ametista >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No tinc paraules, ets una crack!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Laure » dc. març 16, 2011 7:31 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nena que bé!!! :ok:
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: bipa » dc. març 16, 2011 7:46 pm

Ualaaaaa quina currada !!!!!!! :ok: :ok: :ok:

Jo repetia recomanacions no tant per no haver llegit el post (que tot tot no l'havia llegit) si no per remarcar que a mi també m'havien agradat, per tant que aquell llibre agradava no era una cosa aillada si no generalitzada... per tant em sembla perfecte poder tenir un top 20 per fer la llista de la biblioteca dels propers mesos :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dt. març 22, 2011 11:35 am

sí sí, si justament és la gràcia! :ok: que moltes coincidim amb uns llibres concrets ja diu molt d'ells, no? per tant, les que arribeu de nou a aquest post no us talleu de dir els vostres llibres preferits encara que ja s'hagin dit, cap problemaaaaaa!!

vaig fer el comentari de no llegir-se tot el post, no per la repetició en si sinó perquè em feia gràcia el que havien escrit algunes de l'estil "em va agradar molt el senyor dels anells, que estrany que no l'hagi dit ningú, no?" o "el clan de l'ós de les cavernes boníssim, com és que no l'ha recomanat ningú?" i similars :r) :r) :r) :r) :r)

(que consti que no em burlo de ningú, tot el contrari, és broma de súper bon rolluuuuu! :content: :ok: )

au, vaig a posar el peque a dormir i amb una mica de sort acabo la llista :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2015 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: edae » dc. març 23, 2011 4:04 pm

Ostres, no havia vist això de la 6a part dels fills de la terra!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) En tinc moltes ganes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dc. març 23, 2011 5:19 pm

noies ja he acabat la llista!!!!!!!! >.-<: >.-<:
és que m'he dit: d'avui no passa, poso la llista sí o sí :r) (i tinc al peque passant-s'ho teta buidant armaris, obrint calaixos :-D :-D vaig a recollir la que m'ha liat)
ja em direu què us sembla, s'accepten idees i suggeriments!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: *lourdes* » dc. març 23, 2011 5:24 pm

ja l'he vist i la feina està molt ben fet!!!!

Gracies >.-<:
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: neuetes » dc. març 23, 2011 5:25 pm

Em trec el barret, ametista!! quin crack!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo segueixo estancada amb La caiguda dels Gegants, la veritat és que es lia bastant amb noms, dates, llocs i estratègies polítiques i explicacions de batalles...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dj. març 24, 2011 11:06 pm

mmm a veure, encara estic pensant com organitzar els posts de llibres infantils, el de Primera edat està clar...el de juvenils també, però els del mig...és que no voldria inundar el subfòrum amb un munt de posts de llibres infantils i ara no em decideixo si fer-ne només un (però de 3 a 12 és molt bèstia) fer-ne dos (de 3 a 6 i de 6 a 12...però també engloba massa!) o fer-ne 3 (en total 4 posts de llibres infantils i 1 de juvenil....no són tants, no?)

... m'ajudeu?

una opció seria:

0-3 anys Primera edat: textures, imatges, sons...
3-5 anys Primeres lectures: conceptes, vocabularis, primers llibres de lletra de pal i lligada
6-9 anys
9-12 anys
12-16 anys Juvenils

potser alguns no tindrien gaire moviment ara mateix però...els nostres fills creixeran! :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 25, 2011 3:02 am

ametista ha escrit:0-3 anys Primera edat: textures, imatges, sons...
3-5 anys Primeres lectures: conceptes, vocabularis, primers llibres de lletra de pal i lligada
6-9 anys
9-12 anys
12-16 anys Juvenils

potser alguns no tindrien gaire moviment ara mateix però...els nostres fills creixeran! :r)


Jo trobo perfecte aquestes divisions d'edat. Millor crear varios posts i que la informació sigui fàcil de trobar i ràpida que no fer-ne un i anar perdudes. Ara, vaia un curro t'estas fent, ets una crack. Si et puc ajudar en alguna cosa m'ho dius!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dv. març 25, 2011 9:36 am

sí, em pots ajudar a pensar títols per les edats de 6-9 i 9-12 que no m'inspiro :r)
i gràcies per l'opinió, a mi també em sembla que així és com serà més clar, no? :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 25, 2011 11:43 am

ametista ha escrit:sí, em pots ajudar a pensar títols per les edats de 6-9 i 9-12 que no m'inspiro :r)
i gràcies per l'opinió, a mi també em sembla que així és com serà més clar, no? :ok:


Ok. El meu nebot farà 8 anys a l'abril, li demanaré quins titols li agraden. I per la franja de 9 a 12 miraré els Vaixell de Vapor de quan era petita. Quan ho tingui t'envio privi!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dv. març 25, 2011 12:13 pm

>.-<: gràcies! però no cal que m'enviïs privi, quan obri els posts (oficialment, ara els tinc en construcció :r) ) ho vas posant directament allí! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 25, 2011 12:20 pm

ametista ha escrit:>.-<: gràcies! però no cal que m'enviïs privi, quan obri els posts (oficialment, ara els tinc en construcció :r) ) ho vas posant directament allí! :ok:


Ok! :ok:
porterofutbol
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 7:58 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: porterofutbol » dt. abr. 05, 2011 12:45 pm

Está muy bien construido el apartado sobre libros por edades.
el que no sepas bien bien qué libros poner en cada edad es normal...pues he visto niños con 7 años que han leído libros que estaban recomendados para 11-12.
Depende de la capacidad lectora de ellos.
Intentaré recomendar algunos para la franja de los 12 años...que es la complicada pues es cuando se les hace más cuesta arriba leer por gusto y no por obligación...
He leído muchísimos libros, por lo que recomendar algunos sería inútil....la mayoría de los leídos son recomendables.
Pero sí puedo decir algunos de los últimos leídos y que os puede interesar...
"El tiempo entre costuras" autora: Maria Dueñas
"La ladrona de libros" de Markus Zusak.
"La máquina de ajedrez" de Robert Löhr.
Aparte de los muchos que he leído de novela negra, de ciencia ficción...
A veces leo 3 a la vez, de diferente género, según estado de ánimo y lugar.....
Luego indicaré alguno para los de 12-13-14 años, pues mi hijo también lee bastante.
Hasta luego lectoras....y madres!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 05, 2011 3:37 pm

per fi he tingut una estoneta i ja he posat en marxa els posts de llibres infantils! >.-<: (els he tingut un munt de dies parats -en construcció- perquè em vaig quedar a mitges i m'ha costat trobar el moment, és que una se liaaaaa)

ja podeu començar a recomanar llibres per nens
de 0 a 3 anys
de 3 a 6 anys
de 6 a 9 anys
de 9 a 12 anys
:ok: :ok: :ok:

també juvenils de 12 a 16 anys

i aquí sobre criança, alimentació....

:p-) :p-) :p-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: neuetes » dj. abr. 28, 2011 7:04 pm

Uf... ara feia dies que no entrava!!

Porto una marató de lectura que és massa. Ara tinc bastantes hores lliures, ja que el meu pare està ingressat a l'hospital des de fa dos mesos i les hores d'acompanyant són molt llargues sino tens un bon llibre. A part, he descobert que llegir em relaxa davant la dura situació que estem vivint a casa, per mi és una manera de canalitzar-ho.

En aquest dos mesos he llegit:

"La caiguda dels Gegants" del Ken Follet. És molt interessant la primera meitat del llibre, però un cop comença la I guerra mundial es perd bastant amb descripcions de les batalles, en noms de personatges històrics que no tenen a veure massa amb la trama i al final sembla com si tingués pressa per acabar-lo, no se, per mi una mica fluix. A veure si amb la segona part, ambientada amb la II guerra mundial, millora més.
"El ocho" de Katherine Neville. Aquesta ha sigut en recomanació vostra i de la esplèndida llista elaborada per la ametista. :ok: M'ha agradat molt, moltíssim. Sobretot la narració ambientada amb la revolució francesa. Molt explícita amb la descripció de les tortures.
"L'ombra del vent" del Carlos Ruiz Zafón. Feia temps que un llibre no em feia transmetre emocions tant fortes, sobretot la de por. Em va encantar.
"The host" de la Stephenie Meyer. Una mica estrany al començament, no sabia per on anaven els tiros. Però un cop trencat el bucle, al mig del llibre fa un gir i es torna molt i molt i molt interessant i emocionant, que et fa devorar les pàgines amb un moment i quan acabes et quedes una mica buida i amb ganes de més (igual em va passar amb la saga crepúscle). Molt emocionant al final, m'ha fet plorar.

Pròxims objectius: tiraré per la saga de "Els fills de la terra". I tinc feina per estona ja que he vist que són 6 llibres.

Apa, bona lectura!

Edito: al final he tirat per la saga millennium de L'Stieg Larsson. La Saga dels fills de la terra el deixo per més endavant, que els llibres estàn tots resevats a la biblioteca...
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: Takita » dg. maig 01, 2011 8:46 pm

neuetes, a mi també em van agradar moltíssim "El Ocho" i "L'Ombra del vent" i la saga Millenium també em va agradar força.

Ara, acabo de començar "Sang Vessada" de l'Asa Larsson, ja us diré què tal. Vaig llegir "Aurora Boreal" i em va agradar.
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: edae » dl. maig 02, 2011 8:46 am

Jo tinc Aurora Boreal, és el que li vaig regalar al meu home per Sant Jordi. Quan l'acabi ell me'l llegiré.
Ell em va regalar "Juliet" que l'acabo de començar i està força bé. :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::