LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

LLIBRES - Recomanacions, opinions...

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 12, 2009 5:35 pm

Hola noies!
com que tenim un apartat de cinema, he pensat, què carai, també podríem comentar els llibres que estem llegint, no? (sense desvelar res important de l'argument, clar, només fer una crítica, recomanar, compartir....) i podríem també fer una mica de recopilació dels nostres llibres preferits, així ens donem idees de lectura!

va, començo:

l’últim que he llegit és El club de la malas madres de la Lucía Etxebarría (que aporta el seu punt de vista com a mare) i el Goyo Bustos (que aporta el seu punt de vista com a mestre) m'ha agradat, suposo que perquè coincideixo força amb la seva manera d'enfocar l'educació dels fills :ok:

i ara vull començar amb la trilogia de Millenium del Stieg Larsson o sigui el primer: Los hombres que no amaban a las mujeres però són llibres taaaan tooootxo que em fa por posar-m'hi...no perquè em facin pal sinó tot el contrari, perquè sé que si m'hi enganxo no podré parar i no sé d'on treuria el temps! :menjadonuts:

...i alguns dels meus llibres preferits:

Los Pilares de la Tierra (Ken Follet)
El Médico (Noah Gordon)
Wilt (Tom Sharpe)
Orgull i Prejudici (Jane Austen)
La dama de blanc (Wilkie Collins)


què us sembla, us animeu a participar? :()():::: :()():::: :()()::::


aquí està la llista amb totes les recomanacions que anem fent :ok:
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 23, 2011 5:16 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Duneta » dg. jul. 12, 2009 7:15 pm

jo si que m'animo!! els del Larson els tinc pendents, en quan se'ls acabi ma mare me'l ha de passar.
A mi em van encantar els del Clan de l'Oso Cavernario i això que són 5 o 6! doncs me'ls vaig llegir tots seguits i durant una època li volia posar Ayla a la meva filla, com la protagonista. :-D :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: LLIBRES

EntradaAutor: isa » dg. jul. 12, 2009 8:16 pm

Ametista tiaaa! feia dies que pensava en obrir un post igual!!! quina telepatía!
Jo avui he acabat "La sombra del viento" de Carlos Ruiz Zafon i ja tinc a punt "El juego del angel" del mateix autor perque aquest m'ha agradat molt moltíssim.
Els darrers que he llegit són novel·les de sagues familiars de la Isabel Allende, també m'agraden molt.
Què més...ah, "La catedral del mar" també molt maco i "El niño del pijama de rayas" una passada i molt curtet, dos dies.
Alguna s'ha llegit el que dic de "La sombra del viento"? Es genial. :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Jalina » dg. jul. 12, 2009 8:28 pm

Isa, veig que coincidim molt en gustos de lectura!!!

El meu llibre preferit és L'Ombra del Vent, i com que em va agradar tant també em vaig llegir el Joc de l''Angel, però em va decepcionar una mica, el vaig trobar una mica estrany...

La Catedral del Mar també està entre els meus preferits i com no... Els pilars de la terra i Un món sense fi, Ken Follet!!!!

Ara mateix estic amb la trilogia Milenium, de Larsson. He començat avui amb Els homes que no estimaven les dones però no sé si tindré temps de llegir-los tots 3 perquè d'aquí un mes i mig ja tindré l'Arnau aquí i em sembla que no podré llegir gaire, no????
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Jalina » dg. jul. 12, 2009 8:29 pm

M'oblidava de "El niño con el pijama de rayas", molt bo també... i com vaig plorar amb la pel·lícula!!!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: noviachuky » dl. jul. 13, 2009 12:00 am

A mi m'agrada molt llegir pero la veritat es que em fa mandra, (bueno i ara no tinc gaire temps) pero quan m'hi poso m'enganxo i em llegeixo el llibre en poques setmanes.

Fa molts anys em vaig llegir "Flores en el ático" de V.C. Andrews, i em va agradar molt! Ara estava vaig començar la segona part, pero la veritat no m'ha enganxat gaire. El primer enganxava molt!

També vaig llegir "Las Orquideas rojas de Shangai" de Juliette Morillot, preciós! Em va encantar, és una història trista com la d'abans però la recordo i va ser un llibre que em va enganxar molt.

L'últim llibre que he llegit és "La Catedral del Mar", ai noies el vaig llegir quan vaig estar de baixa per l'embaràs, i si, em va agradar pero no tant com els altres pq hi havia estones que es feia pesat. Això si, quan el vaig acabar, ostres kin gust pq és un senyor totxo... jejejeje

Ah si! I un llibre molt curtet pero no menys interessant és "Elisa Kiseljak" de Lolita Bosch, te'l llegeixes en 30 minuts pero està prou bé, si voleu us el deixo!

I ara per vacances m'he comprat "El mejor error de mi vida" de Mary F. Pols, de moment el que he llegit està prou bé, tracta d'una dona que està soltera i es queda embarassada i ella no sabia que volia tenir un fill fins que es queda per error.

Bona nit
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: LLIBRES

EntradaAutor: isa » dl. jul. 13, 2009 6:51 am

noviachuky ha escrit:
Fa molts anys em vaig llegir "Flores en el ático" de V.C. Andrews, i em va agradar molt! Ara estava vaig començar la segona part, pero la veritat no m'ha enganxat gaire. El primer enganxava molt!

Novia "Flores en el ático" també l'he llegit jo fa molts anys...aquest i un parell més que segueixen però no recordo el nom...crec que "Los sueños de heaven leigh" o algo així oi? Osti em van agradar molt tots tres.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Nneta » dl. jul. 13, 2009 7:38 am

A mi m'encanta llegir!! De fet cada dia intento fer-ho almenys abans d'anar a dormir!!!
Ara mateix estic amb l'últim del Larson (els altres dos fantàstics :ok: :ok: :ok: de lo millor q he llegit en molt temps!) No us faci por ni mandra pq es llegeixen sols >.-<:
M'agraden molt tbé les novel.les històriques, vaig devorar La catedral del mar!!! :ok:
I tbé les novel.les policiaques, d'aquestes us recomano tota la col.lecció d'Andrea Camilleri i el seu detectiu Salvo Montalbano :love: Increíble :ok:
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: LLIBRES

EntradaAutor: mireiafor » dl. jul. 13, 2009 8:01 am

Jo també estic d'acord en que El joc de l'àngel no és tan bó com l'Ombra del vent... Un dels meus llibres favorits són "Las afinidades Electivas" de Goethe.

D'altra banda la novela històrica m'encanta i el meu favorit són les Memorias de Adriano, de la Marguerite Yourcenar. També disfruto molt amb la novel.la negra i aquí no tinc favorits, m'agraden tots!! Si voleu combinar novel.la històrica amb negra us recomano totes les aventures de Didio Falco escrites per la Lindsey Davis.

I una afició que no comparteixo amb gaire gent (llàstima) és la ciencia ficció. D'aquests el meu favorit és Crónicas Marcianas de Ray Bradbury (si us plau que ningú es pensi que s'asembla en res al programa del Sardà), o totsn els de Phillip K. Dick. Ara m'estic rellegint la Sèrie de la Fundació de l'Asimov, ja vaig per el quart llibre i només em falta un!!

La meva propera lectura és una que l'altre dia vaig veure en una llibreria La Vida Feliz de Séneca i vaig pensar "mira què bé, un llibre d'autoajuda de l'època dels romans!!" En quan pugui me l'agafo.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: LLIBRES

EntradaAutor: edae » dl. jul. 13, 2009 8:40 am

Que bé!!!! Llibres!!!!

Jo ara fa uns dies he acabat la triologia de Millenium (els tres d'en Larson) i els recomano molt i molt i molt i molt!!!! M'han encantat!!!!

Ara he començat Mil sols esplèndits.

Abans que en Larson havia llegit: La lladre de llibres, i La ciutat dels lladres, i tots dos m'han encantat!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Laure » dl. jul. 13, 2009 9:02 am

Eiiii!
"Mil sols esplèndids" em va encantar!
En canvi, "l'Ombra del Vent" no me'l vaig poder acabar, no sé, se'm va fer una mica pesat, no em va enganxar, i això que a tothom li ha agradat :-:)
M'acabo de llegir "Els dimarts amb Morrie" i força bé, curtet i amb un bon missatge.M'agradaria començar amb la trlogia Larson però em passa el que dieu per aquí, els veig tant totxos que em tiro enrera, ara només tinc temps de llegir al tren i em fa una mica de mandra anar amb els llibres amunt i avall :elefant:
Ara m'estic llegint "El niño pez", i també m'agrada, és d'una escriptora argentina.
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: LLIBRES

EntradaAutor: isa » dl. jul. 13, 2009 11:49 am

Estic fent memòria de més llibres que m'he llegit però quan era més joveneta....el mític "Mecanoscrit del 2n origen", "El hombre en busca del sentido" sobre un metge a un camp de concentració, molt xulo i per mi fa uns anyets em va deixar impresionada....algú els ha llegit?
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Duneta » dl. jul. 13, 2009 12:31 pm

Veig que hi ha moltes lectores eh!!! jo llegeixo una estona abans d'anar a dormir cada dia. Ara m'estic llegint el Ocho de Katherine Neville, però no m'agrada gaire, però pel que em queda, ja me l'acabo, jejejee
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Helia » dl. jul. 13, 2009 8:22 pm

ametista ha escrit:i ara vull començar amb la trilogia de Millenium del Stieg Larsson o sigui el primer: Los hombres que no amaban a las mujeres però són llibres taaaan tooootxo que em fa por posar-m'hi...no perquè em facin pal sinó tot el contrari, perquè sé que si m'hi enganxo no podré parar i no sé d'on treuria el temps! :menjadonuts:


doncs si els comences... ets pell!! Són super-addictius, sobretot el primer... Estic al tercer, i la veritat és que m'han agradat força!!
A mi també em va encantar El metge i els Pilars de la Terra!!

Llibres que m'han agradat que m'hagi llegit últimament...
- 1984, de George Orwell (Introdueix el concepte del "gran germà", i la crítica els totalitarismes i les repressions)
- La maternitat d'Elna, d'Assumpta Montellà (Història de la maternitat, que va acollir parteres que estaven als camps de concentració del sud de França, exiliades a causa de la guerra civil espanyola). Em va fer plorar com mai ho havia fet en un llibre!! Preciós!! :love:
- I recomanació per qui li agradin les extravagàncies d'Antònia Font/Joan Miquel Oliver: El misteri de l'amor, de Joan Miquel Oliver. Brutal!! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Pukeko » dl. jul. 13, 2009 9:32 pm

Duneta ha escrit:Veig que hi ha moltes lectores eh!!! jo llegeixo una estona abans d'anar a dormir cada dia. Ara m'estic llegint el Ocho de Katherine Neville, però no m'agrada gaire, però pel que em queda, ja me l'acabo, jejejee


Doncs el de "El Foc" ja ni te'l miris perquè jo l'acabo d'acabar i si t'haig de ser sincera, encara no sé massa de què va la història....

Helia ha escrit:
- La maternitat d'Elna, d'Assumpta Montellà (Història de la maternitat, que va acollir parteres que estaven als camps de concentració del sud de França, exiliades a causa de la guerra civil espanyola). Em va fer plorar com mai ho havia fet en un llibre!! Preciós!! :love:


Aquest ja ni t'ho explico el que em va agradar a mi. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A veure, llibres que m'hagin agradat: coincideixo amb "Els Pilars de la terra" i hi afegeixo "Un món sense fi".
També coincideixo amb "L'ombra del vent" i "La Catedral del mar"
El de "El noi del pijama de ratlles també em va agradar molt" i en general els que parlen d'aquest tema, encara que són durs m'agraden, com ara "Si això és un home" del Primo Levi, "El Pianista del gueto de Varsòvia".
"Mujercitas" també genial, "El Senyor dels Anells" brutal, la biografia de l'Audrey Hepburn, "El curiós incident del gos de mitjanit", "Sóc la Charlotte Simmons", "1984", "Las cenizas de Ángela", "El Perfum"...

Si me'n ve algun més al cap ja tornaré a passar. (Si no ja miraré la meva llibreteta, sóc tan fricky que m'apunto tots es llibres que llegeixo...)
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: LLIBRES

EntradaAutor: isa » dt. jul. 14, 2009 7:01 am

uou 1984 no el recordava, també em va agradar molt. :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Nneta » dt. jul. 14, 2009 7:26 am

Si us agrada la novela històrica no us podeu deixar perdre La voz dormida de la Dulce Chacón :ok: sobre la Guerra Civil!
Tbé està prou bé El Quart Reich ambientada a Montserrat (jejejejej jo tiro cap a casa....!)
La Clau Gaudí
El pintor d'ombres
El celler de Noa Gordon
Les veus del Pamano brutaaaaaaaaaaaaal >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Helia » dt. jul. 14, 2009 8:01 am

Me'n descuidava un que em va encantar!! Em va deixar "patidifusa"!! :-D
- La pell freda, d'Albert Sánchez Piñol!!!

Pukeko ha escrit:
Helia ha escrit:
- La maternitat d'Elna, d'Assumpta Montellà (Història de la maternitat, que va acollir parteres que estaven als camps de concentració del sud de França, exiliades a causa de la guerra civil espanyola). Em va fer plorar com mai ho havia fet en un llibre!! Preciós!! :love:

Aquest ja ni t'ho explico el que em va agradar a mi. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

:r) Vaig pensar seriosament posar-li Elna si mai tenia una filla!! ;-)

Per cert, jo també sóc una frili dels Senyor dels Anells.... :r)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: LLIBRES

EntradaAutor: mireiafor » dt. jul. 14, 2009 8:28 am

Sísísísí 1984 GRAN LLIBRE!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: LLIBRES

EntradaAutor: Laure » dt. jul. 14, 2009 9:58 am

Avui mateix em compraré aquest que dieu de LA MATERNITAT D'ELNA! :pandi: :pandi: :pandi:
I m'apunto aquest de 1984,

gràcies!!!
a mi tb em van agradar "El curiós incident del gos a mitjanit" ," El noi del pijama de ratlles", "El perfum...."
Un que em va agradar ja fa força temps va ser "El desencuentro", de Fernando Schwartz algú l'ha llegit??

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::