LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Re: LLIBRES

dj. jul. 16, 2009 1:41 pm

Hola noies!!!

Aqui una altra devoradora de llibres. Bé, de fet només puc llegir a l'autobus, però em cundeix bastant ;-)

A veure, dels ultims que m'he llegit i que m'hagin agradat:
- De H. Murakami: m'encanta! M'he llegit Tokio Blues (sorprenent), Crónica del pajaro que da cuerda al mundo (mooooolt bo, més madur) i L'amant prohibida (o algo així, me l'he llegit en alemany... també millor que tokio blues)
- La soledad de los numeros primos m'ha agradat molt, és fàcil de llegir i et fa reflexionar sobre la soletat que ens busquem nosaltres mateixos.
- Trilogia de Nova York: tot just l'he comenc,at i ja m'ha enganxat

hmmmm, ara no m'enrecordo de més :-:) ?-)

Fa molt que els vaig llegir, però Els pilars de la terra i L'ombra del vent (el joc del àngel no em va agradar gaire) també em van agradar forc,a. Ah, i jo també em vaig enganxar al Harry Potter

I un que tampoc heu dit: el meu escriptor de capcelera a l'adolescència, Mario Benedetti (contes, la poesia no és lo meu...)
techary
:: zebra
Contacta:
Ubicació: Vallés oriental
Entrades: 1966
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm

dj. jul. 16, 2009 3:57 pm

Ostres jo llegeixo molt pero tots son de isabel allende crec que per aqui no llegiu d·aquest tipus oi? bueno la veritat es que no m·he mirat tots els missatges
vaig començar amb un que es diu la casa de los espiritus, i ja no e pogut parar,ara estic amb paula,fa uns dies vaig acabar la suma de los dias i me llegit la ciudad de las bestias cuentos de eva luna,ines del alma mia i hija de la fortuna(a mitjes que es molt totxo)em va donar per aquesta escritora i ja no se llegir altre cosa :-D per sant jordi em vaig llegir el niño con el pijama de rayas em va agradar molt! bueno si m·enrecordo d·algun mes os ho dic :p-)

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!!!!!!!! edito per dir que si que hi han de la allende!!!!!!!!!!!
techary l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 17, 2009 7:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
techary
Contacta:

dj. jul. 16, 2009 3:58 pm

per cert retrato en sepia esta a la cua per començarlo a llegir es l·ultim de la trilogia de la casa de los espiritus :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Momo
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

dj. jul. 16, 2009 9:20 pm

Jejejeje Techary, realment no t'has llegit gaires missatges, no!? Jejejejeje Precisament els de Allende són els que més triomfen! Jo no n'he llegit cap. :-:)

A mi m'agrada força llegir, però em falta temps per fer tot el que m'agrada. El meu home sí que és un autèntic animal de la lectura! A ell li agraden de ciència ficció però a mi no m'acaben de fer el pes. A més ell els llegeix en anglès i jo no m'atreveixo...

Un dels meus llibres preferits és L'ombra del vent. M'he llegit tots els llibres del Zafón i aquest és el que més em va agradar. Tots són per l'estil, però els primers són més orientats a adolescents...
També he llegit La catedral del mar (el qual vaig tenir aparcat molt temps pel "bajón" que fa a la meitat), El nen del pijama de ratlles (que em va agradar força), L'últim home que parlava català (entretingut), Firmin (que va sobre les aventures d'una rata intel·lectual a Boston, molt divertit)... entre d'altres.

La meva escriptora preferida és, sens dubte, Mercè Rodoreda. Veig que moltes comenteu llibres sobre sagues familiars, doncs heu de llegir Mirall trencat. M'encanta! L'últim que n'he llegit ha estat El carrer de les camèlies, boníssim!!! Retrata la dona de la postguerra magníficament!

La pell freda l'he llegit per la UOC aquest semestre també i m'ha agradat molt. Et sents com si fossis allà en molts moments. Per un treball de la UOC també vaig haver de llegir un fregment de Les veus del Pamano i em vaig quedar amb ganes de més... :-:)
El que no m'ha agradat gens ha estat L'hora violeta de Montserrat Roig. Em va costar molt arrancar i quan començava a ser interessant em vaig rendir. Massa feminista.
Un llibre interessant que m'ha "tocat" llegir aquest semestre també ha estat El mundo es un pañuelo de David Lodge. És molt divertit, dels que t'arranquen una forta rialla. Per les que sou filòlogues o coneixeu el món que envolta els congressos us agradarà molt. I si no també, segur.

Ara estic amb el primer del Larsson. De moment m'agrada, però ja he vist la peli i això fa mal.
Parlant de pelis. Us recomano un llibre del qual estan a punt d'estrenar la peli. Llegiu-lo abans...
És La mujer del viajero en el tiempo - Audrey Niffenegger, crec que havia plorat mai tant amb un llibre. Quina relació més tendra i maca, de veritat que t'enamores del protagonista una mica.

En resum, si ara mateix us hagués de recomanar un llibre us recomanaria aquest últim. És dels que més m'han agradat-calat, a més amb la peli a punt d'estrenar-se sempre pot ser interessant per comparar.
Laure
:: dofí
Ubicació: El Maresme
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm

dv. jul. 17, 2009 5:32 pm

Eiiii he anat a La casa del llibre i m'he comprat, per recomanació vostra:

-La maternitat d'Elna
-El misteri de l'amor

també he rescatat de la llibreria:

-Paula

vull provar a veure si aquest cop m'enganxa

petonets!! ja us diré el què!!
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

dv. jul. 17, 2009 7:39 pm

M'acabo d'acabar l'últim de la trilogia de'n Larson... Imatge
Uf, no us passa que us poseu super-tristes quan acabeu un llibre "llarg"? Als Pilars de la Terra em vaig fer un fart de plorar quan el vaig acabar, pel simple fet que ja no podria llegir més històries d'aquells personatges... I ara m'ha passat el mateix. He trigat exactament un mes a devorar-los, però ha sigut molt intens! Us els recomano, de veritat!!
ImatgeImatge
Imatge
martaBCN
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 9:32 pm

dv. jul. 17, 2009 10:59 pm

Jo ara estic acabant el primer de la trilogia del Larson i m'encanta estic força enganxada, quan em quedin poques pàgines em compraré el segon.
:ok:
Imatge Imatge
MILU
:: tigre
Ubicació: Alt Empordà
Entrades: 773
Membre des de: dl. des. 22, 2008 1:13 pm

ds. jul. 18, 2009 7:29 am

Ostres, que bé...AMETISTA genial aquest post...

Jo la veritat és passo fases lectores i fases en que no toco un llibre...ara tot i que estic amb el segon d'en Larson i el Viatge d'en Teo, estic una mica mandrosa...

Aquests d'en Larson no me'ls hagués comprat en ma vida pels títols que tenien però després del rebombori que hi va haver, em vaig decidir el primer em va passar molt bé.

Duneta, de la sèrie de los hijos de la Tierra també em va agradar força tot i que em vaig quedar en el 4, quan feien el viatge de tornada, és molt recomanable, va de una superwoman en la prehistòria, sovint em feia sentir molt petita. Van fer la peli del primer "el clan de l'oso cavernario i l'Ayla és la Daryl Hannah.

De tots aquest que poso en un mateix sac, Pilars de la Terra, Un món sense fi, L'Ombra del vent, el joc de l'àngel, la catedral del mar...tots es he trobat distrets, però com obra mesta ELS PILARS DE LA TERRA, que quan la llegia em semblava viure dues realitats paral·leles, i co a segon l'Ombra del vent ja que l'escenari era conegut.

Cometas en el cielo i mil sol esplèndits, també molt recomanables, molt durs i tristos però en ensenyen una altra realitat de l'Afganistan. De Cometas en el cielo tb hi ha la peli.

De l'Albert Sanchez Pinyol a mi em va agradar més la pell freda, que pandora al congo, tot i que les crítiques afavorien l'últim. Vaig llegir en algun lloc que el llibre de la pell freda et perseguiria després d'haver-lo llegit i així va ser.

Fa forces anys em vaig llegir forces libres de l'Anne Rice i de l'Stephen King...

Per comentar algun que no hagi sortit, un molt curtet i que el recordo com divertit El antropólogo inocente de Nigel Barley, la filla del curandero d'Amy TAn (fa molt que el vaig llegir)...Un que em va agradar molt, molt fàcil de llegir d'aquells que ja veus la peli va ser: En el blanc de Ken Follett.

Pendents que heu anat dien i m'han fet tilin....:
"El hombre en busca de sentido" de Viktor Frankl
Món Feliç d'Adolf Huxley i d'altres....
Buscant Des del 2008
17 Cicles

Imatge

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783

Buscant des de Novembre del 2013
Imatge
MONN
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

ds. jul. 18, 2009 8:23 am

oooh que bé aquest post!

Helia, em passa exactament com tu, jejeje. Amb Els pilar de la terra, joderrr, quina ràbia eh? Em va encantar. Jo li volia posar Aliena a la nena, però al final no em vaig atrevir, la faria anar vestida amb draps medievals! Un món sense fi també em va agradar, però em va semblar massa igual.

Jo ara amb la baixa dels bessons no paro de llegir, m'he fulminat la trilogía Millenium, ja sabeu, el Larsson i m'ha passat igual oooh.

He vist que recomanaveu La pell freda de Sánchez Piñol. Boníssim! Però em va agradar molt més Pándora al congo. Llegiu-se'l si podeu!

També em va agradar molt, contra tota perspectiva, Villa diamante del Boris Izaguirre.

Ara estic amb La clau de Fátima del Falcones. La catedral del mar em va encantar, i també vaig plorar.

Aniré seguint les vostres recomanacions!

M.
Imatge
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

ds. jul. 18, 2009 12:03 pm

hola noies!
us dic alguns llibres més que he pensat:

"Fahrenheit 451" del Ray Bradbury, és del mateix sac que 1984 i Un món feliç :ok:

"El mundo perdido" de l'Arthur Conan Doyle, el vaig llegir al cole, a EGB!!! però encara me'n recordo, em va impactar :r)

i dos súper clàssics:
"El diari" d'Anna Frank i "El Petit Príncep" d'Antoine de Saint-Exupéry :ok: :ok:

i després....veient que a moltes ens passa...crec que hauríem d'encetar una subsecció anomenada "llibres famosos o que a tothom li han agradat menys a mi" :r) i jo hi aporto:

- "El alquimista" de Paulo Coelho :-:)
- "Oceà", "Seda" i "Terres de vidre" de l'Alessandro Baricco :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
Laure

ds. jul. 18, 2009 1:04 pm

Podríem proposar al Toni que posi aquest post dins de TEMÀTICS,no? junt amb el de cuina i el de Manualitats!!! què us sembla??! trobo que estaria bé tenir-lo sempre a mà!
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

ds. jul. 18, 2009 1:33 pm

>.-<: >.-<: >.-<:
seria genial! com que a temàtics el que hi ha són subfòrums (cuina, manualitats i viatges) en podríem fer un que fos.... cultural? i posar tots junts els posts de llibres, cinema, música, series de la tele (no sé si cultural seria el títol adequat del subfòrum llavors :r) ) ....teatre, concerts? :ok:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
Laure

ds. jul. 18, 2009 8:40 pm

ametista ha escrit:>.-<: >.-<: >.-<:
seria genial! com que a temàtics el que hi ha són subfòrums (cuina, manualitats i viatges) en podríem fer un que fos.... cultural? i posar tots junts els posts de llibres, cinema, música, series de la tele (no sé si cultural seria el títol adequat del subfòrum llavors :r) ) ....teatre, concerts? :ok:

:p-) :p-) :p-) :p-) sí sí!!! Toniiiiiiiiiiiiiii :miko: :miko:
techary
Contacta:

dg. jul. 19, 2009 9:27 pm

algú té el llibre mi niño no me come de carlos gonzalez?
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Momo
Contacta:

dl. jul. 20, 2009 10:12 am

Jo el tinc! Que vols saber?
Bàsicament diu que no forcis mai el nen a menjar. Això repetit 1.000.000.000.000 vegades... Està bé, però la idea principal és aquesta.
techary
Contacta:

dl. jul. 20, 2009 10:38 am

mel deixas?????????????????????????
plis mel vull llegir es que l·aaron no vol trossos,triturat cap problema i patataes de bossa galetes xocolata pa bolleria en general etc cap problema pero menjar solid res i ja estic tipa de barallarme amb ell,a mes l·hem deixat a dinar a l·escola i cada dia surt sense haber menjat res i a casa ens han negat el triturat aixi que esta a base de porqueries i llet,i mira que li amaguem tot pero clar veu al seu cosi menjan patates i ell vol pobre,no se que fer estic desesperada :-:)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
sipamasil
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

dl. jul. 20, 2009 10:54 am

Hola, guapes!
He posat uns quants llibres a la venda al post del Mercadillo. Si li voleu fer una ullada i us interessa, m'ho dieu.
Gràcies!
Lyly
:: conillet
Ubicació: Palautordera
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am

dl. jul. 20, 2009 12:14 pm

A mi també m'encanta llegir...quan puc i em deixen! :-)

Ara mateix estic llegint "Una segona oportunitat" de la Jane Green. M'agrada bastant perquè es el tipus de llibre que devoro: el que té una mica de tot. Aquest va d'una colla d'amics que es retroben després de vint anys, amb les seves històries i les seves vides.

Vaig començar a llegir als 12 anys amb "La traviesa Elizabeth" de l'Enyd Blyton i, es clar, totes les de Torres de Malory, Las mellizas en Santa Clara, Los cinco....Després vaig passar per la saga de l'Agatha Christie i els llibres típics de l'insti "Quan un toca el dos", "Els escarabats volen al capvespre"... fins a l'edat adulta, que ja llegeixo aquell llibre que em crida l'atenció.

Els totxos, igual que moltes, em fan mandra. I quan un llibre és posa de moda, em fa com ràbia i passo d'ell. Me'l llegeixo quan ja no se'n parla. Rara que es una...

Llibres que m'han agradat molt:

* El Mecanoscrit del 2n origen, d'en Manuel de Pedrolo (curios)
* El Perfum, d'en Patrick Suskind (estrany)
* Bridget Jones, de la Helen Fielding (molt divertit!)
* Les seduccions de Júlia, de Màrius Carol (em va engantxar!)
* L'últim patriarca, de la Najad El Hachmi (dur)
Imatge

Imatge
Lyly
Ubicació: Palautordera
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am

dl. jul. 20, 2009 12:21 pm

AINAMM ha escrit:Ei, quina bona idea aquest post!!!!

Jo ara mateix m'estic llegint 39+1 de Sílvia Soler. Parla d'una dona que just acaba de fer 40 anys i ens va explicant com veu la vida amb aquesta edat i la relació que té amb tota la gent (fill, marit, amigues, sogres...) M'està encantant, em pixo de riure i tot i que sóc bastant més jove que la protagonista em sento identificadíssima.

Ja estic prenent nota de tots els llibres que esteu comentant!!!!

Ei! Jo també me'l he llegit! I el 39+1+1. Estan molt bé. Són divertits i fàcils de llegir. :ok:
Imatge

Imatge
Momo
Contacta:

dl. jul. 20, 2009 12:51 pm

techary ha escrit:mel deixas?????????????????????????
plis mel vull llegir es que l·aaron no vol trossos,triturat cap problema i patataes de bossa galetes xocolata pa bolleria en general etc cap problema pero menjar solid res i ja estic tipa de barallarme amb ell,a mes l·hem deixat a dinar a l·escola i cada dia surt sense haber menjat res i a casa ens han negat el triturat aixi que esta a base de porqueries i llet,i mira que li amaguem tot pero clar veu al seu cosi menjan patates i ell vol pobre,no se que fer estic desesperada :-:)

Ostres Techary... em sap greu però el vaig deixar a una amiga i encara no me l'ha tornat... :-((
Li demanaré a veure si me'l torna. Però tu per si de cas mira-ho a la biblio, els solen tenir tots...
I si no a veure si algú més el te per aquí...

Em sap molt greu, ja fa molt temps que dura aquesta història amb l'Aaron, no? Quan ens vam veure per la trobada ja estàveu així... és tossut, eh?!

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::