LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
AINAMM
:: zebra
Entrades: 1673
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 10:12 am

Re: LLIBRES

dl. jul. 20, 2009 3:35 pm

Hola noies!!!!

Aquest matí m'he comprat el primer de la trilogia de Larsson!!!! Després de tantes bones crítiques no m'he pogut resistir!!!! Ja us explicaré quan l'acabi a veure què tal!!!!

Lyly, jo només m'he llegit el de 39+1, l'altre de 39+1+1 el deixaré per més endavant... I sí que són fàcils de llegir, el vaig acabar en un dia i mig i això que pràcticament amb dues criatures no tinc temps de res, però em va enganxar tant que a cada moment li feia una ullada!!!! El vaig trobar molt divertit!!!!
Imatge Imatge
Tara
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

dt. jul. 21, 2009 8:47 am

Hola,noies!

És genial que hagueu obert aquest post.

Com la Duneta,em vaig comprar el Vuit i el vaig acabar perqué si,però no em va agradar gens.
Estic plenament d´acord amb la Momo,com la Mercé Rodoreda no hi ha res.El Mirall trencat no sé quans cops l´he llegit,però he de confessar que al menys un cop he rellegit totes les seves novel·les.

Dels que més comenteu,Els pilars de la Terra em va agradar moltissim,i ara vaig pel segon del Larsson,que també m´agrada molt.Fa poc he descobert un autor francés que recomano sense cap mena de dubte;es diu Phillipe Claudel,i n´he llegit La neta del [i]senyor Lihn ( és increiblement bonic ) i L´informe de Brodeck, que és molt i molt bo.

Bé,per avui ja n´hi ha prou de rotllo.Ja aniré passant. :gat:
a_fer
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

dc. jul. 22, 2009 9:03 pm

Que ràpid que avança aquest post!!!!

Laure, tu també ets de Murakami? Que bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Hèlia, a mi sí que em passa això que dius, els llibres aquests llargs ( i bé, qualsevol llibre que t'enganxa molt) no pares de llegir per acabar-lo i quan l'estàs acabant et poses trista perquè no n'hi ha més.....

Jo em sumo a Fahrenheit 451 i al Petit Príncep!

Per cert, i de llibres infantils què me'n dieu? A mi els llibres m'encanten, i òbviament la Uxue encara no els fa ni cas, però ja en té un munt que li he comprat jo... això sí, m'ho miro molt, perquè vull que siguin llibres bonics de debò, no qualsevol cosa. En un post la Bombolla comentava un llibre que es diu "Endevina com t'estimo" i avui l'he buscat pel poble però no el tenien, l'he de trobar... quin llibre aconselleu per nens?
Imatge
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dc. jul. 22, 2009 10:33 pm

hola noies!
li vaig enviar un privi al Toni per veure si prosperava la idea de passar aquest post a TEMÀTICS dins d'una categoria com ara "oci i cultura" o així i em va dir que s'ho miraria :pandi: ...a veure si és que sí :pandi: :pandi: :pandi:
dic això perquè podríem obrir un altre post sobre llibres infantils, no? :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
Laure
:: dofí
Ubicació: El Maresme
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm

dc. jul. 22, 2009 11:21 pm

Bona idea això dels llibres infantils!
Jo em vaig comprar un llibre que es diu JUGUEM! que explica vàries tècniques per educar els nens amb jocs divertits. El teniu? a mi em sembla que hi ha molt bones idees! Però, clar, això potser hauria de ser un altre post :gat:...per cert és del nostre "amic" Estivill :-D :-D :-D
A_fer, vaig tornar a agafar el Salze cec i em queden un parell de contes, la veritat és que no sé per què m'han agradat més aquest cop...
Ara estic apunt de començar "La maternitat d'Elna" :p-) :p-)
Bita
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dj. jul. 23, 2009 1:58 am

Hola a totes!!
Molt bo el post, ja tinc llista de noves adquisicions per quan acabi els del Larson.
Estic desfent les caixes dels llibres després d'un trasllat i a mesura que en trec penso amb vosaltres.
Em dono conte que el que més m'agrada és novela negra, m'encanta Robin Cook, Simenon, Christie, Highsmith,higgins clark, Alicia gimenez bartlett,Sue grafton (aix no vull fer una llista que seria llargisima).
També m'he donat conte ordenant els llibres, que el que he fet en molts periodes és agafar un autor i llegirme tot el que he trobat d'ell, això m'ha passat amb el robin Cook, Noah Gordon, Jean M Auel, Matilde Asensi ( Que raro que ningú hagi mencionat El último Catón, a mi em va encantar i sempre el recomano),Katherin Neville, Christian Jac,Amy Tan, i altres.. Si ho confeso també tinc els Potters, amb l'excusa que al nen li encanten jejeje, i Tolkien (quin geni d'home) i uff ja torno ha fer llistes que no aporten res. Be a mode de presentació ja veieu que no tinc criteri m'agraden coses molt variades.
Doncs aporto un granet de sorra a possibles noves adquisicions.
Ja que parlaveu de la Sílvia Soler i molt acord amb l'SP Recomano: "El gust de ser mare" Jo no el puc agafar si estic molt sensible, que em toca la fibra.
I parlant del Murakami (Ostres el Tokio el tindrien que vendre amb una caixa de Prozac) m'he enrecordat d'un llibre que vaig descobrir fa poc, "Nunca me abandones" del Kazuo Ishiguro. Totalment recomanable.

A mi també m'encanten els totxos, recordo quan vaig començar la serie dels fills de la terra perque estava contenta per les mils de pàgines que em quedaven encara per llegir.

Catxins ,per totxo el que us acabo de fer, es nota que feia dies que volia escriure :-D :-D

M'encanta llegir les vostres recomanacions, segur que descobriré coses molt interesants per a poder satisfer aquest vici meu i ja veig que també vostres :r) (algun hem de tenir)
edae
Ubicació: provincia girona
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm

dj. jul. 23, 2009 8:21 am

Ostres Bita, això de les sèries de llibres tb ho faig jo!!! M'he llegit gairebé totes les que has dit!!! JA JA JA Ja :-D :-D
La Matilde Asensi tb m'agrada molt!!! :-) :-)
Imatge
Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

dj. jul. 23, 2009 8:51 am

Bita ha escrit:Que raro que ningú hagi mencionat El último Catón, a mi em va encantar i sempre el recomano

Ara et contradiré, una miqueta.... :r) Jo me'l vaig llegir, i em va enganxar força... semblava que m'agradava, però llavors fa venir aquell final... el vaig trobar tan horrorós, que vaig tenir la sensació que havia perdut el temps llegint el llibre... Ara bé, també conec gent que els hi ha encantat...pa gustos.... :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

dj. jul. 23, 2009 11:15 am

pitisu ha escrit:Ara que a mi, Los pilares de la tierra em van decepcionar taaaaaant...!!! suposo que per la fama, i pq jo sóc historiadora de l'art i me'l vaig llegir mentre feia la carrera, m'havien dit que era la història de la construcció d'una catedral. És com dir que El vuit és un llibre d'escacs...

Claaaaro... la construcció de la catedral és el fil conductor de la novel·la, no la temàtica principal... Si t'esperaves alguna cosa més en la teva matèria, és normal que et decepcionés...
Ara m'has fet pensar... seguint amb el fil dels "escacs", has llegit "La tabla de Flandes", d'Arturo Pérez-Reverte? Pot ser que et passi el mateix que amb els Pilars de la Terra, però a mi em va agradar molt també!
Noies, l'heu llegit?
ImatgeImatge
Imatge
Lyly
:: conillet
:: conillet
Ubicació: Palautordera
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am

dv. jul. 24, 2009 9:58 am

I que me'n dieu de la Susanna Tamaro? Em vaig llegir "Ves on et porti el cor" i prou bé.
Imatge

Imatge
isa
Ubicació: Al poble del meu cor!
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm

dv. jul. 24, 2009 10:39 am

Uou, VES ON ET PORTI EL COR me'l van fer llegir a religió amb 18 anys!! El vaig començar però no estaba jo "por la labor" i el vaig deixar...igual el reprenc!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
txellchen
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm

dv. jul. 24, 2009 10:59 am

Hoal guapiiiis!!! Em sumo al post de lectores! :ok: M'he llegit el post una mica en diagonal, eh?

A veure, comento els llibres que m'han agradat / no m'han agradat.

No m'han agradat: Los pilares de la Tierra, ja se que és un clàssic però no he estat capaç d'acabar-lo, no m'ha enganxat gens. Ara estic amb La Catedral del Mar i m'està passant una mica el mateix. Són d'aquells que a tothom els hi agrada però a mi no, raro, raro... :-:) :-:)

M'han agradat: La sombra del viento, moooolt, moltíssim!!! El juego del àngel no està mal, però ni molt menys com el primer. La casa de los Espíritus >.-<: >.-<: >.-<: el millor de tots! Recordo que el llegia mentre caminava pels passadissos del metro de Plaça Catalunya anant cap a la uni. En general la Isabel Allende m'agrada molt. La historia interminable, el vaig agafar un primer cop quan era massa petita com per que m'agradés i el vaig deixar. Anys després hi vaig tornar i és un dels llibres més bonics que he llegit mai. Ademés vaig tindre la sort d'anar a visitar els estudis on van gravar la peli (que per cert ers un churro) i veure els ninos en vivo i en directo va estar genial!

I per últim us recomano molt la pentalogia dedicada a Ramses de Christian Jacq. BRUTAL!!! Aquest home és egiptòleg i va escriure aquesta pentalogia per explicar amb to novelesc la biografia d'aquest faraó. T'enganxa com el millor best-seller, descobreixes la historia d'Egipte, els seus paisatges, de debó que val la pena! >.-<: >.-<: >.-<: Quan em vaig casar vem anar de viatge de noces a Egipte i quan fèiem les visites era com si jo ja hi hagués estat allà!!!!
Imatge

Imatge
cris_
:: granota
:: granota
Ubicació: Sabadell
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm

dv. jul. 24, 2009 12:27 pm

Hola noies!

Molt bona idea aquest post de lectura. Jo, com moltes de vosaltres em vaig llegir els del clan de l´oso cavernario i demès i em van agradar molt. També el dels Pilars de la Terra, tant que el de l´Esglesia del Mar, tot i que també m´ha agradat molt penso que m´esperava més desprès de dels Pilars. El Perfum També me´l vaig lleguir una sentada je,je!. Ah i l´Ombra del vent que desprès de tenir-lo rodant per casa un any, quan el vaig començar me´l vaig pulir en una setmana! Desprès d´una temporada en que no he llegit res pràcticament ara he acabat el de l´Esglesia del Mar i just ahir vaig començar el primer de la trilogia del Larson, a veure que tal serà. Peró pel que tothom diu, la cosa promet :-D

Dons jo us recomano dos llibres que no veig per aqui i que a mi em van agradar molt:

- En el último azul de la Carme Riera. Està basat en els fets històrics que van succeir a Mallorca entre el 1687 i 1691 i tracta de la persecució dels jueus que allà hi vivien per part de la inquisició, de la vida d´aquella época, etc.... Me´l vaig llegir fa molt temps pero recordo que és d´aquells que "t´atrapa".

- Sin Noticias de Gurb d´Eduardo Mendoza. Bonísssim! Tracta d´un extraterrestre que va a parar a Barcelona i es converteix en la Marta Sanchez. Es curtet i molt divertit. Jo recordo que l´anava llegint al tren i no em podia aguantar el riure. Es perfecte per passar una bona estona amb aquesta calor!

Be noies, ja aniré col.laborant. A veure si fem un post ben xulu :pandi:

Salutacions!
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

dv. jul. 24, 2009 1:00 pm

Ostres, El último catón sisisi, a mi em va encantar.

Jo estic amb La mano de fátima, vaig per la 60 i no m'acaba d'enganxar....a veure com segueix...

Ens llegim!
Imatge
Imatge
jorann
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

dv. jul. 24, 2009 1:10 pm

Hola!!
Acabo de descobrir aquest post!! A mi m''encanta llegir, formo part d'un club de lectura i tot. Com que estic en el club aquest he d'anar llegitn els llibres que nes toquen cada mes i no tinc massa més per les meves pròpies eleccions. Ara que ja estem de vacances del club ja m'estic dedicant a la meva pila de llibres. Ara estic amb el tercer de l'Stieg Larrson, Increible!!! hi estic totalment enganxada! I al pila per llegir tinc Anatomia de un Instante, del Javier Cercas i Y de repente fué ayer del Boris Izaguirre. Ja us explicaré que tal són quan me'ls hagi llegit!!
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
ffm
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

dl. jul. 27, 2009 7:35 am

Bon dia, lectores!

Després d'agafar tantes idees a aquest post, dissabte em vaig firar: el primer del Larsson, 'La dona del viatger del temps' i un del... ostres, quin desastre, l'altre dia quan algú en parlava (l'escriptor francés) em va picar la curiositat, em vaig apuntar el nom i vaig comprar-ne un llibre... però ara no m'enrecordo del nom!! :plora:
El problema però ara és que tinc bastants llibres abans "a la cua" :-:)
Ara estic llegint 'La interpretación del asesinato' del Rubenfeld: és la historia de la resolució d'un cas policial que coincideix amb la visita de Freud als EEUU (que naturlament ajuda a resoldre el cas, o aixó sembla...) Em té enganxadíssima!
I després toca 'trilogia de nova york', ja l'he comenc,at, però estic esperant que el meu marit acabi un altre llibre, per llegir-lo en simultani ;-)
nurdeu
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dl. jul. 27, 2009 8:00 am

Ostres, quin post més xulo!!!!!

Acabo de fer-me una llista i avui en quan surti de casa vaig directament a comprar-me algun llibre!!

Jo us vull recomanar el llibre que acabo ara mateix d'acabar, m'ha encantat, us el recomano cent per cent!!! és El caçador d'estels de Khaled Hosseini.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
AINAMM
Entrades: 1673
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 10:12 am

dt. jul. 28, 2009 11:24 am

Ahir em vaig acabar el primer de Larsson i m'ha encantat i aquest matí ja m'he comprat el segon!!!! Em moro de ganes de començar-lo!!!! Les que us ho esteu pensant... només dir-vos que és boníssim. És cert que és un totxo de llibre però jo només he trigat una setmana a llegir-me'l (només a estonetes!!!!) perquè enganxa tant que no te n'adones i ja te l'has acabat!!!!
Imatge Imatge
Quimbo
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

dt. jul. 28, 2009 11:32 am

Doncs bé, jo m'apunto a aquest post.
Els meus llibres preferits: El Petit Príncep i La història interminable. També El Hobbit i els del Senyor dels Anells (que estrany que ningú els hagi anomenat encara, no?)
Jo també vaig disfrutar moltíssim amb els 5 de Ramsès que algú ja ha anomenat.
Ara m'estic llegint un que es diu La Ronda de Nit de Sarah Waters (no és gens mediàtic) i hi estic enganxadíssima i ja tinc el primer de la trilogia Larsson fent cua!!!
D'altra banda reivindico tots els llibres de l'Agatha Christie!!! grans estius de jove llegint aquests llibres!!!
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
Nneta
Ubicació: Monistrol de Montserrat
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am

dt. jul. 28, 2009 6:05 pm

pitisu ha escrit:
Quimbo ha escrit:Ara m'estic llegint un que es diu La Ronda de Nit de Sarah Waters (no és gens mediàtic) i hi estic enganxadíssima

oh oh oh quimbo! m'has fet recordar Falsa Identitat, de Sarah Waters, també!!! vaig sentir que el recomanaven a la ràdio i me'l vaig comprar, deu fer cinc o sis anys, ja! És d'aquells que enganxa, amb girs argumentals molt bons i dels que quan l'has acabat et sap greu haver-lo llegit pq ja no ho podràs tornar a fer com la primera vegada...!

Pitsu jo tbé me'l vaig llegir després de sentir-ne la recomanació a la ràdio.... fa un poló d'anys xo q bo q és el llibre!!!! No t'esperes res del q passa!!! Genial! :ok: :ok: :ok:

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::