LLIBRES - Recomanacions, opinions...

Recomanacions, crítiques..
Momo
:: dragona
Contacta:
Ubicació: Andorra
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

Re: LLIBRES

dc. jul. 29, 2009 10:58 pm

ffm ha escrit:Bon dia, lectores!

Després d'agafar tantes idees a aquest post, dissabte em vaig firar: el primer del Larsson, 'La dona del viatger del temps' i un del... ostres, quin desastre, l'altre dia quan algú en parlava (l'escriptor francés) em va picar la curiositat, em vaig apuntar el nom i vaig comprar-ne un llibre... però ara no m'enrecordo del nom!! :plora:

T'has comprat el que vaig recomanar "La dona del viatger del temps"? Ja em diràs si t'agrada. Jo ja vaig dir que em va encantar.

Per cert, acabo d'acabar el segon del Larsson. M'ha agradat molt i hi he estat súper enganxada (de fer per això porto un parell de dies desapareguda del SP :-:) ). Ara a pel tercer!!!
ffm
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

dj. jul. 30, 2009 10:04 am

Momo ha escrit:
ffm ha escrit:Bon dia, lectores!

Després d'agafar tantes idees a aquest post, dissabte em vaig firar: el primer del Larsson, 'La dona del viatger del temps' i un del... ostres, quin desastre, l'altre dia quan algú en parlava (l'escriptor francés) em va picar la curiositat, em vaig apuntar el nom i vaig comprar-ne un llibre... però ara no m'enrecordo del nom!! :plora:

T'has comprat el que vaig recomanar "La dona del viatger del temps"? Ja em diràs si t'agrada. Jo ja vaig dir que em va encantar.

Per cert, acabo d'acabar el segon del Larsson. M'ha agradat molt i hi he estat súper enganxada (de fer per això porto un parell de dies desapareguda del SP :-:) ). Ara a pel tercer!!!

Siii!!!! Ja t'explicaré!
de moment segueixo amb "Interpretacion del asesinato" estic enganxadíssima!!!
Carme74
:: zebra
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm

dj. jul. 30, 2009 2:58 pm

Alguna ha llegit "Història de Pi" de Yann MArtel?? Es que des que m'el vaig llegir que no puc parar de pensar-hi. M'ha agradat tant!!!! Us el recomano moltíssim.
Imatge

Imatge
Bita
:: girafa
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dj. jul. 30, 2009 3:40 pm

Carme74. Apuntat queda, >.-<: >.-<: que bé tenir tantes recomanacions!!

Momo, jo avui també he acabat el segon de Millenium i no veig el moment de començar l'últim.

Quimbo, amb lo de l'Agatha Christie, i no tant de jovenetes que jo a l'embaraç he anat fent una col·lecció que hi havia al quiosc i com l'he disfrutat!!.
Nneta
Ubicació: Monistrol de Montserrat
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am

dv. jul. 31, 2009 7:49 am

pitisu ha escrit:
Nneta ha escrit:Pitsu jo tbé me'l vaig llegir després de sentir-ne la recomanació a la ràdio.... fa un poló d'anys xo q bo q és el llibre!!!! No t'esperes res del q passa!!! Genial! :ok: :ok: :ok:

sisisí! penses: ara no m'enganxarà, passarà això! i no!!! passa una cosa ben diferent!!!
no deuríes pas sentir a la Natza Ferrer a Rac1, no sé si a l'Hora del Pati o al Món... no? :-:)
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

dv. jul. 31, 2009 10:28 am

Bita ha escrit:
Momo, jo avui també he acabat el segon de Millenium i no veig el moment de començar l'últim.

ep! jo també el vaig acabar ahir! I avui a les 9h ja he passat per casa dels meus pares per "robar-los" l'últim, i poder-lo començar avui...
Imatge
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dt. ago. 11, 2009 8:05 pm

jo també he acabat el segon del Larsson i estic a l’espera de fer-me amb el tercer!!! :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:

us dic alguns llibres més:

“Cielos de azafrán” de la Lesley Lokko (no sabia de què anava i em va sorprendre gratament)
“Happiness” del Will Ferguson (per a qui li agradi el sentit de l’humor sarcàstic)
“Ojalá fuera cierto” (és senzillet però està bé, és d’aquells que llegeixes en un plis plas)
“Una mujer dificil” del John Irving (un totxo d’aquells que enganxen)
“L’home que parlava als cavalls a cau d’orella” del Nicholas Evans (inevitable llegir-lo sense posar-li la cara del Robert Redford al protagonista :r) )

....i jo he de dir que “Donde el corazón te lleve” de la Susana Tamaro no em va emocionar.... :-:)

per cert, a mi també em passa que quan acabo un llibre (especialment si és un totxo o una sèrie de llibres) em quedo com a tristonaImatge en plan ooooooooooooooooh ja s’ha acabaaaaat Imatge

i no sé a vosaltres però sempre que acabo un llibre m’he d’esperar mínim fins l’endemà per començar-ne un altre, no puc el mateix dia, és com si encara estés massa ficada en la història ?-)
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
Momo
Contacta:

dt. ago. 11, 2009 9:22 pm

Jo abans d'ahir vaig acabar el tercer del Larsson. El final em va agradar, però tot el llibre es una mica
TOTXO.
Valoració final de la trilogia: :ok: M'ha agradat força.
A mi el que m'ha passat és que ahir quan tenia un moment en el que podia estar llegint, trobava a faltar a la Lisbeth i al Mikael. Pensava en ells, en que els devia estar passant, o els passaria a continuació. I després me n'adonava que ja s'havia acabat la història! Que burra!!!

Ara he començat La febre de l'or de Narcís Oller.
edae
:: dofí
:: dofí
Ubicació: provincia girona
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm

dv. ago. 14, 2009 10:19 am

ametista ha escrit:jo també he acabat el segon del Larsson i estic a l’espera de fer-me amb el tercer!!! :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts:

us dic alguns llibres més:

“Cielos de azafrán” de la Lesley Lokko (no sabia de què anava i em va sorprendre gratament)
“Happiness” del Will Ferguson (per a qui li agradi el sentit de l’humor sarcàstic)
“Ojalá fuera cierto” (és senzillet però està bé, és d’aquells que llegeixes en un plis plas)
“Una mujer dificil” del John Irving (un totxo d’aquells que enganxen)
“L’home que parlava als cavalls a cau d’orella” del Nicholas Evans (inevitable llegir-lo sense posar-li la cara del Robert Redford al protagonista :r) )

....i jo he de dir que “Donde el corazón te lleve” de la Susana Tamaro no em va emocionar.... :-:)

per cert, a mi també em passa que quan acabo un llibre (especialment si és un totxo o una sèrie de llibres) em quedo com a tristona[img]http://smilies-gifs.com/triste/9triste.gif[/img] en plan ooooooooooooooooh ja s’ha acabaaaaat Imatge

i no sé a vosaltres però sempre que acabo un llibre m’he d’esperar mínim fins l’endemà per començar-ne un altre, no puc el mateix dia, és com si encara estés massa ficada en la història ?-)

Ametista, a mi també em passa!!!! Em quedo ben trista, i amb ganes de saber què més els hi passa als personatges!!!!!! o-o:) o-o:) o-o:) o-o:)
Imatge
Imatge
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

dj. ago. 20, 2009 8:58 am

Momo ha escrit:A mi el que m'ha passat és que ahir quan tenia un moment en el que podia estar llegint, trobava a faltar a la Lisbeth i al Mikael. Pensava en ells, en que els devia estar passant, o els passaria a continuació. I després me n'adonava que ja s'havia acabat la història! Que burra!!!

jajajja a mi em passa igual!

Jo estic amb el del Falcones, La mano de fátima i no hi ha manera d'arrencar, no passo de la pàgina 80, se m'està fent pesat pesat i això que el primer em va encantar.
Imatge
Imatge
AINAMM
Entrades: 1673
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 10:12 am

dg. ago. 23, 2009 9:28 pm

Ei noies, pujo el post que el teníem molt avall!!!!

Que no llegiu per les vacances? :-:) Que tenim el post força parat!!!!

Abans d'ahir em vaig acabar la trilogia Millenium i m'ha encantat, de fet m'encantaria que continués i no s'hagués acabat!!!! Snif, snif!!!! Us el recomano a les que encara no l'heu començat o us ho esteu pensant!!!!

Ara faré una ullada a tots els llibres que recomaneu i a veure per quin em decideixo al final!!!! Que porto dos dies sense llegir i ja tinc "mono"!!!! :-D :-D

Ja us explicaré!!!!
Imatge Imatge
Bita
Contacta:

dj. ago. 27, 2009 12:47 am

Bones!!!
Jo també he acabat Millenium i si be hi han capitols que el fan farregós, el resultat m'ha agradat molt.
Jo també tinc mono i ja tinc a la tauleta "Kafka a laplatja" del Haruki Murakami. Ja us dire que tal.
ffm

dj. ago. 27, 2009 2:33 pm

Hola noies!

Doncs jo ja vaig acabar "Interpretación de un asesinato" i em va agradar molt tot i que és una novel.la policíaca, que normalment no m'agraden gaire...
Ara estic amb "La trilogia de nova york". Algú l'ha llegit? Que us ha semblat? Jo tot just acabo la primera de les 3 parts i... no sé, me l'esperava molt diferent. a veure com evoluciona! :-:)

I després, vistos els vostres comentaris, em llenc,aré a pel millenium!! :-eh_::
ffm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 2:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

dj. ago. 27, 2009 3:06 pm

Ei, ffm, jo em volia llegir la Trilogia de Nova York, però abans em vaig llegir La nit de l'Oracle i no em va agradar gaire, i llavors em vaig desencantar de l'estil Auster... Dius que no és com te l'esperaves... me'ls recomanes? Potser li dono una nova oportunitat.... :-:)

Ara m'he llegit "Amb ulls americans", de la Carme Riera. Fa un retrat de la societat catalana des del punt de vista d'un becari nord-americà... és un fart de riure! Us el recomano, si voleu passar una bona estona i us agrada la ironia...
ImatgeImatge
Imatge
Bita
Contacta:

dj. ago. 27, 2009 3:21 pm

Helia, tot just ahir el tenia a les mans, queda apuntat a la llista de PENDENTS. :ok:
ffm

dv. ago. 28, 2009 2:55 pm

Doncs no ho sé, Helia... pregunta-m'ho quan l'acabi... :-:)
De moment està bé, però té algunes anades d'olla, que no sé si tindran un final més rodó més endavant. Ja veurem!

"Amb ulls americans" sóna bé. Me l'apunto a la llista a comprar quan sigui per terres catalanes! :ok:
COCO
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

dj. set. 03, 2009 2:08 pm

Aquest estiu m'he llegit el primer d'en Larsson, ELS HOMES QUE NO ESTIMAVEN LES DONES. em va enganxar molt, però la peli la vaig veure i no va agradar gens. No surt tot lo del llibre. Ara vull sapiguer si us agraden els dos llibres següents. Quin dels tres llibres us a agradat més?
Moltes gràcies.
Momo
Contacta:

dj. set. 03, 2009 10:26 pm

COCO ha escrit:Aquest estiu m'he llegit el primer d'en Larsson, ELS HOMES QUE NO ESTIMAVEN LES DONES. em va enganxar molt, però la peli la vaig veure i no va agradar gens. No surt tot lo del llibre. Ara vull sapiguer si us agraden els dos llibres següents. Quin dels tres llibres us a agradat més?
Moltes gràcies.

El primer, sense dubte.
COCO
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

dv. set. 04, 2009 2:28 pm

Gràcies Momo.
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

dc. set. 09, 2009 9:13 am

Jo ahir vaig acabar la trilogia MILLENIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina peneta....

a mi el que més m'ha agradat és el tercer, crec. Tot i que el primer em va enganxar molt molt..

Ahir a la nit ja havia acabat i no sabia què fer sense llegir res sobre la Lisbeth...
Imatge
Imatge

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::