CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 18, 2011 9:53 pm

Al final no hi he anat :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
En sèrio que no volia repetir l'experiència de l'any passat, vaig passar molta vergonya aliena amb tanta hormona adolescent i crits histèrics només que es vegués l'ombra del prota...
He decidit que hi aniré el dilluns al vespres: serà dia de l'espectador i ja haurà passat la eufòria dels primers dies (i tots els nens estaràn a casa fent deures :content: ). La pregunta és... podré aguantar fins dilluns???

Si us plau, si algú la veu abans de dilluns reprimiu-vos una mica i si voleu comentar la peli poseu ben gran SPOILER!!!!!!!!!!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 21, 2011 11:52 pm

Que xula!! m'ha agradat molt!! M'ha fotut patir la Bella, eh?? i mira que ja sabia com acabava tot plegat!! Una mica massa recatada (tant en les escenes de sexe com en el part) però m'ha agradat molt !!!

Que us ha semblat?
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dt. nov. 22, 2011 12:33 am

Neuetes, que bé llegir que t'ha agradat!!!!!! >.-<: >.-<:
El Bitu m'ha dit que dissabte m'hi porta :ok:
Es veu que ho van fer tot tant recatat perquè sinó no els hi posaven l'apte per menors de 13 :-D
A veure si hi ha algú altre que hi ha anat i ens diu el que. >.-<:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 22, 2011 6:58 am

Ahir era molt tard i tenia son... passo a comentar la peli, per si algú encara no l'ha vist poso un spoiler ben gran perque tothom estigui avisat.

*SPOILERS*
Vaig anar a veure la peli amb una amiga que no ha llegit els llibres i li va agradar molt!! El part (que era el que em feia més patir que em canviessin ni una coma) no és com el llibre, no es veu tanta sang ni és tant gore, però fa patir molt i molt... i la Steward... ostres, que bé que ho fa!!! La meva amiga estava totalment angoixada!! I jo perquè sabia com acabava tot plegat, però...impressiona molt!!! totalment immòvil amb aquella cara de morta... uff... he recuperat la confiança amb aquesta actriu!! I deú ni dó el toc de photoshop que li han fotut a la Bella, a l'embaràs se la veu totalment esquelètica i malalta!!!
Pel meu gust es recrea massa amb la boda (guapíssim el vestit) i la lluna de mel, però l'embaràs passa molt ràpid, no expliquen gaire bè l'evolució ni el transcurs del temps: al llibre contínuament s'està mencionant que el fetus creix molt ràpid, amb referències contínues de temps. A la peli no n'hi ha. Tampoc mencionen el perquè la Bella es queda tant quieta, però per dins està cremant, quan li posen el verí i es va convertint en vampir. Es veuen unes imatges d'ella retorçant-se de dolor per dins però immòvil al llit, però no s'explica el perquè. Tampoc s'entén massa bé l'imprimació del Jacob a la Renesmee, a la peli sembla que ell s'imprimeix amb ella per protegir als vampirs i no és així, ell vol eliminar al "monstre" que ha matat a la seva Bella i sense voler, s'imprimeix en ella. I la part narrada pel Jacob no es veu, almenys no com a mi m'hagués agradat: he trobat a faltar els acudits sarcàstics entre el Jacob i la Rosalie i hi ha molt poca referència als pensaments del Jacob vers l'Edward (amb el morbo que ell els pot sentir).

En definitiva, per mi la millor després de "crepúscle". Ja tinc ganes de veure la segona part!!
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » ds. nov. 26, 2011 1:12 pm

iEPSSS Que aquesta tarda hi vaig!!!!!!
Espero que no em pasi això :-:) :-:) :-D :-D :-D :-D
http://www.ecartelera.com/noticias/9412 ... ectadores/
A veure que tal.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » ds. nov. 26, 2011 3:28 pm

que fort, no? la veritat és que el part agobia bastant, però fins al punt de tenir espasmes i pèrdues de consciència??
Ja em diràs que tal t'ha semblat! :ok:
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dg. nov. 27, 2011 1:45 pm

Ja l'he vist :love: :love:
coincideixo en que després de Crepuscle és la seguent millor >.-<: >.-<:
Està plagada de moments.... uauuuuuu:
L'anada a l'altar, el petó de la boda on tots desapareixen, el retrobament amb en Jacob, el moment embaràs davant del mirall, quan l'Edward Descobreix que pot escoltar el bebe, el moment Jacob uff,´el part, l'imprimació, la transformació.....uf uf uf.
M'ha agradat molt.
Neuetes la Kristen va ajudar a dissenyar el veestit de núvia, per darrera és molt maco, per davant ja no m'agrada tant :love:
Quin papelón que fa l'actriu >.-<: >.-<: i quina mega transformació a l'embaras... carai i jo que dic que a mi em consumeixen :-D :-D i el post part??? :-D :-D
M'encanta el Jacob, cada dia més :***: i l'Edward en la seva linea de contenció :-:) dien que el canvi el fa a la última peli , a veure si és veritat :-D
Ostras va ser bonissim perque em va torcar a seure al costat d'una parella on el noi ni tenia idea de que anava la pel·li, i es passava tota l'estona xerrant , però aix que em pixava de riure...
Em quedo amb ganes de tornar-la a veure, i de veure el desenllaç.
Que per cert per poc em perdo el tros dels Vulturis :ufs: i perque em vaig quedar a llegir el títols de crèdits sino m'ho perdo.. i mira que sempre ho fan això d'afegir una escena després de començats els títols :ufs: :ufs: :ufs: però mig cine se la va perdre.
Tinc un dubte, al llibre la mestressa brasilenya no explicava una història d'un de la seva tribu que també era meitat humà meitat vampir?? i no es trobaven després? o sigui que això ja no ho faran no?
I al llibre a l'imprimació en jacob veia la renesmee de gran?'
la nena una passada com s'asembla als actors :-D
En definitiva genial, >.-<:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dg. nov. 27, 2011 3:02 pm

Me n'alegro que t'hagi agradat!!
A mi em va agradar molt quan la Bella va cap a l'altar... al llibre explica com d'incòmoda se sent quan va caminant i quan veu l'Edward a l'altar diu algo així com "només perquè el meu pare m'agafava fort de la mà impedia que hagués corregut pel passadís fins al seu costat", aquesta frase se'm va quedar gravada perquè aquest sentiment el vaig tenir jo el dia que em vaig casar i em va agradar molt que es reflectís perfectament... uff... pell de gallina. I el petó sense gent ... uff...
Ara no recordo el que dius sobre la mestressa brasilera... em sembla que no diu res sobre si coneixia un cas ... si no recordo malament l'Edward diu el que es diu a la peli, entre ells parlen brasiler i la Bella només entén la paraula MORTE... potser si que l'Edward n'hi treu informació i és a partir d'aquí que després l'Alice busca al Brasil...
Tenia moltes ganes de veure com seria la imprimació del Jacob, com ho plasmarien. I va ser perfecte. Em sembla que al llibre no visualitza la nena de gran... però em va encantar que es veguessin les imatges de la Renesmee de gran!!! perquè al llibre quan acaba la nena que té... l'aparença de 5 o 6 anys?

Tinc moltes ganes de veure la segona part, perquè els personatges canvien moltíssim. L'Edward està més relaxat, la Bella està més amb pau amb si mateixa, no hi ha contenció, no hi ha repressió, tot és més fluït entre ells...

I el part? que et va semblar? te'l esperaves així?
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dl. nov. 28, 2011 11:19 am

El part em va agradar, em va tenir en tensió sí, m'agrada el fet que és vegi nomes des del punt de vista de la mare, representa que li posen morfina i no pateix al final :-:) que el bebe surti ensangonat i no net com a la majoria de pelis :ok: que lo prmer que faci és que la mossegui :-D :-D no es van deixar cap detall, però m'hagués faltat un continu batec de cor i una mica més gore, però entenc que és una pel·licula per a que puguin veure-la nens :-D
Amb l'efecte amb que representa que la gent s'està desmaiant que dura? 6-10 segons??
Ostres ja et dic que lo de la dona brasilenya ho dic de memòria, hauré de tornar a rellegir :ok:
Neuetes , que vaig llegir que fins el 16 de novembre de 2012 no estrenen la última!!! ens dona temps a rellegir tota la saga :-D :-D a aquest pas seré la tutankamon del cine :-(( :-((
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 28, 2011 1:28 pm

dinosaures serem l'any que ve!!! jajjajajajaja

Jo ja no sé quantes vegades me l'he llegit!!!!
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » dc. nov. 30, 2011 2:05 pm

Nooooooooooooooies!!!!! M'heu fet tanta enveja que avui que tinc festa a la feina me'n vaig al cine!!!!!!!! D'aquí a una horeta l'estaré veient, quines ganes!! Tot i que hi vaig amb el cap baix i esperant que no em vegi ningú, jajaja
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » dc. nov. 30, 2011 2:41 pm

Ja estic al cine, jijiji, de moment ben sola...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dc. nov. 30, 2011 2:55 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
nurdeu ja ens explicaras!!!!!!
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » dc. nov. 30, 2011 2:59 pm

Siiiii, queden 3 minuts!! ja som 16 més i una ben sola com jo, ole, ole!! totes les altres no deuen superar el 16 anys!! ai, ai, ai, la que m'espera...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 3:16 pm

Ja deus estar gaudint del gran bodorrio!!! jajajajajjaa
Quan es tanquen els llums ja no hi ha vergonya...
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: fox » dc. nov. 30, 2011 4:43 pm

Nenes em vaig perdre el final, despres dels titols, quina rabiaaaaa!!!!!! :-((

Alguna sap quan faran la segona part? es que et quedes amb les ganes...
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 4:55 pm

El 16 de novembre del 2012!!! ens queda temps per rellegir la saga completa com a 10 vegades!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 5:28 pm

Que?? nurdeu?? com ha anat?? va, cuenta, cuenta!!
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dc. nov. 30, 2011 5:38 pm

FOx Que et va semblar la pel·licula?
Era una escena dels Vulturis on reben la notificación de la boda i la nova Cullen.
Nurdeu com ha anat???
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 5:45 pm

I la secretària humana se la "mengen" per fer faltes d'ortografia. Jo perquè ho sabia que hi havia aquesta escena al final i em vaig esperar, però mig cine se'l va perdre. Ostres, és que l'actor que fa d'Aro és tal i com me l'imaginava jo als llibres!!!!

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::