CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » dc. nov. 30, 2011 5:50 pm

Ja sóc a casa!!!!! M'ha encantat i m'he quedat amb ganes de més!!!!!!!!!!!!

La boda genial, el vestit m'ha agradat molt, quan surten a fer els "parlaments" durant el convit em pixava de riure amb la Rene cantant la nana!!

M'ha decepcionat una mica l'escena de llit a la illa, al llibre ho pintava molt bèstia i de fet ho deu ser per com està de blaus la Bella, però a la peli és massa suau, tot molt bonic, fins i tot fa riure quan l'Edward trenca el llit.

El moment del part genial, jo hagués ensenyat quan la Renesmee la mossega, que per cert, quan llegia el llibre com que s'escriu Renesmee jo li deia "Renesmi" i avui m'ha canviat de cop i volta!! Els moments de després molt angoixants i quan obre els ulls vermells brutal!! Llàstima que s'acaba aquí i encara hem d'esperar un any!!!!

En definitiva, que la tornaria a veure ara mateix, en vull més!!!!

I tot i estar-me pixant des de la meitat de la peli, he aguantat com una campiona per veure l'escena dels Volturis, genial, m'encanten!!

Ufff noies, què bé m'ha anat això del cine, he sortit com nova, i amb un somriure als llavis!! Crec que necessitava fer alguna cosa sola.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 5:52 pm

Que ve!!!! Estic d'acord amb tu amb el tema sexe a la peli. Tot era molt recatat!!!
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dc. nov. 30, 2011 7:52 pm

nurdeu me n'alegro que t'hagi aagradat, ja patia per si ens haviem passat amb la propaganda :-D
Ostres a mi també em va sentar genial la sessió de cinema sense interrupcions :-o00m :-o00m
:-D :-D ostres sí com vaig riure amb la nana de la Rene :-D :-D
Ostres doncs a mi em feia patir com enfocarien el tema morats i la part més agressiva de la relació. i la veritat es que ho solucionen molt bé, i el toc d'humor plomes llit destrossat.... :-D :-D
Neuetes que no li volia dir lo de la gramàtica i ortografia :-D :-D :-D representa que era la recepcionista de la peli de volterra que volia que la convertissin o és una altre?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 7:54 pm

I perquè no?? Jo diria que han volgut fer veure que si, que fos la recepcionista de "lluna nova", però no és la mateixa noia de la peli 2, és una altra...
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dc. nov. 30, 2011 9:31 pm

perquè li fes gràcia quan ho veies , que jo em pixava, perquè amb les faltes que faig juarrrrrssss ja em veía postre de vulturi.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 30, 2011 10:09 pm

JAJAJAJAJ que bona!!!
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » dj. des. 01, 2011 8:02 pm

Avui, mentre anava cap a la feina pensava amb com de demacrada surt la Bella, està taaaaan esquelètica que fa angúnia i tot!! Vosaltres creieu que l'han fet aprimar per la pel·lícula o que ells ja és així? És que se li marquen tots els ossos, fa patir molt!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dj. des. 01, 2011 8:07 pm

Jo diria que les imatges estàn retocades per ordenador, a part del maquillatge que li hagin pogut possar... no crec que li hagin fet aprimar així expressament a la peli.
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » dj. des. 01, 2011 8:40 pm

Ostres, això es pot retocar per ordinador? Quina passada!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dj. des. 01, 2011 8:46 pm

Avui en dia es pot fer meravelles per ordenador!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dj. des. 01, 2011 8:58 pm

Mira, he trobat aixó:
"Sin embargo, como antes comentábamos, existen una serie de efectos interesantes a destacar, como lo son los efectos creados para el personaje de Kristen Stewart (Bella) donde, al estar embarazada, debía tornarse paulatinamente más delgada y demacrada. Para lograrlo, los productores de la película contactaron a la compañía de efectos visuales “Lola”, responsable de la reducción muscular de Chris Evans en su pre-transformación para la película Capitán América: El primer vengador.
Los efectos visuales se combinaban con prótesis añadidas a la cara de Kristen Stewart en un proceso que tomaba 3 horas de aplicación. Con ello, se buscaba lograr que sus ojos se notaran más hundidos y sus orejas más largas, dando ese efecto de que poco a poco esta se iba consumiendo, reseña LATimes. Asimismo, al momento de llevar a la escena el parto de Bella, combinaron estos efectos un poco de marionetas y otros efectos híbridos para dar realismo a la escena que, por lo visto, tendremos que esperar hasta verla para poder detallar a falta de un buen “detrás de escena”."

Ho he tret d'aqui: http://www.mundotech.net/efectos-especi ... king-down/ :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » dj. des. 01, 2011 9:04 pm

neuetes ha escrit:Mira, he trobat aixó:
"Sin embargo, como antes comentábamos, existen una serie de efectos interesantes a destacar, como lo son los efectos creados para el personaje de Kristen Stewart (Bella) donde, al estar embarazada, debía tornarse paulatinamente más delgada y demacrada. Para lograrlo, los productores de la película contactaron a la compañía de efectos visuales “Lola”, responsable de la reducción muscular de Chris Evans en su pre-transformación para la película Capitán América: El primer vengador.
Los efectos visuales se combinaban con prótesis añadidas a la cara de Kristen Stewart en un proceso que tomaba 3 horas de aplicación. Con ello, se buscaba lograr que sus ojos se notaran más hundidos y sus orejas más largas, dando ese efecto de que poco a poco esta se iba consumiendo, reseña LATimes. Asimismo, al momento de llevar a la escena el parto de Bella, combinaron estos efectos un poco de marionetas y otros efectos híbridos para dar realismo a la escena que, por lo visto, tendremos que esperar hasta verla para poder detallar a falta de un buen “detrás de escena”."

Ho he tret d'aqui: http://www.mundotech.net/efectos-especi ... king-down/ :ok: :ok:


Gràcies!! :ok: :ok: :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dj. des. 01, 2011 9:17 pm

jejjejej
Avui en dia està tot inventat!!
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: fox » dg. des. 04, 2011 9:06 pm

Ostres un any fins la segona part buff... jo no m'he llegit els llibres encara que estic segura que són molt millors que les pel.licules, com quasi sempre. La meva cunyada em va deixar la primer pel.licula i com ens va agradar tant, les altres vam anar al cine juntes, ja es com una tradició. :b-)))

La peli em va agradar sobretot el final, quan el Jacob s'imprimeix i haig de dir que a mi el vestit no em va agradar. A les altres pelis el Edward m'encantava, i en aquest ultima no se perque m'ha agradat molt més el Jacob.

Llegint-vos un altre cop alguna fa un comentari de que al llibre surt que la remesmee la mossega... això vol dir que ja se sap segur que la nena es un vampir?? a mi, que nomes he vist la peli no em va quedar clar perque podria ser una barrega, una nena molt forta i especial pero igual sense la necessitat d'alimentar-se de sang.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 04, 2011 9:36 pm

fox, que la Bella begui sang durant l'embaràs ja és una prova per dir que és mig vampir... tinguis en compte que al llibre no sabem exactament què sortirà de la panxa de la Bella, si un bebé o un monstre (tipus àlien) i ens va descobrint el què és i què fa la Renesmee un cop nascuda, és a dir, a la segona part.
:ok:
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dg. des. 04, 2011 10:02 pm

Fox a mi em passa que al llibres soc del Team Edward, però en canvi a les pelis me'n vaig de cap al Team Jacob , donen unes ganes d'axuxar-lo.... i l'Edward a partir de la sevona els hi ha donat la mania de posar-li aquest color d'ulls i de cabell tant poc natural......
Aix aix que no has llegit els llibres.... com et pots aguantar????? comença JAAAA!!!! ostres doncs tu deus estar com el meu home , que està súper intrigat en saber quin serà el poder de la Bella
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 04, 2011 11:42 pm

A la meva amiga amb qui vaig anar al cine a veure "amanecer" tampoc se'ls ha llegit i l'altre dia em va sobornar perquè li expliqués per sobre com anava la segona part... Jo no li vull xafar la guitarra quan la vagi a veure l'any que ve i m'ho vaig inventar tot!!! sóc dolenta!!! o-o:) Em sembla que en el fons sap que li he fotut una trola... em coneix massa. :r)
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: fox » dl. des. 05, 2011 5:21 pm

No m'hi poso amb els llibres perque em falta temps, a més tinc la segona part de 'los pilares de la tierra' que és un super totxo i no trobo el moment de començar.

Doncs si, estic super intrigada de com serà la Bella i la Renesmee, a més jo no tinc clar 100% que sigui un vampir, tambè perque no em cuadra que el Jacob es pugui imprigmar amb un vampir, se suposa que són enemics ?-) Aiii, a veure si no em podre esperar i em llegire el llibre abans de la peli ;-)))
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dl. des. 05, 2011 8:05 pm

Fox, és com els seus pares, mig humana i mig vampir... a més, la imprimació no és intencionada, és involuntària, sino el Jacob ja s'hagués imprimat mil vegades amb la Bella... aquest punt va quedar una mica com "penjat" a la peli, sembla com si el Jacob s'imprimeix amb la nena per salvar els Cullen i la Bella... i no és així... quan entra el Jacob a la sala on hi ha la Renesmee i la Rosalie, les seves intencions són eliminar "el monstre" que ha matat a la seva estimada "Bella"...
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Laure » dg. des. 11, 2011 5:18 pm

Noies! Necessito un consell, jo només he llegit el primer llibre de la saga, CREPUSCLE, i ara m'agradaria continuar. Vaig llegir per aquí que el segon és el més fluixet, creieu que me'l puc saltar? o em farà perdre el fil?? Amb quin continuo?? és que he de fer la llista de reis..... :miko:

gràcies!!

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::