CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

dg. des. 05, 2010 5:09 pm

Akira, "Amanecer" serà en dues películes, la primera part s'estrenarà al novembre de 2011 i la segona part al novembre del 2012. Ja ha començat el rodatge. Haurem d'esperar una mica.

Espero que no em defraudin amb les escenes clau del llibre.
Akira
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

dg. des. 05, 2010 5:43 pm

Ostres!

Haurem d'esperar bastant!!! em pensava que pel juny de l'any que vé ja la tindriem!! així que seran dues pelicules??? no ho sabia pas!! doncs esperem que no ens decepcionin!!

Jo de tant en tant vaig mirant el trailer pel youtube....jajajaja!! estic fatal!!
Akira l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 05, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
neuetes

dg. des. 05, 2010 7:15 pm

Si, Akira, el llibre és tant extens i hi passen tantes coses que han preferit més partir-lo, igual com a passat amb la última de Harry Potter.

Per cert, alguna de vosaltres sap si l'autora està treballant per acabar el Midnight Sun? o si hi ha esperançes que l'acabi publicant?
Akira

dg. des. 05, 2010 8:41 pm

Hola Neuetes!

No crec que l'acabi publicant! pel que jo he llegit, a l'autora li van "robar" el borrador amb els 12 primers capitols del llibre Midnight sun...i els van distribuir il.legantment per internet... aquest fet va fer que ella mateixa posposés el projecte indefinidament... ella mateixa també ha penjat a internet els 12 capitols del borrador per qui els vulgui llegir..!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
neuetes

dl. des. 06, 2010 10:05 am

Ja ho sé. Ja els vaig llegir a l'estiu.
Duna8
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

dl. des. 06, 2010 6:39 pm

jo he llegit de tot, q si el publicava ja q havia vist q molta gent s'havia interessat en aquests 12 capítols, i a d'altres llocs q no q era una cosa per sa germana i no tenia intencions

bé, no estaria malament veure el punt de vista de l'Edward

heu llegit The Host?? al principi em va costar molt q m'enganxès peró després ho fa. També estàn negociant el tema per fer pel·licula.

Per cert, neuetes, és molt bonica l'imatge q tens x àvatar
neuetes

dl. des. 06, 2010 9:36 pm

Duna8 ha escrit:Per cert, neuetes, és molt bonica l'imatge q tens x àvatar

Si, a mi també em va agradar molt quant la vaig veure. La vaig trobar per internet, ara no recordo a on.
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

dc. des. 08, 2010 1:35 pm

unaltra fan incondicional de la saga i amb més de 30 anys! estic esperant per veure eclipse!! uff, pero encara falta moltísim.
duna8, si que he llegit the host i també emb va costar al principi, pero després no el podia deixar.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes

dg. des. 12, 2010 11:48 am

Després de més de 6 mesos que la vaig veure al cine, amb tots els crits de les adolescents incorporats, ahir vaig veure "eclipse" amb versió original a casa.

M'encanta veure les pel·lícules amb VOSE, les interpretacions guanyen molt, són més "creïbles", sobretot en Jasper (l'actor que el doblava semblava que s'estava cagant neujor:-) ).

I continuo pensant que la Kirsten Steward no m'agrada com fa de Bella. Si al llibre, la Bella és parada, aquesta és pur gel, freda com una pedra, amb gens d'expressió. Suposo que al llibre, al ser molt introspectiu, contínuament sabem el que li passa pel cap i a les pel·lícules això es perd.

Continuo quedant-me amb la primera, tenia molta més màgia que les dues següents.
Duna8
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

dg. des. 12, 2010 12:56 pm

neuetes ha escrit:M'encanta veure les pel·lícules amb VOSE, les interpretacions guanyen molt, són més "creïbles", sobretot en Jasper (l'actor que el doblava semblava que s'estava cagant neujor:-) ).

estic amb tu, la VOSE és la millor, jo m'he acostumat perquè veig sèries així i quan les he vist doblesdes és com "eyy aquesta no és la seva veu!!"

això del Jasper cagant m'ha fet molta gràcia, a més, aquest noi és guapot i amb aquests cabells està taaaan lleig pobre

x cert, m'han passat una imatge q va penjar, el director crec, al seu twiter o facebook, momento plumas :P
neuetes

dg. des. 12, 2010 1:05 pm

Ai, quines ganes de veure Amanecer!!!

Jo sempre intento veure les pelis i series en VOSE. Abans em comprava els dvd's de les pelis que m'agradaven i ho veia així, però ara que no em puc permetre aquests "capritxos", em costa molt de trobar les pelis que m'agraden en VOSE a Internet per baixar-les.

I lo del Jasper... quan vaig veure la peli al cine, el tio que el doblava semblava que s'estigués cagant, molt forçat. En VO, la veu de l'actor és més natural. I l'Edward "natural"... la seva manera de parlar com si xiuxiués... :love: :love:
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

dj. feb. 17, 2011 8:51 pm

a mi el que no m'agradava abans era l'actor que fa d'Edward, ara ja m'he fet a ell, però quan vaig llegir el llibre i vaig veure la peli, vaig pensar que no es semblava a la imatge que hem vaig fer d'ell, xo es el que n'ha ha. Ara ja m'he acostumat.

Si jo tb he llegait que serà en dues parts i la primera sortira al novembre.
Imatge
Imatge
arona
Entrades: 327
Membre des de: dt. set. 14, 2010 9:54 am

dl. feb. 28, 2011 3:33 pm

Ah!!! Jo també soc fan de crepuscle i en tinc 33!!! m'els vaig llegir tots en un mes i poc, a l'estiu, q vaig estar malalta! m'encanta!!
2 DE GENER 2012
ImatgeImatgeImatge

Imatge
neuetes

dt. juny 07, 2011 7:34 pm

Nenes, nenes, nenes,...

Mireu, mireu!!!! El primer trailer oficial de "A trenc d'alba"!!!!!!
http://youtu.be/y81pg3HRpVQ

:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Akira

dt. juny 07, 2011 9:29 pm

Uauuuuu!! brutal!! merci neuetes per penja'l!

quines ganes que l'estrenin!! semblarem adolescents!! :love:
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
neuetes

dt. juny 07, 2011 9:39 pm

Akira ha escrit:Uauuuuu!! brutal!! merci neuetes per penja'l!

quines ganes que l'estrenin!! semblarem adolescents!! :love:

:r) :r)

Jo no penso repetir l'experiència de Eclipse, que vaig anar al cine sola, al dia de l'estrena. Era la mare de tots els allà presents i els crits no em deixaven sentir bé la peli... (ara dic això, però quan sigui el dia seré a primera fila!!) :b-)))
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

dt. juny 07, 2011 10:16 pm

Uaaaau! Quina canya!!!!
Quines ganes de veure-la, ara!!! :()()::::
Imatge
Bita
:: girafa
:: girafa
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dt. juny 07, 2011 10:33 pm

ArRRRRGGGG que curtet!! jo en vull més!!! :-D
Gràcies Neuetes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

dt. juny 07, 2011 10:39 pm

aquí una altra enganxada.... buf! ja he vist el trailer 4 vegades en 1 hora... que arribi novembre JA!!!!!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
neuetes

dc. juny 08, 2011 5:11 pm

Uff... serà terrible l'espera, eh??? et venen ganes de veure més!!
És que m'imagino la cridòria adolescent a les escenes de sexe entre la Bella i l'Edward i se'm passen les ganes d'anar-hi al cine... :r)

Per cert, algú sap com va el tema de l'adaptació al cine de "The Host"?? He estat buscant per internet i sembla que el tema encara està mooooolt verd... perquè no trobo res, només rumors.

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::