CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
noemi27
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

Re: CREPUSCULO

dg. feb. 21, 2010 8:50 am

hola crepusculeras..!!
m uneixo al club..!!tot i que es per public adolescent, estic enganchada..!les pelis les he vist 3 vegades cadascuna..m agrada sobretot les imatges dels cullen amb la bella..!i els llibres tb genials...! >.-<: >.-<:
Doris
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

dt. feb. 23, 2010 2:10 pm

isa ha escrit:Nenes nenes no donem pistes que hi ha moltes noies que no els han llegit i ho tenen pendent!!! Això és el que trobo a faltar aquí, un lloc on les que JA HEM LLEGIT UN LLIBRE poguem comentar sense tapujos oi? M'explico?
Petonets d'Edward...... :love: :love:

homeeeee!!!! podries donar-me una petita pista de perque surt la Bella embarasada....

?-) ?-) ?-)
noemi27
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

dt. feb. 23, 2010 8:05 pm

isa ha escrit:Nenes nenes no donem pistes que hi ha moltes noies que no els han llegit i ho tenen pendent!!! Això és el que trobo a faltar aquí, un lloc on les que JA HEM LLEGIT UN LLIBRE poguem comentar sense tapujos oi? M'explico?

si, si, totalment d acord, estaria be que poguesim comentar el llibre que ja hem llegit!! :ok: :ok:
isa
:: dofí
:: dofí
Ubicació: Al poble del meu cor!
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm

dc. feb. 24, 2010 6:58 am

Doris ha escrit:

homeeeee!!!! podries donar-me una petita pista de perque surt la Bella embarasada....

?-) ?-) ?-)

Eei que no em dec haver explicat! Trobo genial que ho preguntis, és clar que sí, al que em refería era que trobo a faltar un post on poguem comentar dubtes així, sense desvel·lar coses que potser hi ha noies que no volen saber abans de llegir el llibre, m'explico? Aix és que em sembla que no m'he explicat bé.... saps, un post on parlem del contingut dels llibres "sense tapujos" i no entrin les que no ho volen saber. :ok:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Bita
:: girafa
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dc. març 03, 2010 2:49 pm

Teniu molta raó ,a mi em fa ràbia quan per, error m'entero de contingut que no volia saber, hi han dues alternatives o obrim un post "Twilight amb spoliers" i la gent ja sap que hi ha contingut o ho avisem abans de continuar redactant el missatge.

SpoilerLa palabra spoiler proviene del inglés «spoil» cuyo significado es «estropear (se), echar (se) a perder, arruinar (se)». Spoiler quiere decir aguafiestas. Es bastante común que esta palabra aparezca en reseñas, comentarios, monografías, etc., indicando la situación antes mencionada, para aquellos que consideran los adelantos perjudiciales para el disfrute de la historia.

Quines ganes que estrenin ja la peli >.-<:
Doris

dv. març 12, 2010 9:29 am

Hola Twilighters!!!!!

Ja tenim aqui el trailer de la tercera pelicula de la saga crepusculo..... >.-<: >.-<: >.-<: http://www.youtube.com/watch?v=S2HIda5wSVU
Només falten 3 mesos!!!!
neujor:-)
Cristina10
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm

dv. març 12, 2010 9:44 am

Doris!!
Uooo!!

Em moru de ganes de veure el trailer!!

Jo ja m'he llegit el llibre i espero que quan vegi la peli no em decepcioni... perquè a vegades això passa, que t'agrada més un que l'altre!

Petonss!
panocha
Entrades: 144
Membre des de: dj. abr. 16, 2009 4:40 pm

dv. març 12, 2010 1:47 pm

jo també em moro de ganes de vere el trailer!!!
a veure si arribo a casa i mi poso.
A mi m'han agradat més els llibres que les pelis .
Bita
Contacta:

dv. març 12, 2010 2:27 pm

Gràcies Doris!!!
De moment ens haurem de conformar amb aquest trocet, però un sol frame d'en Jacob sense samarreta ja el fan bo neujor:-) neujor:-)
que llargs que se'ns faran aquests tres mesos....
bufiya
:: zebra
:: zebra
Ubicació: sant boi
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm

dc. abr. 14, 2010 8:14 pm

hola noies!!
aquí una altre crepusculina!!!!m' encanta aquesta saga i m' encanta el Patinson!!!el trobo tan wapu..i el paper que fa enamora!!!aixxx
doncs jo l' any passat em vaig llegir els 4 del tirón...no podia parar!!!i el final es....shhhhhhhhhhh, no dire res!!
per cert avui el meu marit m' ha comprat el dvd de luna nueva amb el cd d' extres!!!que guai, la vaig veure al ciine, la veritat que a mi totes dues em van agradar molt, la de luna nueva és potser més lenta...ara he de dir que em quedo amb el llibres que són una passada!
i a sobre el 30 de juny estrenen eclipse i ...es el meu cumple!!!!ja li he dit que vull de regal!!us ho podeu imaginar no?
un bon soparet i dues entrades per anar al cine a veure-la!!! :ok:
neustp
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

dt. abr. 20, 2010 10:25 pm

Jo vaig una mica tard... Tot just ara he descobert aquesta saga, tot i que ja n'havia sentit a parlar.
Fa poc m'he acabat de llegir Crepúsculo i m'ha encantaaat!!! :ok:
Ara em llegiré els altres llibres i segurament després em miraré les pelis (no tinc ganes de desvirtuar els llibres, vist el que esteu dient).
Jo també m'he tornat a sentir una mica adolescent :p-)
Imatge
rosapalo
Ubicació: Barcelona
Entrades: 67
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 7:28 pm

ds. maig 01, 2010 9:30 pm

dons jo vaig arrivar a coneixer aquesta saga per una canço de "YIRUMA " és una passada les cançons de aquet home, concretament
l'album "first love" on esta la canço "rivers flows in you" i vaig quedar enganxada a las pelis...als meus 42 tacos¡¡¡

Aquet estiu començaré a llegir els llibres ,es que ara no tinc temps,la casa, els nens , :***: la feina...... :***:
rosapalo

ds. maig 01, 2010 9:34 pm

si voleu escoltar aquestas cançons tan macas i romantiques ,las teniu en Youtube . :love: :love:
rosapalo

ds. maig 01, 2010 10:28 pm

aquí teniu un enllaç de la canço amb imatges dels protagonistas..[youtube][/youtube]

EQ
rosapalo

ds. maig 01, 2010 10:32 pm

quin embolic¡¡ no ha sortir

Bita
Contacta:

ds. maig 01, 2010 11:02 pm

Rosapalo-Tens molta raó, és xulíssima, es que aquest home és tot un crack, trobo que va ser un desencert total no incloure-la a la BSO.
Tu troba temps, que quan comencis no podràs parar :-D
Doris

dv. maig 07, 2010 5:18 pm

Hola Twilighters!!!

Ja he començat el 3er llibre, vaig començar dilluns i vaig per la meitat!!! ja m'agradaria ser amb tot igual....jijijiji per exemple amb el llibre de l'autoescola... :r)

Crec que ja començo a endevinar una mica que es que esta a punt de passar..crec que aquest cap de setmana l'acabo...ja us explicaré...que llarg s'está fent fims el 30 de juny :-(( :-((
neustp
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

dg. maig 09, 2010 10:03 pm

Doncs avui m'he acabat "Luna Nueva", la primera part m'ha costat una mica... com que no sortia l'Edward... ;), però també m'ha agradat molt. El final és molt trepidant!!!
Ja tinc ganes de començar el tercer....
Imatge
Doris

dc. maig 12, 2010 12:20 pm

Hola neustp!!!

Ahir vaig acabar Eclipse...bé, m'agradat molt ja que en aquest llibre ell te molta més presencia que a Luna Nueva..quan l'hagis acabat m'avises i comentem, per que trobo a faltar un parell de coses importants...no t'ho explico per que ho puguis llegir tu mateixa i donar opinió..

Hauriem d'brir un post per les ja l'hem llegit i poder comentar >.-<:
Bita
Contacta:

dj. maig 13, 2010 9:26 am

Bon dia!!
Neustp, ostres ja veuras que t'agradarà Eclipse :ok:
Doris, ja has acabat Amanecer? ostres quan penses que ja no et poden sorpendre........zas! penso que és el que més m'ha agradat :love:
Eih crepusculines, que ja queda menys per el 30 de juny :p-) :p-)
Aquest cap de setmana varem tornar a veure Luna nueva, que la tinc a casa i en Lluís la volia veure ;-) i he recordat un video de quan feien les promos i amb el que ens vam fer un fart de riure a la feina (varem coincidir tres companyes llegint la saga :-D , ja us podeu imaginar que les nostres converses eren monotemàtiques :-D :-D
Us l'enllaço, sobretot "audio on" que la gràcia està en l'expectació de la gent al veure certes imatges, Si no heu llegit el llibre (Luna nueva) no és spoiler total però potser sí que alguna imateg us despista, vosaltres mateixes.
ATENCIÖ AL MINUT 1:32 i que passa els seguent mig minut :r) :-D :r) :-D :r) :-D :r) :-D

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::