CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
Doris
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: CREPUSCULO

dj. maig 13, 2010 4:11 pm

Bonisiiiim Bita !!! >.-<: >.-<: >.-<:
l'he vist dos cops..jejejejeje!!!! la veritat es que jo no vaig cridar així..(anava acompanyada del meu home) ja el vaig obligar, i si em poso a cridar..imagina't..
Avui he començat Amanecer i just acabo d'arribar al capitol Esme Island....vaig boja per agafar el metro i continuar..je m'entens oi ? :-)
Bita
:: girafa
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dj. maig 13, 2010 10:14 pm

:-D :-D Doris i tant que t'entenc, a mi Amanecer em va agafar una època en que feiem força cotxe i la tornada era una hora i per la nit, i portava una llenterneta petita per anar llegint, be millor dit deborant, no volia acabar-lo molt ràpid, que em feia pena, que s'acabé però per altre banda tenia moltes ganes de veure que passava :-D :-D T'encantarà, ;-) i al·lucinaras aixxx
Doris

dv. maig 14, 2010 2:36 pm

Si..... tens tota la raò bita aprofito les estones que tinc per llegir-lo, i ara es quan es comença a possar interesant...hauriem d'obrir un post per les que els hem llegit casi tots...i poder comentar, perq ue la veritat es quan estic amb aquesta saga...hi penso molt en e llibre..per sort ja ens queda menys pel 30 de juny i jo com el meu hme no vol venir, ja li estic menjant el coco al meu fillol per que vingui amb mi al cine..he he >.-<:

:p-) :p-) :p-)
neustp
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

dg. maig 16, 2010 2:57 pm

Jo ara m'estic polint "eclipse", aquest llibres els devores com res!...
El que passa és que quan els acabem, què llegirem????
?-) ?-) ?-)
Imatge
bufiya
:: zebra
:: zebra
Ubicació: sant boi
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm

dl. maig 17, 2010 6:56 pm

nenes, ja queda menys per que s' estreni eclipse...i el llibre em va encantar!!
Doris

dt. maig 18, 2010 9:17 am

donçs el cap de setmana vaig veure " Orgullo y Prejuicio" i he de dir que em va sobtar, per que vaig emocionarme moltisim..i crec que llegiré el llibre quan acabi Amanecer..alguna l'ha llegit ?? ja sé que es millor llegir abans el llibre..pero que hi farem.. :-:)
Bita
Contacta:

dc. maig 19, 2010 11:06 pm

Eih doncs quan acabeu Amanecer, com a bones Twighlighters toca el "Sol de Medianoche" encara que sigui una mica piratilla, Ens compremetem amb la Stephenie a comprar el llibre quan l'acabi i el publiqui :ok:
Doris aix a mi la Jean Austen m'agrada , vaig llegir "Sentido i sensibilidad" i també "Emma" :ok: dec tenir alguna reencarnació en aquella època :-:) :-:) :-D :-D
Vinga crepusculines un trailer per anar fent boca >.-<:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

dv. maig 21, 2010 8:45 pm

Ei, bita, i on es pot aconseguir el "sol de medianoche"?
neuetes

ds. maig 22, 2010 10:36 am

Ei! ahir no vaig tenir temps d'escriure massa al post, però... jo també m'hi he enganxat!! i tinc 32 tacos!! Ei i no trobo pas que siguin destinats a públic adolescent, eh? perque els protes siguin adolescents no vol dir res això, l'últim llibre d'adolescent no en té res de res!! oi que m'enteneu?
Me'ls he llegits tots quatre en menys d'una setmana i he anat tant i tant ràpid que m'estic plantejant de complar-los tots i tornar-me'ls a llegir (els vaig agafar de la biblioteca com a distracció en les meves últimes vacances de fa una setmana).
En quan a les pelis... de veritat que m'han sorprés molt la fidelització del llibre, i els protes... bueno... els han sabut trobar molt bè, la veritat. El que passa és que trobo que la Bella és massa parada i tímida i l'Edward li trobo a faltar una mica més de... maduresa, de ser persuasiu. No sé, al llibre se li nota que té més de 100 anys, se li nota més que és un gat vell, però a les pelis no dona aquesta sensació.
Bita
Contacta:

ds. maig 22, 2010 11:27 pm

Neuetes tens raó, a mi l'Edward a la peli de "Luna nueva" no l'acabo de veure, i a sobre com molt contingut, potser un pel sobreactuat, no acabo d'entendre això de cada pel·licula un director, a mi la directora dde Crepúsculo m'encantava, a Luna nueva es nota massa un home, l'escena del bosc, per favor.... que jo llegint el llibre em queien uns llagrimots :-D i al cine ja patia i tenia el Kleenex preparat, però.... res de res :-D i els ulls tant tintats no m'agraden, m'agraden els vampirs que semblen humans no els que semblen que porten lentilles, però que hi farem, a veure el proper com s'ho curra, que te el llistó molt alt , d'entrada la nova Victòria ufffff :ufs: a veure que tal eih que ja només queda un mes >.-<: >.-<:
-Alba-
:: dofí
Ubicació: Mataró
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am

dg. maig 23, 2010 12:28 am

Acabo de descobrir aquest post!!!

JO SOC CREPUSCULERA A TOPE!!! BUFFFFF ESTIC DESITJANT QUE ARRIBI EL 30 DE JUNY PER VEURE ECLIPSE!!! DEU MEU!!!! ARA FA UN ANY QUE EM VAIG ACABAR PER PRIMER COP TOTS EL LLIBRES I D'AQUI RES AGAFO DE NOU ECLIPSE, ABANS DE VEURE LA PELI!!

El trailer ja ho havia vist!! M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAAA
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
-Alba-

dg. maig 23, 2010 12:38 am

POSO UN TRAILER OFICIAL D'ECLIPSE EN ESPAÑOL!!

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
neuetes

dg. maig 23, 2010 9:21 am

Ostres, acabo de veure el trailer de eclipse i l'Edward, no sé, s'han passat amb el maquillatge, no? i amb les lentilles... ai, nenes, que em sembla que això s'anirà espatllant a mesura que avanci la saga, perque... també he llegit que l'últim llibre el dividiràn en dues parts, dues películes, només per fotre calés i pots comptar com ho resoldràn! amb lo transcendental i emocionant que és el 4art llibre! el millor de tots 4, sens dubte!! però ja se sap, si una cosa tira, es deixa de banda l'essència del llibre i es tira pels cuartos. Per aquest motiu no m'agraden aquestes adaptacions comercials, assesinen el llibre. :ufs:
-Alba-

dg. maig 23, 2010 10:17 am

neuetes el tema de las dos pelis no es nou i tampoc ho ha decidit totalment Summit Entertainment... aixó es posta escoltant desde que va sortir la peli de Crespusculo i ho va dir la mateixa Stephenie Meyer per la densitat del llibre en si... esperant veure on fan el tall d'una peli a una altre, esperant que no deixin massa temps entre les dues i esperant que ens agradi, jo vull veure com fan que la Renesmee mostri els seus sentiments sent un bebe...

Et poso una noticia d'agost de 2010 quan encara no s'havi estrenat "luna nueva"

28 de agosto de 2009 / Raúl Díez

Con las nuevas declaraciones de Stephenie Meyer parece que regresa el indicio de que Amanecer, la cuarta novela de la saga Crepúsculo, estará dividido en dos entregas más. Ya que la propia Stephenie Meyer considera apropiado "rodar al menos dos películas para Amanecer". Ya que, según ella, considera que es una novela muy densa y que necesita de dos entregas para salir adelante.
-Alba- l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 23, 2010 10:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
-Alba-

dg. maig 23, 2010 10:25 am

Un alte cosa.. tema maquillatge d'Edward jo ja vaig notar el canvi de Crespusculo a Luna Nueva, pero no nomes de Edward si no de tots els vampirs i de la Bella en si que ja es veu la diferencia d'un parell d'anys, es veu mes DONA. Sincerament et diré que a mi Crepusculo em va encantar tot i que la vaig veure sense haver llegit el llibre perque no em cridava l'anteció, vaig veure la peli i vaig quedar enamorada de la historia i aquell mateix dia em vaig comprar el llibre el qual vaig devorar en un parell de dies i em vaig adonar de diferencies entre el llibre i la peli, també et diré que Crespusculo va ser una peli de baix pressupost i que van recaudar el que cap d'ells s'esperava pero aixó es va notar tant la diferencia amb Luna Nueva en la qual el pressupost va ser molt més gran.

Respecte Luna Nueva et puc dir que em va agrada MOLT, hi havia diferencies en quan la peli i el llibre com passa SEMPRE (si no mira El Señor de Los Anillos, llibre-peli segueixen la mateixa trama, el mateix argument pero hi ha coses a la peli bastant diferents que al llibre perque al cap i a la fi es una peli de 180 minuts i tenen que adaptar un llibre que potser te'l llegueixes en mínim 3-4 dies). El que si que vaig notar amb Luna Nueva es que tot es "bastant fidel" al llibre, tot i que es salten coses i ho fan tot de manera ràpidete i deixen moltes coses en l'aire, l'únic que no em va agradar potser va ser aquell final... no se perque pero no em va fer el pes... per la resta jo vaig sortir contenta del cine de veure-la tot i que se de gent que opinen totalment diferent a mi que no els hi va agradar i van veure MOLTES DIFERENCIES amb el llibre. Pero aixó sempre passa i per aixó es van inventar els colors no? Perque cadascú decideixi el que li agrada i el que no...

I bueno, crec que fins aquí el meu rotllo d'avui! jajaja només dir-vos que TINC MOLTES GANES DE VEURE ECLIPSE i que jo ja aniré al cine amb la idea de trovar-me diferencies amb el llibre pero esperant que la essencia del llibre no la tirin per terra, de moment amb els trailers estic contenta el dia que sorti del cine espero que també pero ja us contaré!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Doris

dt. maig 25, 2010 2:03 pm

-Alba- ha escrit:POSO UN TRAILER OFICIAL D'ECLIPSE EN ESPAÑOL!!

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) M'encantaaaaaaaaaaaaaa l'Edwuard......ahhhhhhhhh.....ja només ens falta un mes!!!1 >.-<: >.-<:
Si que es cert que a luna nueva s'ha pasat amb el maquillatge...però només per la forma que el la mira a ella....ufff...s'em posen els pels de punta!!!
neuetes

dj. maig 27, 2010 6:23 pm

Ep, noies!

Me rellegint la saga una altra vegada... bueno, només els dos últims perque l'havia llegit tant depressa (sobretot eclipse i A trenc d'alba) que se m'havien escapat molts detalls subtils però molt importants. No vull espatllar la festa a qui se'ls estiguin llegint i no s'àpiguin com transcòrrer la història... però, ara entenc algunes reaccions de l'Edward a Eclipse, que per mi (si m'ho fessin a mi, ja s'enten) serien imperdonables. I que el Llibre de Lluna Nova, que en un primer moment, quan me'l vaig llegir, em va semblar una mica fluix, ara el considero una peça clau per entendre el gir dels esdeviniments. Sencillament, l'Edward se'n dona compte que la va cagar marxant-se i que la Bella és, al fi i al cap, el que ell voldria ser, humana.

Alba, a mi també em va agradar molt Lluna Nova, crec que plasma bé (però una mica massa superficial, pel meu gust) el dolor de la Bella per l'ausència de l'Edward i la curació emocional que li proporciona el Jacob. I crec que va ser molt fidel al llibre, per exemple, em va agradar molt (diga'm tonta, eh?) que inclogués l'escena en que la Bella està al cine amb el Mike i en Jacob i els té un al costat de l'altre amb les mans estesses perque hi possi la seva, Ostres, calcat al llibre. Una altra de les coses que em va agradar molt de la película va ser l'escena de la Bella amb el Laurent a la clariana i l'atac dels licantrops. Va ser genial, tal i com me l'havia imaginat!. Però estic d'acord amb el que diu la Bita, es nota molt que el director és un home, li faltava sensibilitat a l'escena de la ruptura al bosc. Quan ho vaig llegir vaig sentir la mateixa angoixa que sentia la Bella i vaig plorar d'angúnia, a la película no. Una cosa que critico de Lluna Nova és que no es va sentir ni un sol moment, la "canço de Bressol de la Bella" que surt a Crepuscle, ni quan es retroben.
Per contra, a Crepúscle, l'escena en que ella li diu que ja sap el que és i l'Edward la porta a d'alt de la montanya perque mostrar-li el que és a la llum del sol, és completament diferent al llibre (al llibre no passa ni al mateix lloc ni al mateix dia), però no em va importar perque l'escena tenia la mateixa "màgia" que al llibre. No sé si m'explico.
Per cert, Alba, estàs molt guapa a la foto del teu avatar. :-()-)

I una curiositat que tinc: us heu pensat mai com seria la vida de la Bella si hagués triat l'altre camí? Seria interessant que l'autora hi pensés i ens il.lustrés amb un altre llibre, no creieu?
Ah, i per cert, he llegit per internet que l'autora està pensant en escriure un cinqué llibre de la saga i la veritat és que seria fantàstic, però suposo que ja tindria un altre fil argumental, oi?.

I vet aquí el rollo patatero d'avui. :content:
neustp

dg. juny 06, 2010 2:11 pm

Doncs, sí, Neuetes, el cinquè llibre es titula "La segona vida de Bree Tanner", i narra la història de Bree, la vampir jove que surt a Eclipse, formada dins l'Exèrcit de vampirs. La recordeu?
A més a més, crec que a la película (Eclipse), li donen bastanta rellevància a aquest personatge!

Jo ja m'estic llegint a Trenc d'Alba, uuuuuauuuuuu!
Imatge
neustp

dg. juny 06, 2010 2:12 pm

De fet, em sembla que ja està a les llibreries des d'aquest cap de setmana...
Imatge
Bita
Contacta:

dg. juny 06, 2010 3:14 pm

neustp ha escrit:De fet, em sembla que ja està a les llibreries des d'aquest cap de setmana...

Doncs haurem de llegir-ho abans que estrenin la pel·lícula!! així tindrem una visió de la Bree diferent de la del llibre ;-)
A veure que tal

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: