CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
Doris
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: CREPUSCULO

dt. juny 08, 2010 2:26 pm

Ara comença una nova serie, es diu "No soy como tú", sembla que volen aprofitar el tirón de Crepusculo, però en versió Cañí, l'Edward Spanish es fill d'un vampir y una humana..ejem...no diré més.... :-) per les que no heu llegit l'últim llibre de la saga.

Bé, crec que la veure i ja us diré que tal..i si alguna la veu xerrarem per aquí..
:p-) :p-) :p-)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

dt. juny 08, 2010 2:29 pm

Si, jo també he vist l'anunci a la tele... no se pas que dir-vos... no m'agraden aquestes coses que aprofiten que una cosa té exit per imitar-la... no sé si la miraré.
-Alba-
:: dofí
Ubicació: Mataró
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am

dt. juny 08, 2010 2:42 pm

JA TINC LES ENTRADES PER VEURE ECLIPSE
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Doris

dc. juny 09, 2010 12:03 pm

Però que rapida Alba... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I com les has aconseguit ?-) ?-) ?-)

Explica...explica....
neuetes

dc. juny 09, 2010 1:07 pm

Ei, xafardejant pel you tube he trobat això, és per anar fent boca!! Ja falta menys pel 30 de juny!!

Ostres, no estaba tant ansiosa per veure una peli des dels "senyor dels anells"!!
-Alba-
Ubicació: Mataró
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am

dc. juny 09, 2010 1:22 pm

neuetes a mi em passa el mateix!!

LES ENTRADES ESTAN DISPONIBLES AL SERVICAIXA!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
sana3
Ubicació: ESPARREGUERA
Entrades: 165
Membre des de: dt. des. 22, 2009 10:16 pm

dc. juny 09, 2010 10:49 pm

YO TAMBIEN ME UNO A LA SAGA CREPUSCULO......YO EMPECE MAL PORQUE PRIMERO VI LAS PELIS Y AHORA ESTOY DESEANDO VER ECLIPSE Y LUEGO ME COMPRÉ LOS LIBROS Y ESTOY ACABANDO CREPUSCULO PERO CLARO TAMBIEN ESTOY ENGANCHADA A LA TRILOGIA DE MILLENIUM...JEJEJEJE...NO ME DA TIEMPO A TODO PERO ESTOY DESEANDO QUE LLEGUE EL DIA 30 PARA IR A VERLA...JEJEJEJE...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Doris

dj. juny 10, 2010 9:42 am

Hola Sana !!! jo no he llegit la saga Millenium..però he vist les pelicules i t'aseguro que amb la 1ª el meu home i jo vem alucinar...sobretot amb l'escena en que la Lisbeth es torna Tatuadora..ja m'entens.. :r) :r) no diré mes per qui no l'hagi vist/llegit....he he he
:p-) :p-) :p-)

PD.Felicitats per l'avatar, m'agrda molt!!! :ok:
Doris

dt. juny 15, 2010 10:29 am

Holaaaa!!!
La serie No soy como tú, comença aquest dijous a les 22.15 a A3!!!

Jo no crec que la pugui veure, ja m'explicareu!! >.-<: >.-<:
Bita
:: girafa
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dt. juny 15, 2010 8:42 pm

Hola twilighers!!!!
Anem a pams, Casun la Stephenie meyers amb el llibre!!!!!!!!!!!!!! M'he llegit "la corta" segunda vida de Bre... i això no es fa home...... només 200 pàgines i et quedes amb ganes de unes 200 més (com a mínim) es fa súper curt, és com si fos un capítol més de eclipse.
Consell: tot i que l'escriptora recomana llegir-lo encabada la Saga, jo recomano llegir-ho després de eclipse, però sobretot!!!! si no heu llegit els seguents NO llegiu el pròleg és un spoiler total!!!!!

M'he comprat la BSO d'eclipse, no és tant bona com les altres i la peça melòdica a que ens havien acostumat no és tant potent i enganxadisa com les altres però com que hi son els Muse direm que OLE!!!!!

Vinga que us enllaço el videoclip de Muse, amb talls de la pel·li >.-<: >.-<: , que donen ganes que ja arrivi el dia, sembla que hi haurà molta acció, i per fi alguna imatge de l'Edward no tant contingut i altre cop feliç.
aquest cop serà difícil estar al Team Edward o al Team Jacob :love: AUUUUUU
neuetes

dt. juny 15, 2010 9:00 pm

Merci pel link, bita! ja havia vist el videoclip pel you tube, també!

Jo estic esperant a que una amiga em passi el llibre de la Bree Tanner, ja que aquest mes he fet cupo de comprar llibres de Crepúsculo (me'ls he comprat tots quatre, de cop! al meu home no li ha agradat la idea :ufs: ) i si arribo a temps de llegir-me'l abans de la peli, doncs bé. I si no, doncs que hi farem el llegiré després de veure-la.

El que se'm farà llarg és esperar les pelis del quart llibre. :ufs:
Bita
Contacta:

dt. juny 15, 2010 9:15 pm

Neuetes El meu home també flipa :-D :-D vaig agafar el cD l'altre dia i em diu, però aquest no el tenies ja?? a ell el cd de luna nueva li encanta i me'l te posat al cotxe >.-<: :-D i li explico i em diu: va diguem quin poder tindrà la Bella..... va..... i això que el tiu no s'ha llegit ni un llibre, però les pel·lis sí que les ha vist i va deduïr de l'última que la Bella tindria poders ;-) :-D no se d'on les treuen aquestes coses.... :-D :-D :-D ara veia que a la pel·li a la Bree li donen un paper una mica més important que no pas a eclipse. però vaja que no és necessari del tot, només que l'entens més ;-)
neuetes

dc. juny 16, 2010 7:15 am

jajaja

A mi em fa gràcia perquè el pobre sempre m'ha d'aguantar les meves paranoies (i jo les seves quan toca també, no fotem!). Quan va ser la època de les pelis dels senyor dels anells, va venir a veure-les amb mi com un campió i no es va queixar ni un sol moment (es va adormir a la segona, amb uns roncs!!) i quan vaig voler anar a veure el concert de Take That al palau Sant Jordi, també em va acompanyar (de mala gana, però va venir) i al final va reconèixer que li havia agradat i tot!. Això si, no va voler dir a ningú que hi havia anat per vergonya! jajaja

Quan em veu llegint els llibres o mirant coses per internet de Crepúsculo, em ve pel radera i fa com si em volgués mossegar el coll, a lo Edward :love: :love: és un sol. I em diu "que té aquest vampir que no tingui jo?" i jo li contesto "Res. Simplement és com volguessim totes les dones que fossin els nostres homes! És un miratge, una utopia!". Pobre, té gelos d'un vampir imaginari!!.
Ell si que és el meu Edward particular. :love:

Però comprar els quatre llibres de cop, tal i com van les coses, no li ha fet gaire gràcia.:ufs:
Duna8
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

dc. juny 23, 2010 11:31 pm

eyyy un topic de mames crepusculeres!!!
una més pel club
jo vaig descobrir els llibres de casualitat, per aquella època treballava a una ofi on tenia no+ una hora i mitja per dinar així q em qdaba x la zona, i com q menjo bastant ràpid el q feia era ficar-me al Happy Books (peligro peligro), un migdia vaig agafar un llibre (tb de vampirs, és un tema q m'agrada molt, he llegit gairebé tots els de Ann Rice) el qual vaig començar a llegir de camí del despatx, no m'acabava així q vaig estar mirant x inet opinions i no el deixaven molt bé, així q al sortir del despatx vaig tornar a la botiga i li vaig preguntar a la noia si el podia canviar, dit i fet, q escollis un altre, així q va caure a les meves mans Crepúsculo. El vaig començar al metro camí de casa i bufff enganxada "cosa mala", quan l'estaba acabant vaig interesar-me x l'autora així q sant google em va dir q hi havia un segón i a punt de sortir un tercer, vaig esperar i un cap de setmana vaig anar directa a comprar-me tots 2, en Duno al·lucinava, aquell mateix dia al sortir de la llibreria (ell s'havia comprat el diari) vàrem asseure a un parc i vaig començar amb el segón allà mateix, fa il·lusió tenir el següent a mà xq és com si la cosa mai acabes. Quan els estàs llegint penses: merda, no vull q s'acabi, quan s'acabi q llegiré??

L'últim no havia sortir encara però el vaig trobar per inet, algú es va dedicar a traduir-lo ja q primer va sortir en anglès, i uns quants capítols ja els tenia llegits abans q sortís. Quan el vaig acabar tenia un buit, no sabia q llegir.
I per continuar amb la Meyer vaig comprar The Host, al principi em va costar moooolt q m'enganxès, però desprès la història no està malament, us la recomano.

Les pelis no les veig malament,m'agraden més els llibres, però em passa amb totes les pel·licules adaptades, suposo q m'agrada fer-me l'història al meu cap i dsprès veure com algú l'adapta.

Jo sóc més de sèries, ja que la tv actual no ens ofereix gaires maravelles, jo les miro x inet. Si us van els vampirs us recomano True Blood (q tb són llibres, jo aquests encara no els he llegit) i Vampire Diaries (q tb és una sèrie de llibres, tots són adaptacions aprofitant el tirón de Crepuscle, però la cosa curiosa és q són més antics, és a dir, es van publicar molt abans)

Ahh i si alguna té temps a la ofi o fa com jo q vaig instal·lar a la nintendo el DSReader x descarregar-me llibres, o li ve de gust imprimir-ho, hi han uns boníssims on rius molt i és x "adults", ara busco l'enllaç d'on els vaig trobar i el penjo: http://bibliotecavillana.blogspot.com/s ... 20Davidson aqui crec q hi són tots, són els "ni muerta ni...", molt molt divertit, us ho asseguro, si alguna s'anima ja em direu, torno a avisar, és per adults, és a dir, abans de recomenar a alguna germana menor, a alguna neboda i tal llegiu i dsprès decidiu :P

Per cert, el de la vida de Bree Tanner l'he comprat però encara no l'he llegit, no crec q em doni temps abans de l'estrena, de tota manera no crec q vagi a l'estrena, esperaré una setmaneta o així, no puc soportar el soroll al cinema, sóc molt maniàtica i si es comença a cridar o a fer ohhhsss i coses així m'amarguen la peli, una q és especial :-:), ahh i en Duno no ha vingut a veure cap de les 2 primeres al cinema, diu q és de nenes, però quan la he tornat a veure a casa si q a anat mirant la pantalla de refilón i preguntaba: i aquest és el vampir? i aquest sóc jo??...jajaja diu això xq quan em veia tant emocionada llegint i em preguntaba li deia q ell era el meu llop, no sóc de cap team en concret, però com q ell és alt i molt moreno de pell no pot ser un Edward així q li toca llop :P
neuetes

dj. juny 24, 2010 12:17 pm

Nenes, nenes que això s'apropa!! Ai, em fa una ilusió veure els trailers per la tele! :p-) :p-)
Duna8

dj. juny 24, 2010 6:03 pm

jejeje si, hi ha ganes, i la part positiva és q encara ens queden 2 més i si m'apures 3 xq deien de fer tb la de Bree, i com q les han de fer ràpid x a q els protas creixen i els personatges no :P

m'encanta la cançó de Muse, bé, m'agraden totes, al novembre vàrem anar al seu concert i són espectaculars. Al arribar aquestes 3 columnes q no sabiem q eren, tots especulant i de cop i volta....
http://www.youtube.com/watch?v=uxn8dF41QaY
Bita
Contacta:

dv. juny 25, 2010 12:19 am

Duna, que emocionant deuria estar allà :ok: vaig llegir la crítica crònica al a vanguardia (crec) i recordo que em va impressionar!! Una de les millor s crítiques que he llegit mai.
Que emocionant llegir la teva història sobre crepuscle, totalment adicctiu i la sensació de dir i ara que llegiré?
per cert ara m'has donat feina :-D haig d'investigar sobre el DSreader i passar-me més estona per el bloc que has enllaçat :ok: , veig que hi han enllaços per descarregar el llibre no? i te'ls pots llegir a la DS amb el reader? ostres estic peix :-:) ?? explica explica :-D
Jo per anar al cinema crec que també m'esperare una setmaneta, eih, el llibre de la Bree s'acava amb un supir :ufs: no crec que doni per una peli. A veure si la Stephenie meyer no triga gaire a publicar alguna cosa més.
Quin descans veure que no soc la única que el principi de "The host" li va costar :-D jo la veritat No entenia res, no entenia que explicava, i en un punt vaig tornar a començar, però després........ em va encantar >.-<: no te RES a veure amb La Saga, però aquesta dona crea uns personatges súper especials. Jo de gran vull ser una flor cantant :-D ;-) Per cert que també faran la peli :ok: trobar un bona wanda costarà.

Vinga que ja queda menys, pr cert rectifico, vaig dir que la BSO era fluixeta, doncs rectifico!! està genial :ok:
Duna8

dv. juny 25, 2010 7:10 am

Bita, t'envio x mp enllaços i explicacions del tema DSReader, x mi va ser tot un descobriment quan m'ho van explicar, he llegit un munt amb la maquineta.

Si, la veritat q el passat anys vàrem anar a 3 o 4 concerts però el més espectacular va ser el de Muse, i això q encara no havia sentit molt el disc, però no sé com s'ho van fer, quan vàrem mirar el rellotge era "ja han passat 2 hores?? no pot ser?? volem més!!!!" a més, sense fer cues d'hores ni res vàrem agafar un lloc privilegiat, teniem al Matt a 2-3 metres :p-) :p-)

Cert, havia llegit q faran la peli de The Host, tinc molta curiositat per saber com ho montaràn tot, i si el principi costa xq no saps qui parla en aquell moment, ja dic q no el vaig deixar de banda no+ xq era de la Meyer q sino....no sé q fa aquesta dona al escriu-re xrò saps enganxar-nos molt i molt bé, i realment, x molt q ens agradi Crepusculo, dir q explica una historia q tampoc és nova, si mirem Vampire Diaries o True Blood la cosa és molt semblant i són llibres molt anteriors a la nostra estimada saga, així q podriem pensar malament, però "ole sus hu...." q ella ha sabut vendre molt millor el tema i forrar-se, de gran vull ser com ella :P

La BSO m'agrada més la de Crepuscle, però el q m'agrada molt són les...cachis, com es diu, la música de fons, i sobre tot aquest grup q vaig descobrir amb la primera peli:

entreu a l'enllaç del youtube directament i, si us agrada, disfrutareu amb moltes de les q tenen.
neuetes

dt. juny 29, 2010 8:40 pm

Però que fa aquest post tant avall?

Nenes, nenes que només falta un dia!! Em sembla que demà deixaré penjat al meu home i a la nena i me n'aniré sola al cine a veure la peli!! hem planejat anar-hi tots dos al divendres (deixant la nena a casa dels avis) però es que ja veig que no podré suportar l'espera!!!.

Em va passar igual amb "el senyor dels anells", vaig tenir que anar sola el mateix dimecres (dia de l'estrena) perquè no podia aguantar fins al cap de setmana!.
Bita
Contacta:

dt. juny 29, 2010 11:16 pm

:-()-) :-()-) :-()-) Per molts anys Neuetes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Val per deu minuts arrivo tard, No m'ho tinguis en compte ;-)
:-D :-D Ostres saps? avui mirava els horaris del cinema i estava pensant," d'aquestes, me'n vaig sola a veure la pel·li", ostres aquí a Vic hi ha un cinema que l'emet en 2D i ha d'estar molt bé veure els meus llops en 2D, que fins avui no sabia que existia i jo que em pensava que 2D era lo normal :-D es nota que les úniques pel·lis del cinema que veig són de dibuixos :-D :-D
Ja anireu comentant les que hi aneu!!
Alba, ja ens diras!!

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: