CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
ragi
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: CREPUSCLE

dc. juny 30, 2010 12:23 pm

aixxx nenes estic nerviosa ja!!!!!!
JA TINC LES ENTRADES COMPRADES PER DIVENDRES :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Tinc el llibre a casa de la Bree, quan torni de la peli de Eclipse m'el començare a llegir...quines ganes que tinc ja :love:
el meu home si que m'acompanya...hi anem també amb ma neboda i ma cunyada i ell diu que ja que va venir a luna nueva també vindra amb aquesta :love: :love: :love:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

dc. juny 30, 2010 12:50 pm

Merci, Bita! ets un :***:

Ei, ja ha arribat el gran dia!!
Bita
:: girafa
Contacta:
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am

dc. juny 30, 2010 8:39 pm

Molt bé Ragi >.-<: Ja ens diràs que tal :love: :love:
Algú l'ha anat a veure avui?? expliqueu expliqueu

Vinga deixo el videoclip de la primera pista de la BSO

neuetes

dj. jul. 01, 2010 7:21 am

Jo vaig anar a veure-la ahir!!!

Hi vaig anar sola. Va ser una decisió d'última hora, un impuls.
Hem pensava que al ser una ciutat molt petita (inclús em vaig sorprendre que la fessin ahir, al ser l'estrena) no hi hauria ningú o molt poca gent. Em vaig equivocar: cua a l'entrar i, lo que va ser pitjor, tots eren adolescents!! jo era la més gran de la reunió!! En fi, vaig traga'm al vergonya que sentia mentre vaig fer cua, vaig pagar i em vaig asseure bastant al radera.

No la vaig veure bé, almenys com jo hagués volgut, perquè els adolescents plens d'hormones fotien cada crit quan veien el Jacob sense camisa, o l'Edward, o totes les escenes "clau" de la peli (ja m'enteneu). I vaig constatar que gairebé ningú de la sala s'havia llegit el llibre i la sorpresa final de la sala va ser descomunal (vaig flipar amb els insults que li deien a la Bella)!!.

La pel·lícula... bastant be. En algunes parts va ser molt interessant (la declaració, la lluita dels neòfits, el conflicte de la Bella, l'escena de la tenda de campanya). Però en d'altres no em va agradar: la peli corria molt, anava molt ràpid, no te'n dones compte i ja ets a la graduació, la festa de l'Alice gairebé ni es veu. Vaig trobar a faltar més moments Edward-Bella (em va donar la sensació que es preocupava més d'ensenyar la relació Jacob-Bella), i, pel meu gust, l'Edward continua molt i molt contingut, molt serio, no sembla l'Edward del llibre.

En fi... necessitaria veure-la una altra vegada amb més tranquil.litat.
nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dj. jul. 01, 2010 7:32 am

Ohhh, neuetes quina enveja em fas!!!!!! Jo crec que no podré anar al cine, així que m'hauré d'esperar per veure-la amb mala qualitat per l'ordinador :-:) :-:)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Bita
Contacta:

dj. jul. 01, 2010 10:16 am

Ja tenim la crònica!!!! >.-<: >.-<:
Ostres però segur que vas riure de veure com cridaven :-D :-D ahi si ens hagues engantxat amb 15 anys :-D arghhhhhh
Eih que amb aquell entorn jo veig treure la samarreta al Jacob i també se m'escaparia algo amb l'euforia adolescent :-D :-D :-D
Ostres a ra m'has donat encara més ganes d'anarla a veure.
Però tens raó després s'han de mirar amb calma que si no et perds moments segur.
Ja la tenim aquí!!!!
neuetes

dj. jul. 01, 2010 12:12 pm

:-D :-D :-D :-D

si, si! vaig riure molt amb els crits! Ho hauria d'haver gravat amb el mòbil perquè poguessiu riure una mica!! :r) :r)
I lo més bo és que estava assentada al costat d'una parella de més o menys la meva edat i es notava que ella si s'havia llegit els llibres perquè, en moments puntuals, es meravellava com jo de sentir frases claus del llibre. Quan els altres ni s'immutaven.

Una cosa fantàstica: la batalla dels neòfits! i la lluita de l'Edward i el Seth amb la Victòria i en Riley! ESPECTACULAR!! I molt, molt, molt fidel al llibre!.
Una cosa nefasta: En Jasper, super sobreactuat. No sé si era el doblatge o què... però no em va agradar.

I lo millor de tot: No us perdeu la cara de felicitat i de triomf de l'Edward del final de peli! :love: :love: No té preu!!!
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

dj. jul. 01, 2010 5:01 pm

aixxx neuetes..que bé i quina enveja ja lhas vist!!!!!! :love: :love: :love:
Pero tens rao jo després l'he de veure amb calma quan surt amb dvd i la vec dos vegades seguides!!!! :ok:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
*lourdes*
:: rateta
Contacta:
Ubicació: Baix Empordà
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am

dj. jul. 01, 2010 5:04 pm

Ep!!!

Avui a les 22:00 per Antena 3 fan la peli de crepúsculo!!!!
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Duna8
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

dj. jul. 01, 2010 6:13 pm

aii nenes quina enveja, jo aquesta setmana castigada amb repòs però de la propera no passa, i així potser m'estalvio els crits adolescents, a la primera vaig anar a l'estrena i increiblement per mi van comportar-se, però com q era la primera realment hi havia menys fans, ara ja és bojeria, a la 2ª ja no vaig anar a estrena xq tenia clar q sortiria amb una mala llet

disfruteu les q aneu aquests dies, i vull opinions :ok:
icejasp
Entrades: 158
Membre des de: dv. des. 04, 2009 3:18 pm

dj. jul. 01, 2010 6:17 pm

Hola!! Nosaltres també vem anar ahir!!! hi havia moooolta gent!!! i molta adolescent, però es divertit, així té més ambient! jejeje..
A mi m''ha agradat molt! de les 3 és la que més s'acosta al llibre i això es d'agrair! el que no m'acaba d'agradar.. es que no té el mateix ambient que tenien les altres 2... no sé com explicar-ho,, i les lentilles cantaven una mica massa! però a part d'això es genial! m'agradaria tornar a veure-la per fixar-me més en els detalls! i per cert el Charly! es genial!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge
neuetes

dj. jul. 01, 2010 8:28 pm

Si, si! El Charly és genial!! l'escena de la conversa sobre sexe amb la Bella ... BRUTAL!! :ok: :ok:

Aixx, ja tinc ganes de tornar-la a veure... segur que m'agradarà molt més si la veig amb tranquil.litat a casa.

Esperem també les vostres cròniques!!!
Bita
Contacta:

dv. jul. 02, 2010 12:02 am

Aix que només de llegir-vos m'entren unes ganes de veure-la ARGHHHH
A mi el Jasper no m'acabat de fer el pes mai, és com la perruca de la Rosalie- nickki reed, bé per el que vist per els rossos oxigenats que han posat, en general, l'actriu és guapisima però amb aquell perrucot :ufs: no sembla ni la mateixa, lo bo és que no la deuen parar gaire ,i amb en Jackson Rathbone-jasper passa igual no semble ni ell mateix jutjeu vosaltres us deixo una foto de la Rosalie i en Jasper de veritat :-D :-D
Imatge
Bita
Contacta:

dv. jul. 02, 2010 12:04 am

Duna , que estas bé que has de fer repós??? que t'ha passat?
Perdoneu l'off topic total
nurdeu
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

dv. jul. 02, 2010 8:28 am

Guauuuuuuuuuuuuuuuuuu, en Jasper encara però la Rosalie no s'assembla ni en pintura, sembla una altra persona!!!!!

Ufff, tinc unes ganes de veure la peli, però sola em fa pal anar-hi i ningú em vol acompanyar, jajajaja, que trist... :ufs:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes

dv. jul. 02, 2010 4:23 pm

No pateixis per anar-hi sola... passes una mica de vergonya al entrar però una vegada s'apagaran les llums, ja no importa. I un avantatge: si vols, podràs plorar a gust sense que ningú et digui: "i per això plores?" :-D :-D :-D

Vaja, jo veig més a gust les pelis sola...

ostres, bita, no s'assemblen gens, ni en Jasper ni la Rosalie. I una pregunta que em faig: i no podien haver buscat actors rossos de debò?
neuetes

dv. jul. 02, 2010 7:46 pm

Us dono bones notícies a les que no podeu esperar a anar al cine!!!. O a les que no hi podeu anar!!!

Eclipse es pot veure des de Cinetube!: http://www.cinetube.es/peliculas/fantas ... lipse.html >.-<: >.-<: >.-<: També es pot baixar però esperaré a que hi hagi la qualitat dvd. Però us ho adverteixo: està amb tots els crits de les adolescents com a banda sonora addicional!! :-D :-D :-D :-D A part d'això es veu bastant bè. Almenys per treure'm el "mono" que tenia de tornar-la a veure i no poder esperar...
Ah! hi ha un tros del començament que està tallat. Abans de que surti el títol (que és al començament de tot) hi ha una escena introductòria on es veu com la Victòria ataca en Riley humà i el converteix (amb persecució sota la pluja inclosa). Res, dura un parell de minuts.

que ho gaudiu!! :love: :love:
Duna8
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

dt. jul. 06, 2010 7:15 am

bon dia Crepusculeres >.-<:

primer de tot Bita, si, x sangrat de coll de l'uter, però estic amb tractament i la cosa va molt bé, ja surto una miqueta més i intento fer vida normal, la part positiva és q no és res q x ara pugui afectar la Ivonne i això deixa més tranquil·la, merci per preguntar :love:

neuetes si. jo la he baixat d'aquí...o del pelis yonkis, no recordo, es veu bé, però el só si q es talla de vegades, sobre tot amb comentaris del públic, però x treure'm "l'orangutan" q tenia a sobre, de tota manera crec q dijous toca en cinema

totalment d'acord, les pelis van guanyant en qualitat però les "disfreses" dels actors van perdent, com q a la primera es van deixar tallar i tenyir cabells era molt més real, ara tots amb superprojectes i supercondicions (llegia l'altre dia q la Alice i...crec q era Emmet, si no recordo malament) demanaven molts i molts diners x fer les dues últimes i, es clar, els hi han pagat xq cambiar ara d'actors ja em diràs. En Jasper, déu meu, no és maco però amb aquests cabells....suposo q li han posat xq quan explica la seva transformació realment li "enganxa" amb la època, però q no q no, i la perruca de Bella en escenes la veig molt bé i en d'altres et donen ganes de dir-li: vine nena q et pentinaré una mica.

bé, i desprès de la meva crítica estètica :-D , opineu q la Leah surt molt i molt poquet?? no vull fer spoiler però així no comences a veure una mica "les seves intencions para con..."

ayss, bé, vaig a veure si esmorço alguna coseta, quan la vegi en pantalla gran ja torno a opinar.

q vagi bé el dia :love:
neuetes

dt. jul. 06, 2010 2:56 pm

Duna8 ha escrit:i la perruca de Bella en escenes la veig molt bé i en d'altres et donen ganes de dir-li: vine nena q et pentinaré una mica.

:-D :-D :-D

Jo vaig pensar el mateix!! l'Edward és el que trobo menys canviat... però s'han passat amb el maquillatge i les lentilles dels vampirs!.

I tens raó, Duna, trobo que els personatges secundaris (la Bree, la Leah, en Seth, la Jessica (No era un altre el deia el discurs de graduació?), l'Angela, l'Eric i en Mike i el Ben... on és el Ben? se l'han carregat des del començament, no?) surten molt poc o gens. I trobo que la historia li falta pega perquè s'entengui i lligui tot, no creieu? sembla com si quedessin buits i aquests buits (sino t'has llegit el llibre) no s'acaben d'entendre.

I no vull fer spoiler (les que no heu llegit el llibre ni vist la peli, no llegiu) però que me'n dieu de la mini conversa que tenen la Bella i l'Edward , després del que passa amb ella i en Jacob? 4 FRASES!! Vale que TOTES surten al llibre, però... que sec per favor!! No es veu ni l'arrepentiment d'ella, ni la comprensió d'ell, ni res de res. FATAL, FATAL. Jo que esperava aquest momentazo amb candeletes i em vaig quedar amb un pam de nas. :ufs:

Ja podeu tornar a llegir :ok:
No sé vosaltres però, per mi, la primera és la millor: tenia una atmosfera molt misteriosa i temptadora a la vegada (amb la pluja, els núvols, l'Edward :love: ...) i tot resultava molt més autèntic (inclús la Bella em semblava més autèntica).

I les altres? Bita, alba, lourdes, ragi ... ja heu vist la peli? opineu, opineu!!
Bita
Contacta:

dt. jul. 06, 2010 11:16 pm

Arggg per favor quines ganes de veure-la,
neuetes, gràcies per l'enllaç, tot i que haig de dir que m'esperaré al cine :ok:
Que tot s'ha de dir encara no sabem quin dia hi podrem anar :-D sembla que serà complicat organitzar-se grgrg
Duna, ostres quins susto!! m'alegra que ja estiguis millo >.-<:
suposo que els actors volen aprofitar al màxim aquestes dues pel·lícule$$$$$$$$$$$$

Torna a “Novel·les”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::