Cincuenta sombras de Grey
Re: Cincuenta sombras de Grey
Bita ha escrit:He trobat l'alter ego d'en Grey![]()
![]()
![]()
en Gregorio
A l'Amazon el venen i l'autor diu que és el VAzquez Montalban, no se si Rossella Calabro és un pseudonim d'ell![]()
Juas juas juas que booo!!!! Ho mirare. No crec que sigui el Vazquez Montalban perque es mort....

Pitiflauti, totalment d'acoooord!!!! Es que jo tampoc ho entenc...
- miansil-27
- :: gosset
- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
Hola maques! Donç jo que voleu qeu us digui... el primer em va durar tres dies, i el segon se m'ha fet una bola d'aquiestes que costen d'empassar.... buffff, a veure si m'espavilo i torno a agafar-lo
roser a. ha escrit:
Juas juas juas que booo!!!! Ho mirare. No crec que sigui el Vazquez Montalban perque es mort...
Osti tu d'això se'n diu una bona relliscada .
Jo tampoc voldria per res res un Grey a la meva vida, no estic feta per casos impossibles.
Lluma he rigut amb l'artcicle , algunes d'aquestes frases les hem dir amb les amigues hihihi
Enhorabona pel nou projecte!
Bita ha escrit:Lluma he rigut amb l'artcicle , algunes d'aquestes frases les hem dir amb les amigues hihihi
Enhorabona pel nou projecte!
Gràcies Bita i pitiflauti!! ahir amb l'article den Grey vam fer rècord de visites!
Llàstima que mhe descuidat de comentar els dos dubtes que se m'han quedat després de llegir la trilogia:
1- amb tanta conver a l'estiu, no li feien pudor els peus?
2- No tenia el xixi irritat?
- pitiflauti
- :: puça
- Entrades: 16
- Membre des de: dt. feb. 19, 2013 10:03 am
Jajajaja! si només fos el xixi rai!!! amb aquest "esport d'alt risc", alguna cosa més deu tenir irritat aquesta.... juas!
pitiflauti ha escrit:conec noies que m'han dit que la seva relació sexual ha millorat molt gràcies a aquests llibres???? de veritat????? ara si que vaig flipar!!!!
jajajajajjaja a mi també m'ho han dit unes quantes, i inclús li van dir al meu home abans de que me'l llegís... i clar, ell esperava amb candeletes que el llegís i el pobre... s'ha quedat igual! jajajajaj
Jajajaja noies que bo!!!! Perdoneu i que em dieu que ella sigui no nomes verge, sino que no s'ha tocat mai i de sobte te 6 orgasmes seguits i tot perfecte juas juas...
aixxxx
M'he baixat el del Gregorio a veure q tal!

M'he baixat el del Gregorio a veure q tal!
- pitiflauti
que és aixo del Gregorio???
Pitiflauti, t'has de llegir la pàgina anterior ,en Gregorio és l'alter ego d'en Christian.
- pitiflauti
jajaja! Gracies Bita!! Ja l´ he buscat! Aquest si ha de ser bo! Propera lectura! Acabo de començar el segon... Mmmm no m´ enganxa massa.... Ja veurem...
Jua jua juaaaaas nenes m'estic llegint el gregorio i em pixoooooo
Em pensaba que era una.parida pero m'estic rient un munt!!!!
Em pensaba que era una.parida pero m'estic rient un munt!!!!
Els homes reals son tots iguaaaaaals jajaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |