Quan llegiu?

Recomanacions, crítiques..
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Quan llegiu?

EntradaAutor: Beikost » dt. juny 20, 2017 9:50 am

M'ha passat que, ara que en teoria amb una nena petita no es té temps per res, mai havia llegit tant. I és que resulta que he trobat un moment de relax que em permet llegir sense desatendre: quan dono el pit! La petita s'acomoda i tanca els ulls i jo obro el llibre. A vegades ella acaba i igualment segueixo llegint, i ella dormint.

I vosaltres, quan llegiu?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Quan llegiu?

EntradaAutor: Anna Maria » dt. juny 20, 2017 10:16 am

Bones!
Ostres, doncs quina enveja Beikost! Jo vaig tenir molt enganxat a la popa a l'Isaac, els primers mesos, però no em concentrava per llegir, i penso que val, que vaig estar mirant el meu fill, però també mirava hores i hores la tele, i en part vaig perdre el temps, me n'alegro que ho puguis fer!
Jo ara puc aprofitar per llegir quan l'Isaac fa la migdiada i ja he acabat de fer les coses que puc fer sense fer massa soroll, no massa estona, la veritat. També, quan ell s'adorm a la nit, jo m'aixeco normalment altre cop i si no haig de fer res a l'ordinador doncs també llegeixo, però també és poc, perquè faig d'auxiliar administrativa a casa i el meu horari és una mica caòtic, combinant-ho amb la feina de la casa i l'Isaac.
abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Quan llegiu?

EntradaAutor: Anna Maria » dt. juny 20, 2017 10:17 am

Per cert, no et voldries pas apuntar al club de lectura del Soc Petit??????????????????????
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Quan llegiu?

EntradaAutor: Beikost » dt. juny 20, 2017 10:41 am

Jo a la nit mai he pogut llegir, m'adormo! Està clar que cadascú troba el moment que més li escau, la llàstima seria haver de deixar tot l'oci de banda...

I sobre el club de lectura, mmm, depèn dels llibres, quins gèneres toqueu? Jo llegeixo sobretot aventures i ciència ficció (ara he començat Els fills del Capità Grant!), còmic i últimament alguna coseta d'assaig i literatura de viatges. Bàsicament intento mantenir-me apartada de tot el que apareix a les llistes de best-sellers perquè tinc comprovat que són llibres que no em solen dir res.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Quan llegiu?

EntradaAutor: Anna Maria » dt. juny 20, 2017 11:08 am

Doncs en llegim de tota mena!
Ara al juliol llegirem El color porpra d'Alice Walker. Llegim un llibre cada dos mesos. Fem votacions a partir d'un llistat de gèneres que hi ha, i també a partir dels suggeriments de les membres del grup. Ara t'ho explico així rapidot, però si t'hi vols passar a veure el que hem anat llegint... Per cert, si t'agraden les aventures... Has llegit la trilogia de la Matilde Asensi sobre el Martín ojo de plata? jo la vaig llegir l'any passat i la vaig trobar una lectura molt xula!
Abraçades,
Anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Quan llegiu?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. juny 20, 2017 11:47 am

Doncs jo com tu, quan la peque era a la teta, amb el reader em posava a llegir (també vaig fer molt de mòvil...).
I va arribar un moment que vaig poder tornar a llegir en paper quan ella feia la migdiada i ja havia deixat la casa més o menys arreglada i ja fa temps (ja te prop de 4 anys la nena) que he tornat a llegir al llit abans de dormir. Dormo poc, però no canvio "el meu moment".
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Quan llegiu?

EntradaAutor: airuni » dt. juny 20, 2017 2:03 pm

Jo aprofito quan si estic dinant sola, mentre faig el dinar o el sopar, després de sopar, aprofito les estones que estaria mirant la tele :-D
Imatge

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::