E-readers

e-readers, e-books, webs..
Avatar de l’usuari
klara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 570
Membre des de: dj. març 18, 2010 2:28 pm

E-readers

EntradaAutor: klara » dv. maig 06, 2011 8:15 am

Hola noies! Voldria comprar un lector de llibres electrònics, però abans m'agradaria saber si alguna de vosaltres en té, si són aconsellables, o són trastos que no serveixen bé per llegir, quins models em recomaneu..bé, tot el què em pogueu dir sobre ells serà benvingut!

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

Re: E-readers

EntradaAutor: TETES » dv. maig 06, 2011 9:42 am

Hola Klara!!
Jo recomanar-te no et puc recomanar perque no tinc ni idea, jo no en tinc, pero tant el meu germa com cunyada en tenen un cada un i n'estan encantadissims!! pots tenir un munt de llibres, tambe depenent de la capacitat es clar, i ho pots portar a tot arreu, ells sempre el porten a sobre. Aixi que jo si que t'ho recomano pero no et puc donar opinions de cap en concret...

Aviam si hi ha mes compis que et puguin ajudar!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
landayo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 11:55 am
Ubicació: Vallès Oriental

Re: E-readers

EntradaAutor: landayo » dv. maig 06, 2011 12:06 pm

Hola klara,

Jo tinc un ereader i és fantàstic, la veritat és que jo era d'aquelles que com els llibres en paper res i ara continuo pensant el mateix però com el ebook res, és pràctic, còmode, no pesa i pots posar-hi un munt de llibres... la única cosa que has de mirar si al final te'l compres, es que llegeixi tot tipus d'extensions:pdf, fb2, epub... així podras remenar molt més.

De les marques no en tinc ni idea de quines són més bones, jo tinc un del corte ingles que va de maravella, en canvi el meu marit té un de la sony, xulíssim però que no llegeix totes les extensions, és tot un món això...

Espero haver-te ajudat :ok:
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: E-readers

EntradaAutor: techary » dv. maig 06, 2011 12:41 pm

jo tinc un,el kindle 3 es molt primet no pesa res i li pots possar els que vulguis la pantalla es de vidre liquid per tant apte per llegir i el venen exclusivamen a amazon pel preu i la calitat es un dels millors ja que aqui valen mes amb aquestes caracteristiques et deixo el enllaç.sort! :b-)))
http://www.amazon.com/Kindle-Wireless-R ... d_i=507846
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
klara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 570
Membre des de: dj. març 18, 2010 2:28 pm

Re: E-readers

EntradaAutor: klara » dl. maig 09, 2011 9:43 am

Gràcies a totes!

Techary moltes gràcies per l'enllaç! està prou bé aquest de l'amazon. El què em fa "cosa" comprar aparells electrònics fora de la unió europea. Aquest ve de USA??
Imatge
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: E-readers

EntradaAutor: techary » dl. maig 09, 2011 9:55 am

Ui no has de patir per res!!! Son super legals rapids i tenen molta cura dels embalatges has de comprar a amazon.com pero tambe pots comprar a amazon.uk jo et recomano el primer per relacio calitat preu es el millor jo em posso inclos revistes i diaris!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
klara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 570
Membre des de: dj. març 18, 2010 2:28 pm

Re: E-readers

EntradaAutor: klara » dj. ago. 18, 2011 4:24 pm

Rescato el post per dir que al final em vaig comprar el Kindle amb wifi (bé, de fet li vaig regalar a la meva parella, tot i que el faig servir més jo que ell..jejeje) i estic encantada! No era gaire de llegir, però no sé què té l'aparell aquest que em llegeixo els llibres en un tres i no res. Trobo que no cansa gens la vista. Una compra genial!
Imatge

Torna a “Llibres electrònics”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::