MENJA MOLT?
MENJA MOLT?
Hola tinc una nena de 15 mesos i penso que menja molt!!!
Mengen molt els vostres?
La meva menja al mati un bibi de cereals i una hora després a la guarderia una llesca de pa amb tomata, a la 13:00 el seu plat de verdura amb carn + 1 iogurt! a mitja tarda papilla de frutita(3/4 de pera, 3/4 de platan, 1 suc de taronja i 2 galetes), a partir d'aqui i fins a les 21.00 de la nit sol fa que demanar pa, galetes, pernil dolç o el que trobi! aleshores a les 21:00 sopa una truiteta o lluç + bibi de farinetes, pero a les 3:00 del mati es desperta i vol un bibi, li faig de 150ml!
es normal el que menja?
de percentil de pes i alçada es normal 50.
Mengen molt els vostres?
La meva menja al mati un bibi de cereals i una hora després a la guarderia una llesca de pa amb tomata, a la 13:00 el seu plat de verdura amb carn + 1 iogurt! a mitja tarda papilla de frutita(3/4 de pera, 3/4 de platan, 1 suc de taronja i 2 galetes), a partir d'aqui i fins a les 21.00 de la nit sol fa que demanar pa, galetes, pernil dolç o el que trobi! aleshores a les 21:00 sopa una truiteta o lluç + bibi de farinetes, pero a les 3:00 del mati es desperta i vol un bibi, li faig de 150ml!
es normal el que menja?
de percentil de pes i alçada es normal 50.
ragi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 27, 2012 1:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: MENJA MOLT
sera que es de vida!!
si tu la veus que esta be, que esta dins el pes normal i tot esta ok no etpreocupis massa... ara aixo si, el que jo faria i no vaig fer-ho quan calia, es treure-li tooooot el que pica entre hores que no li toqui menjar... ho dic per experiencia, ja que la meva tambe es de menjar molt, de sempre i tot anava ok fins que a la revisio dels 2,5 anys el pediatre va flipar perque va engreixar 4 kg en 6 mesos... i clar, es una exageracio.. i el que em va dir que no calia fer regim pero si control del que menjava i sobretot que menges el que li toques, no repetir i molt important res de picar entre hores... em va picar una mica la cresta i te rao perque aixo li pot comportar problemes de cares a ser mes gran... i creu.me cada dia es una lluita perque toooooot el dia demana!!
si tu la veus que esta be, que esta dins el pes normal i tot esta ok no etpreocupis massa... ara aixo si, el que jo faria i no vaig fer-ho quan calia, es treure-li tooooot el que pica entre hores que no li toqui menjar... ho dic per experiencia, ja que la meva tambe es de menjar molt, de sempre i tot anava ok fins que a la revisio dels 2,5 anys el pediatre va flipar perque va engreixar 4 kg en 6 mesos... i clar, es una exageracio.. i el que em va dir que no calia fer regim pero si control del que menjava i sobretot que menges el que li toques, no repetir i molt important res de picar entre hores... em va picar una mica la cresta i te rao perque aixo li pot comportar problemes de cares a ser mes gran... i creu.me cada dia es una lluita perque toooooot el dia demana!!
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Re: MENJA MOLT
El que potser li passa a la teva nena és que ja vol menjar més coses senceres, veig que encara li dónes verdura i carn m'imagino que triturada i també papilla de fruites. Això està bé quan tenen 9 o 10 mesos però amb 15 mesos ja podria fer un menú de més grans, vull dir menjar sencer i ja gairebé pot menjar de tot. Potser així no demanaria tant, pot ser que la papilla de verdures o de fruites ja no l'ompli com abans.
Re: MENJA MOLT?
sí, jo també crec que amb 15 mesos estaria bé que mengés més trossets, amb els triturats com que no han de treballar acostumen a menjar més quantitat perquè triguen més a sentir-se tips
El meu nen també menja molt, per exemple, es menja un bibi de 300+cereals per esmorzar i normalment després vol una galeta maria, a mig mati a la guarde els hi donen alguna coseta, a la 1 dina cigrons, rap i un iogur, per berenar un plàtan i una galeta i sopa al voltant de les 8'45 sopa i pa amb tomaquet, i abans d'anar a dormir un altre bibi d'uns 150+cereals, entre hores no li donem res però estic segura que si veies palets de pa o galetes també se les menjaria, noia, són de vida....nosaltres vàrem passar una temporada de menjar fatal però ara no em puc queixar
El meu en té 17 i menja tot el que dius tu.. potser més i tot. Està al percentil 25 que tampoc sé ben bé el què vol dir, el que sí que puc dir-te és que de grassonet no ho està gens.. Això sí, no acaba mai la gana. A la nit no em trobo com tu, però si es desperta, no dubto a tornar-lo a posar a dormir. Mai intento oferir-li menjar a la matinada.. no sé. Com a molt beure aigua...
Ella et demana menjar pel seu nom??
Ella et demana menjar pel seu nom??
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Moltes gràcies noies!!!!
Laura80, jo crec que a la nit ja es desperta de vici, i aixo li he de parar, pero nose com fer-ho, deixant-la plorar, no?? es que clar lo més fàcil es aixecarme i donarli el bibi!
Si mho demana pel nom a la matinada el bibi, no! pero plora aleshores i vaig i li dic que vols un bibi? i em diu que sí sí amb un desfici que es massa i després s'adorm!!!!!
Ara a la nit ja ho faig això de fer-li peix, pa amb tomata, truiteta o el que sigui així amb trossets i després el bibi!! de trossets en menja també pero mira encara li faig tot tritutat! a mig mati a l'escola doncs menja pa amb tomata, pernil, o una galeta i ella ja mossega ja!!!!
Gràcies boniques

Laura80, jo crec que a la nit ja es desperta de vici, i aixo li he de parar, pero nose com fer-ho, deixant-la plorar, no?? es que clar lo més fàcil es aixecarme i donarli el bibi!
Si mho demana pel nom a la matinada el bibi, no! pero plora aleshores i vaig i li dic que vols un bibi? i em diu que sí sí amb un desfici que es massa i després s'adorm!!!!!
Ara a la nit ja ho faig això de fer-li peix, pa amb tomata, truiteta o el que sigui així amb trossets i després el bibi!! de trossets en menja també pero mira encara li faig tot tritutat! a mig mati a l'escola doncs menja pa amb tomata, pernil, o una galeta i ella ja mossega ja!!!!
Gràcies boniques

Laura80, merci pel consell, pero ella no es va començar a despertar fins que vam tornar de vacances a l'estiu, tenia 9 mesos, fins aleshores sempre havia dormit molt bé!
El bibi sel pren tot i a vegades rondina perque en voldria més, jejeje, pero aleshores li dono la pipa i au a dormir!
A veure si aconsegueixo deixar de donar-li aquest bibi a mitja nit!
i durant el dia durant la setmana a veure si no la deixo picar!
i anem fent trossets, aixo sí quan està cansada no els vol veure els trossets ella vol bibi o pure directament!
El bibi sel pren tot i a vegades rondina perque en voldria més, jejeje, pero aleshores li dono la pipa i au a dormir!
A veure si aconsegueixo deixar de donar-li aquest bibi a mitja nit!
i durant el dia durant la setmana a veure si no la deixo picar!
és difícil parlar en general perquè cada nen o nena tenen necessitats diferents.
Jo et puc parlar del meu fill, que també sempre ha menjat molt, tant de dia com de nit.
Fins passats els dos anys i mig ha fet teta nocturna.
Té quasi 3 i hem deixat la toma nocturna, però continua prenent 250ml de llet de vaca desprès de sopar i al llevar-se per esmorzar. I si pel que sigui no ha sopat gaire sempre es desperta més aviat i no pot tornar conciliar el son. Si és molt aviat i em demana un bibe no dubto a donar-li per deixar-lo descansar.
Jo m'ho miro com si fos jo... quan tinc gana no puc dormir... i no és pas vici.... igual que quan tinc fred o calor o set o ganes d’anar al lavabo.....
Ells estan en plana etapa de creixement i cada nen té unes necessitats. De vegades també penso que li farà mal menjar tant de cop i prefereixo que ho reparteixi i no empleni tant la panxa en una sol àpat.... no té mesura......
Jo et puc parlar del meu fill, que també sempre ha menjat molt, tant de dia com de nit.
Fins passats els dos anys i mig ha fet teta nocturna.
Té quasi 3 i hem deixat la toma nocturna, però continua prenent 250ml de llet de vaca desprès de sopar i al llevar-se per esmorzar. I si pel que sigui no ha sopat gaire sempre es desperta més aviat i no pot tornar conciliar el son. Si és molt aviat i em demana un bibe no dubto a donar-li per deixar-lo descansar.
Jo m'ho miro com si fos jo... quan tinc gana no puc dormir... i no és pas vici.... igual que quan tinc fred o calor o set o ganes d’anar al lavabo.....
Ells estan en plana etapa de creixement i cada nen té unes necessitats. De vegades també penso que li farà mal menjar tant de cop i prefereixo que ho reparteixi i no empleni tant la panxa en una sol àpat.... no té mesura......
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |