Fins quan el biberó d'abans d'anar a dormir?
Re: Fins quan el biberó d'abans d'anar a dormir?
En Pau té 23 mesos i es veu un bibi per anar a dormir, però de llet sola.
Respecte al sopar pasta sí que n'hi dono, amb caldo.
Respecte al sopar pasta sí que n'hi dono, amb caldo.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Hola! Benvinguda!
El meu gran te 32 mesos i la majoria de vespres es veu un mega bibi de llety amb colacao o amb mel abans de dormir... jo recordo que jo mateixa ben "gran" i bebia un got de llet abans de dormir, crec que si se li posa bé no li te pq fer cap mal!
Pel que fa a la pasta es un bonr ec urs pel vespre un caldet amb pistons o estrelletes amb formatge!
El meu gran te 32 mesos i la majoria de vespres es veu un mega bibi de llety amb colacao o amb mel abans de dormir... jo recordo que jo mateixa ben "gran" i bebia un got de llet abans de dormir, crec que si se li posa bé no li te pq fer cap mal!
Pel que fa a la pasta es un bonr ec urs pel vespre un caldet amb pistons o estrelletes amb formatge!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
L'Arnau, amb quasi 28 mesos, es pren un bibe de llet (amb colacao, mel o sola) abans d'anar a dormir.
Quant a la pasta per a sopar, sí que en fem: brou amb pasta petita, espagetti, macarrons, ravioli, etc., el que toqui.
Quant a la pasta per a sopar, sí que en fem: brou amb pasta petita, espagetti, macarrons, ravioli, etc., el que toqui.
El Pau sopa sobre les 8-8:30 i cap allà a les 9:30 ens n'anem al llit amb un biberó de 240 cl de llet sola. Crec que si no n'hi fes, me'l demanaria igual. Ara fins hi tot ha agafat la costum de demanar-me'n un altre quan es desperta a 1/2 nit... avui eren les 2!! Mal vici!
Tema pasta per la nit, si. Caldet amb fideuets o alguna cosa així, ara, per exemple macarrons, expressament no n'hi faig, però si en tinc a la nevera pot ser que n'hi doni.
Tema pasta per la nit, si. Caldet amb fideuets o alguna cosa així, ara, per exemple macarrons, expressament no n'hi faig, però si en tinc a la nevera pot ser que n'hi doni.
Hola,
Els nostres nens i tant que prenen llet, abans d'anar a dormir. De fet hi ha molta gent gran que ho segueix fent, doncs encara més a edats tan jovenetes quan les recomanacions que et fan els experts és que al cap del dia han d'haver ingerit com a mínim mig litre de llet o derivats. La nostra nena, de 22 mesos, es pren un bibi després de sopar amb uns 240 de llet i dos o tres cullerades de cereals. I el nen, que ja té tres anys i com que veu la nena amb el bibi no hi ha manera de fer-lo passar a la tassa, doncs se'n pren un d'igual amb colacao. Abans s'hauran pres sopa de pasta, o croquetes, o un mix de pernil i formatge, o truita, o salsitxa... Anar variant, com nosaltres. I esperen els bibis com un dels moments màgics del dia!
Els nostres nens i tant que prenen llet, abans d'anar a dormir. De fet hi ha molta gent gran que ho segueix fent, doncs encara més a edats tan jovenetes quan les recomanacions que et fan els experts és que al cap del dia han d'haver ingerit com a mínim mig litre de llet o derivats. La nostra nena, de 22 mesos, es pren un bibi després de sopar amb uns 240 de llet i dos o tres cullerades de cereals. I el nen, que ja té tres anys i com que veu la nena amb el bibi no hi ha manera de fer-lo passar a la tassa, doncs se'n pren un d'igual amb colacao. Abans s'hauran pres sopa de pasta, o croquetes, o un mix de pernil i formatge, o truita, o salsitxa... Anar variant, com nosaltres. I esperen els bibis com un dels moments màgics del dia!
Jeje jo tinc una "baralla" amb la infermera del Quim per aixo! Es una mica pesadeta.
Jo li dono un bibe de 210 de llet sola abans de dormir, ell sopa a les 7 o sigui que a lea 20.30 li entra be i complementa el sopar si esta cansat i no ha menjat gaire. A mes es l'unica llet que beu perque al mati no en vol.
Doncs la noia s'emperra que li tregui perque se li poden fer malbe les dents, que sempre hauria d'anar a dormir amb la boca neta.
Ostres tu que si pero que ja hi haura temps no?
Jo penso seguir con a minim fins als dos anys i veurem.
Jo li dono un bibe de 210 de llet sola abans de dormir, ell sopa a les 7 o sigui que a lea 20.30 li entra be i complementa el sopar si esta cansat i no ha menjat gaire. A mes es l'unica llet que beu perque al mati no en vol.
Doncs la noia s'emperra que li tregui perque se li poden fer malbe les dents, que sempre hauria d'anar a dormir amb la boca neta.
Ostres tu que si pero que ja hi haura temps no?
Jo penso seguir con a minim fins als dos anys i veurem.
Hola,
Jo al meu fill li vaig començar a donar el sopar cap als 12 mesos (ara en te 19). Ell menja molt be, pren 270 de llet al mati i segur un iogurt al vespre o a mitja tarda. Menja de tot i creix perfecte.
Jo li donava el sopar i abans d'anar a dormir un bibi de llet sola, un dia se'm va adormir ,amb 12 mesos, abans de que tingues temps de donar-li el bibi....i ja no li vaig donar mes.
Ell no el necesita ni el troba a faltar aixi que l'hem eliminat.
Petons
Jo al meu fill li vaig començar a donar el sopar cap als 12 mesos (ara en te 19). Ell menja molt be, pren 270 de llet al mati i segur un iogurt al vespre o a mitja tarda. Menja de tot i creix perfecte.
Jo li donava el sopar i abans d'anar a dormir un bibi de llet sola, un dia se'm va adormir ,amb 12 mesos, abans de que tingues temps de donar-li el bibi....i ja no li vaig donar mes.
Ell no el necesita ni el troba a faltar aixi que l'hem eliminat.
Petons
El meu fill té 3 anys, i es pren el bibi abans d'anar a dormir.
I pasta, també, sobretot a l'hivern, un caldo amb pasta.
I pasta, també, sobretot a l'hivern, un caldo amb pasta.
Jo també crec que la llet li complementa el sopar, ja que sopa al voltant de les 19h, i a quarts de nou - les nou es pren la llet.
El que sí que vull fer és deixar de donar-li en biberó i passar a la tassa, com sa germana gran... logopedes, mestres i pediatres recomanen deixar els biberons quan abans millor i és un tema que, pels casos que veig a la feina, m'obsessiona una mica, la veritat. Tot i que reconec que és molt més fàcil "enchufar" el biberó que prendre paciència amb la tassa (a part de que al principi segur que pren menys llet, però bé...).
Tema pasta: jo també els en dono per sopar, però intento combinar amb el dinar de manera que no facin els dos àpats de pasta.
El que sí que vull fer és deixar de donar-li en biberó i passar a la tassa, com sa germana gran... logopedes, mestres i pediatres recomanen deixar els biberons quan abans millor i és un tema que, pels casos que veig a la feina, m'obsessiona una mica, la veritat. Tot i que reconec que és molt més fàcil "enchufar" el biberó que prendre paciència amb la tassa (a part de que al principi segur que pren menys llet, però bé...).
Tema pasta: jo també els en dono per sopar, però intento combinar amb el dinar de manera que no facin els dos àpats de pasta.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
El meu fill té tres anys, deu fer uns 3 mesos que no menja bibi després del sopar, pero hi ha dies que em demana llet amb nesquik com el seu pare i jo li dono encantada.
Nosaltres a casa tots la prenem desnatada (bé jo ara no que em fa fàstig
)
Nosaltres a casa tots la prenem desnatada (bé jo ara no que em fa fàstig
)Re: Fins quan el biberó d'abans d'anar a dormir?
Hola,
nosaltres li donem la llet en got en comptes de bibe, l'Adrià te 15 mesos i des de fa 2 més o menys que vam començar a fer servir el got per l'aigua, la pediatra ens va dir que millor tot en got. Per sopar li fem el que toqui (nosaltres pasta no li donem gaire perquè no és molt amic de les sopes) i mitja horeta després un gotet de llet i a dormir! Al matí també li donem la llet en got i com a cereals li donem directament llesques de pa. Per no haver d'omplir massa el seu minigot (encara no domina del tot la tècnica..) el que faig es escalfar la llet al medidor del bibe (así controlo la quantitat) i li vaig afegint poquet a poquet al seu got.
Respecte desnatada o sencera la pediatra ens va recomanar que sencera fins als 2 anys i després semi.
Salutacions!
nosaltres li donem la llet en got en comptes de bibe, l'Adrià te 15 mesos i des de fa 2 més o menys que vam començar a fer servir el got per l'aigua, la pediatra ens va dir que millor tot en got. Per sopar li fem el que toqui (nosaltres pasta no li donem gaire perquè no és molt amic de les sopes) i mitja horeta després un gotet de llet i a dormir! Al matí també li donem la llet en got i com a cereals li donem directament llesques de pa. Per no haver d'omplir massa el seu minigot (encara no domina del tot la tècnica..) el que faig es escalfar la llet al medidor del bibe (así controlo la quantitat) i li vaig afegint poquet a poquet al seu got.
Respecte desnatada o sencera la pediatra ens va recomanar que sencera fins als 2 anys i després semi.
Salutacions!
Doncs el nostre peque que ara te 2 anys, es pot dir que casi ja ha abandonat el bibi del vespres, perque sopa bastant de solid, i darrera un yoghurt o una fruita. El bibi nomes li donem si algun dia no vol spar i per evitar que sen vaig al llit sense sopar. Nosaltres el problema el tenim al mati, ja que sembla que ha aborrit el bibi amb cereals, i li he volgut introduir la llet amb got i galetes, pero clar n veu ni la meitat de llet i ens te preocupats una mica la veritat. Acostumats a que bebia 330 i dos al dia... la manca de llet es suplanta amb yoghurts no tambe??
xinxineta ha escrit:Doncs el nostre peque que ara te 2 anys, es pot dir que casi ja ha abandonat el bibi del vespres, perque sopa bastant de solid, i darrera un yoghurt o una fruita. El bibi nomes li donem si algun dia no vol spar i per evitar que sen vaig al llit sense sopar. Nosaltres el problema el tenim al mati, ja que sembla que ha aborrit el bibi amb cereals, i li he volgut introduir la llet amb got i galetes, pero clar n veu ni la meitat de llet i ens te preocupats una mica la veritat. Acostumats a que bebia 330 i dos al dia... la manca de llet es suplanta amb yoghurts no tambe??
A nosaltres ens va dir la pediatra que a partir de l'any es recomana uns 400 ml de llet i que es bó variar ....llet, iogurts, formatge, mató (es veu que el calci que menys s'arsorbeix és el de la llet....), de fet nosaltres ens pasàvem de molt i hem ajustat una mica (tampoc sense obsesinar-nos amb les quantitats eh!). Fem 200 aprox al matí, i després a la nit varía molt depenen del que ha sopat i de si hem fet algun làctic per dinar o berenar.
En Nil també es pren un mega bibi abans d'anar al llit, és el postre del sopar. I espero que segueixi prenent la llet durant molt temps!!! ja sigui en bibi o en got.
De fet, tant son pare com jo som de prendre un got de llet abans d'anar a dormir, ens ajuda a conciliar la son...
De fet, tant son pare com jo som de prendre un got de llet abans d'anar a dormir, ens ajuda a conciliar la son...
Suposo que fins que el nen no el vulgui no? la nostra nena té 14 mesos i des dels 10 diria que sopa sopa de pasta gran(feta amb caldo de l'àvia), o arròs, o verdura, de segon carn, peix o truita i després o iogurt o una peça de fruita i ara ja no vol mamar perquè queda tipa. Mama al matí quan es desperta i a la tarda. Cada família té unes costums i el que va bé a unes resulta estrany a les altres però no vol dir que no sigui adequat. Jo veig que hi ha nens que berenen molt i la nostra no, es de sopar més, com nosaltres.
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Artemis a mi tb m'encanta la lelt abans de dormir senta molt be!!
Menudeta els meus tb son de berenar lleuger i no el reclamen mai! sempre els hi dono sensne q s'hagin queixat...( menys algun dia q no han dinat bé o excepcions clar!) i llavors sopen bé i mes aviat d'hora... be d'hora comparat amb l'hora que sa'dormen els molt pencus!!!
Menudeta els meus tb son de berenar lleuger i no el reclamen mai! sempre els hi dono sensne q s'hagin queixat...( menys algun dia q no han dinat bé o excepcions clar!) i llavors sopen bé i mes aviat d'hora... be d'hora comparat amb l'hora que sa'dormen els molt pencus!!!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola, la nostra petita cada dia pren una tassa de llet amb una culleradeta de colacao abans d'anar a dormir (des de que se la beu fins que va a dormir poden passar uns 20 minuts).
Fins als 2 anyets se la prenia amb bibi, però ara ja fa uns mesos que li donem amb una tassa i una palleta i està encantada.
I sobre el tema pasta per sopar, nosaltres sobretot a l'hivern, molts dies li donem caldo amb pasta i li senta de fàbula.
Fins als 2 anyets se la prenia amb bibi, però ara ja fa uns mesos que li donem amb una tassa i una palleta i està encantada.
I sobre el tema pasta per sopar, nosaltres sobretot a l'hivern, molts dies li donem caldo amb pasta i li senta de fàbula.
Ben fet.
Avui he tingut pediatra i ha insistit que la llet és moooooooooolt bona. Que li podem donar de fórmula fins les 2 anys i després llet de vaca sencera.
Avui he tingut pediatra i ha insistit que la llet és moooooooooolt bona. Que li podem donar de fórmula fins les 2 anys i després llet de vaca sencera.
La meva nena es pren un biberó fins dalt després de sopar, li dono jo com quan era una bebè i llavors prenia pit. Se'm posa acurrucada amb la mateixa posició i a xuclar el bibi!! mentre, li dono petons i li dic com me l'estimo a cau d'orella. Després de l'última xuclada de llet es queda dormida profundament
Aquests moment són tan i tan tendres que de moment no penso pas treure'ls per un got de llet tal i com em va dir la pediatra a la revisió dels 2 anys.
Ah! i el primer que fa quan es lleva al matí és beure's un altre bibi de llet fins dalt i després esmorza el que li vé de gust.
Aquests moment són tan i tan tendres que de moment no penso pas treure'ls per un got de llet tal i com em va dir la pediatra a la revisió dels 2 anys.Ah! i el primer que fa quan es lleva al matí és beure's un altre bibi de llet fins dalt i després esmorza el que li vé de gust.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]