DESTETAR

Teòricament poden menjar de tot.

julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

DESTETAR

EntradaAutor: julieta12 » dc. juny 07, 2017 9:00 am

Bon dia! torno a posar un altre post...
El meu fill té ara 1 any i 9 mesos, i encara fa pit.
Voldria destetar-lo perque se'm fa una mica pesadot la lactància, porto casi 4 anys donant pit (la seva germana va fer pit 2 anys i mig i vaig empalmar amb el petit) i ja no puc més!! Ja no gaudeixo amb la lactància, de vegades inclús em poso de mal humor, i penso que ja està a punt de fer 2 anys, per tant, no li estic fent cap "mal".
A part d'això, menja poc, perque per ell l'aliment principal és el pit, i sempre es deixa el menjar que preparo (sobretot el sopar que estem tots a casa), el dinar com que el fa a la guarderia, s'ho menja perque no hi ha una altre...però el sopar com que estic jo.... RESUM que voldria que m'aconselleu, les que ho heu fet, quina tècnica o tècnicques heu seguit per destetar de la manera menys brusca possible, tampoc vull que ho passi malament!!

Gràcies!
llusca
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

Re: DESTETAR

EntradaAutor: llusca » dj. juny 08, 2017 5:23 pm

Hola!

Jo li vaig treure el pit de nit als 16 mesos. Vam aprofitar el pont de Sant Joan que el pare tenia festa i va ser ell qui s'aixecava a les nits. Anava al seu llit, el calmava, etc. La primera nit va ser bastant dolenta, la segona va millorar algo i la tercera bastant bona. A partir d'aquí va començar a dormir del tirón gairabé totes les nits (excepte si ha tingut febre, etc).
De dia el va deixar als 18 mesos, jo no li oferia, li donava quan me'n demanava i vaig aprofitar un viatge llarg que vam fer que no em va demanar, per acabar de treure-li del tot. Quan em demanava el distreia amb alguna cosa, i així vas ser bastant fàcil.

Espero haver-te ajudat.
Sandryval
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 09, 2017 4:55 pm

EntradaAutor: Sandryval » dl. oct. 09, 2017 5:01 pm

Hola noies!! La meva princesa cumplirá 13 mesos el día 25 y encara no tinc pensat quan retirar-li el pit pero si que es veritat que el cap de semana que hi es tot el día amb mi no menja massa, nomes vol pit per menjar i jo em sento una mala mare que no sap donarli menjar al seu fill, encara entre setmana s'ho menja tot amb la meva mare. a laguna li passa aixó?
crunchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 865
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dc. oct. 25, 2017 2:27 pm

Noies i com es fa el destete??? El meu fill només té 3 mesos i poder sóc "mala mare" pero ja hi vaig pensant, i això que ens va molt be la LM i tal. Però hi penso, si. La meva idea és aguantar fins a l'any i després destetar-lo, aviam com va.
Pero com es fa? Es suprimeixen presses?? Però el pit es regula sol o em farà mal i he d'utilitzar l'extractor??
Imatge
llusca
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

EntradaAutor: llusca » dj. oct. 26, 2017 5:57 pm

Si només té 3 mesos gaudeix i ja veuràs el moment.
De totes formes et diré que jo deia, va fins als 6 mesos i vaig acabar donant-li fins als 18.

Pensa que cada vegada mamen amb menys freqüència i els pits es van regulant.. Quan finalment li vaig treure del tot, si que els primers dies els tenia molt plens i em feien mal, però em buidava una mica el just per descomprimir-los i evitar el dolor i en uns dies (com a molt una setmana) ja estava tot a lloc.

Espero haver-te ajudat.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: