Esmorzars i berenars

Teòricament poden menjar de tot.

Anoirams
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 05, 2016 10:00 pm

Esmorzars i berenars

EntradaAutor: Anoirams » dc. març 14, 2018 5:41 pm

Bona tarda noies!

El meu fill té 12 mesos i li agrada menjar, no té masses problemes amb res. La que té problemes sóc jo amb els esmorzars i berenars, vull intentar evitar els sucres el màxim de temps possible i no surto de la fruita, el formatge fresc, l’advocat i algun iougurt i poc més.
Necessito idees!!
Com ho feu vosaltres?
Gràcies
GAIA_
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Esmorzars i berenars

EntradaAutor: GAIA_ » dj. març 15, 2018 7:32 am

Bon dia!

La meva petita té 13 messos i, estic una mica com tu, tinc la sensació que repeteixo massa els esmorzars i berenars, amb la gran tinc més varietat però amb ella...

Del que has possat hi afegeixo la llet de vaca només llevar-se (intento deixar el pit) i agafo un iogurt natural i li afegeixo trossets de maduixa (li posso en un bol, sense sucre ni res). També puc possar entrepà amb pa de viena (o de motlle de la panaderia o pagés sense crosta) de pernil dolç o amb llesca de formatge tendre i suau. Més a l'hivern feia raïm (pelat i despipat) amb formatge també

Hi ha qui fa galetes de plàtan i civada...

I no se m'acut res més, la veritat.

El q sí tinc és un menú diari d'esmorzars (he de complimentar amb els berenars) i així visualment veig si repeteixo molt o no un mateix àpat. Donar fruita no és gens aborrit, però si dones la mateixa i cada dia en el mateix àpat poder sí

Espero haver-te ajudat, una mica almenys!

Una abraçada
Anoirams
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 05, 2016 10:00 pm

Re: Esmorzars i berenars

EntradaAutor: Anoirams » dg. març 18, 2018 1:51 pm

Moltes grácies!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: