Esmorzars i berenars

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
Anoirams
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 05, 2016 10:00 pm

Esmorzars i berenars

EntradaAutor: Anoirams » dc. març 14, 2018 5:41 pm

Bona tarda noies!

El meu fill té 12 mesos i li agrada menjar, no té masses problemes amb res. La que té problemes sóc jo amb els esmorzars i berenars, vull intentar evitar els sucres el màxim de temps possible i no surto de la fruita, el formatge fresc, l’advocat i algun iougurt i poc més.
Necessito idees!!
Com ho feu vosaltres?
Gràcies
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Esmorzars i berenars

EntradaAutor: GAIA_ » dj. març 15, 2018 7:32 am

Bon dia!

La meva petita té 13 messos i, estic una mica com tu, tinc la sensació que repeteixo massa els esmorzars i berenars, amb la gran tinc més varietat però amb ella...

Del que has possat hi afegeixo la llet de vaca només llevar-se (intento deixar el pit) i agafo un iogurt natural i li afegeixo trossets de maduixa (li posso en un bol, sense sucre ni res). També puc possar entrepà amb pa de viena (o de motlle de la panaderia o pagés sense crosta) de pernil dolç o amb llesca de formatge tendre i suau. Més a l'hivern feia raïm (pelat i despipat) amb formatge també

Hi ha qui fa galetes de plàtan i civada...

I no se m'acut res més, la veritat.

El q sí tinc és un menú diari d'esmorzars (he de complimentar amb els berenars) i així visualment veig si repeteixo molt o no un mateix àpat. Donar fruita no és gens aborrit, però si dones la mateixa i cada dia en el mateix àpat poder sí

Espero haver-te ajudat, una mica almenys!

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Anoirams
Entrades: 2
Membre des de: ds. nov. 05, 2016 10:00 pm

Re: Esmorzars i berenars

EntradaAutor: Anoirams » dg. març 18, 2018 1:51 pm

Moltes grácies!
PatriciaNegrete8316
Entrades: 1
Membre des de: dg. maig 13, 2018 2:07 pm

Re: Esmorzars i berenars

EntradaAutor: PatriciaNegrete8316 » dg. maig 13, 2018 2:14 pm

Bona tarda,

sóc nova en aquest tema, jejejejeje, tinc un fill de 2 anys i li costa probar coses noves.
Al matí no surto del bibi de llet de vaca amb cereals, he intentat introduïr altres coses, però no hi ha manera.
La veritat es que no se si estic fent una bona alimentaciò ja que a l'escola fins les 12 no dinan i no se si es queda em gana.

algú li passa al mateix.

gràcies
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Esmorzars i berenars

EntradaAutor: aiguablava » dc. juny 13, 2018 8:23 pm

Recordo que la pediatra ens va dir que realment les criatures a partir dels 12 mesos poden menjar absolutament de tot, si hi ha aliments que tenim la costum d'introduir-los més tard és o bé per por a al.lèrgies o per por a ennuegaments.

Amb el que has citat (fruita, formatge fresc, iogurts...) es poden fer moltíssimes combinacions diferents. Des de iogurt amb trossets de fruita, batuts de llet amb fruita, macedònies de fruita i formatge fresc, sucs naturals, purés molt variats de fruita... però també podries donar-hi formatge normal, per exemple pa sense crosta amb formatge tendre, codonyat amb trossets de formatge fresc, pa amb tomata i pernil dolç o embotit de pit de gall dindi, formatgets ("quesitos"), petit suïsse... hi ha aliments que potser no són tan saludables (jo tenia molt en compte que fossin el més naturals possibles) però que ocasionalment també se'ls pot donar i explicar-los ja de petits que són menjars ocasionals perquè porten massa sucre o no són prou sans, com per exemple, un cop a la setmana li feia llet amb babycao de Nestlé i dues galetes. Algun cop li comprava postres lactis infantils... el cap de setmana sempre li donaven potets de fruita, perquè tot i que volíem que mengés natural, acostumar-lo per si anàvem fora ens va semblar correcte i era pràctic. Pensa que també li pots fer flam casolà, arròs amb llet, natilles casolanes, pa de pessic fet a casa, una magdalena... tot això ho poden menjar.

Penso que a vegades som nosaltres que ens preocupem més a donar-los moltes coses diferents que ells mateixos.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::