Petit suise són "bons" o "dolents"

Teòricament poden menjar de tot.

petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Petit suise són "bons" o "dolents"

EntradaAutor: petazetas » dv. nov. 19, 2010 11:02 am

es que és això, la meva quan només prenia la llet amb els cereals del matí i la resta del dia em deia tururú al bibe, li donava iogurts, petit suisse, quesitos, natilles, etc els que volgués. I el pediatra em deia Ok, que bé ho havia de suplir d'unaltre manera.

Però un cop s'ha normalitzat tot plegat doncs és més fàcil i van menajnt més coses. Jo he notat molta diferència de la primavera a aquí en qüestió de menjar.
La Lia ja és tota una princesa!
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Juliett » dg. nov. 21, 2010 4:50 pm

Doncs el Joan es menja de dilluns a divendres a l'escola un petit suís dels grans i els dos estem encantat! a part es menja pà bimbo amb pavo i formatget trossejat.
ImatgeImatge
Tahire
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

EntradaAutor: Tahire » dj. feb. 03, 2011 2:48 pm

Doncs el meu se'n menja cada dia entre 2 i 3!!! Potser li hauria de donar més iogurts i menys petit suis....
Tahire l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 09, 2011 10:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. feb. 03, 2011 3:02 pm

Jo no m'hi capficaria gaire.
Ara a la meva no li ve de gust res més que petit suisse, i en canvi hi ha hagut epoques de natilles i de iogurts o formatges. Passen etapes i després ja aniràn menjant de tot, no?

El problema es que li pregunto sempre que vol de postre i es clar tria ella, no el que toca que mengi.
Avui faré la prova d'avui toca això a veure que passa.
La Lia ja és tota una princesa!
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

EntradaAutor: gegette » dv. feb. 04, 2011 9:43 pm

Juliett ha escrit:Doncs el Joan es menja de dilluns a divendres a l'escola un petit suís dels grans i els dos estem encantat! a part es menja pà bimbo amb pavo i formatget trossejat.

La meva nena igual que el JOan, és pren un cada dia al cole però els de "mi primer danone", aquests que són tan cars... :ufs:
La infermera em va dir: "millor el iogurt de mi primer danone que el petit suis" perque deia que tenien "massa proteines" ????
Però jo penso que com que més aviat sempre ha estat baixeta de pes, i que a sobre li encanten... mal no li poden fer!
Juliett, quan li vas començar a donar el petit suís normal?
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5336
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. feb. 05, 2011 10:12 am

Jo li dono a l'Arnau 2 o 3 per setmana pel tema dels greixos i la resta iogurts o flams.
mart
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. oct. 21, 2009 10:36 am

EntradaAutor: mart » dl. març 14, 2011 1:04 pm

hola!!!
molt interessant tema "petit suiss", b jo tinc una nena d 13 mesos i a ella sempre li han encantat tots els tipus d iogurts b només ha provat mi primer danone, petits i iogurts naturals.
per cert la meva enfermera,em va dir q zixò d mi primer danone és 1gran tonteria pq porten llet d vaca igualment q tots els altres iogurts. així q em va dir q podia pendre iogurt natural normal dsdls 7mesos i no calia q fes el gasto d mi primer danone.
i els petits va haber 1temporada q li donava, li combinava iogurt natural i petit (oberenar o a dinar). però dsd fa 1temps q va avorrir els petits i ara només li dono iogurt natural.
nimfadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. juny 21, 2011 11:39 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimfadora » dl. nov. 28, 2011 9:29 am

Hola noies, l'enfermera de la Tanit ens va dir a la revisió dels 12 mesos que els petit suisse són com els bollicaos, que no abusem, però li vaig comentar a la meva germana que és dietista (i li vaig dir això que diuen a les etiquetes que tenen poca materia grassa) i es va estranyar, em va dir que l'enfermera no estava "actualitzada", amb això no vol dir que es pugui menjar 10 petitsuisse al dia, clar...
Jo li dono de tant en quan, a la Tanit li encanten els iogurts naturals sense sucre (de qualsevol marca) i el petitsuisse el guardo per si un dia menja una miqueta menys, o a vegades per berenar amb unes galetes per què sí que és veritat que és més greixós que el iogurt, però no tant crec jo, per qualificar-lo de porqueria.
Jo prefereixo que es mengi un petitsuisse que qualsevol producte de bolleria industrial.
Imatge
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dg. feb. 19, 2012 4:10 pm

Hola guapes,

El meu nen no ha menjat i intentaré que no mengi mai un petit suís. No és iogurt, no és formatge què és?? greix i punto.
Imatge[/url]
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dl. feb. 20, 2012 8:50 am

Doncs la meva si que menja petit suisse... no cada dia està clar, però de tant en tant si, per berenar amb 1 o 2 galetes o acompanyant un tros de fruita, per mi és un bon berenar. Després de dinar o sopar procuro no donar-li perque volem que s'acostumi a menjar fruita o sino un iogurt.

Jo més que dolent ho veig com un postre d'adult, es a dir, nosaltres (adults) tenim iogurts i després estan els postres, que són :natilles, flans, copes de xocolata, tiramisu, etc per mi els petit suisse és com un postre d'aquest. De tant en tant està bé menjar-ne però no cada dia.
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dl. feb. 20, 2012 8:52 am

Doncs a mi,els petits-suis em van salvar una setmana que el meu fill va estar malalt amb unes llagues a la boca i febrades, només volia menjar petit-suis de maduixa, i tenia la meva sogra al darrera dient-me que no eren gens saludables, i jo pensava com a minim menja algu. Això sí... en va menjar tants aquells dies que va fer una megacaca rosa l'últim dia i ara fa més d'un mes que no els vol ni veure.
Són èpoques i a vegades els hi donem altres coses que ens pensem que són molt saludables i tampoc ho son tan!!.
Imatge
Imatge
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dl. feb. 20, 2012 12:27 pm

Mirins (al menys aqui a frança) el ,petit suis o els del mateix tipus q no son d'aquesta marca estan considerats com formatge fresc aromatitzat amb fruites! i jo tb n'hi vaig parlar a la pedi i em va dir que quan eren nosaltres petits si pero q ara ja fa una bona temporada q estan menys caregats tot i q sempre es millor un llogurt natural, tampoc es dolent si en menjen pq una epoca en menjaranb un al dia i despres estaran temps i temps sense menjar-ne! nosaltres ara deu fer un parell de mesos q no nhem comprat peor simplement per anar canviant! l'hivern passat tirava mùolt de petit suis pq el walid l'unica fruita d'hivern q volia era platan i ells esta sempre molt restret aixi q per variar una mica del llogurt natural... ern canvi aquest any accepta mes la poma; la pera i kiwi! l 'estiu ho solucionem amb pressecs que li xiflen! :)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dv. feb. 24, 2012 5:09 pm

Els aliments no són ni "bons" ni "dolents" si els mengem "amb moderació". Si la nostra dieta es basa en fruita i punt caurem malalts, igual que si es basa en petit suïs...

Efectivament, no tenen tan de greix com sembla per la textura, només cal mirar la composició. De fet jo diria que en tenen menys que altres postres làctics... però això no vol dir ni que n'haguem de donar "per un tub" o que "almenys que es mengi un petit suis" (perquè de sucre en porten deu ni do..). Ara bé, acostumen a triomfar... i tot es valorar quin paper poden jugar en una dieta equilibrada (que hi caben, segons que sigui la resta del "menú diari").
MAMARC
Entrades: 32
Membre des de: dj. gen. 12, 2012 9:48 am

EntradaAutor: MAMARC » dc. feb. 29, 2012 12:17 pm

Doncs jo li vaig preguntar també al meu pediatra, perquè havia escoltat moltes coses sobre el tema, i deu ser que el meu sí que estava actualitzat perquè em va dir que no hi havia cap problema (jo li dóno fins i tot un al día) perquè els han millorat molt i no porten tanta grassa com abans.
Des del meu punt de vista, entre un petit suisse o unes natilles (si no són caseres) o un flam o un cacaolat, etc....que voleu que us digui, tot això sí que em sembla més dolent i que poden portar més "porqueries" com diu algú per aquí dels Petit suisse, que en definitiva és formatge fresc (amb més coses, com tot el que no està fet a casa, això és obvi).

Jo crec que es tracta de combinar fruita i làctics, després dels dinars o sopars, i evitar "les porqueries" de veritat.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: