Com introduir la lactosa

Teòricament poden menjar de tot.

iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Com introduir la lactosa

EntradaAutor: iuia » dv. jul. 01, 2011 10:32 pm

Tinc un dels meus fills intolerant a la lactosa. Sembla que amb el temps va tolerant millor la lactosa ja que ara pren iogurts normals i algun formatge fresc...i sembla que no vomita tant ni li retarda tant les digestions quan abans ho prenia.
M'agradaria saber si hi ha algú al fórum que hagi tingut algun fill amb intolerància a la lactosa i ja estigui recuperat del tot més o menys pq em pugui explicar la sseva experiència en el tema i com s'ha dut a terme la introducció de la llet normal.
Per cert, el meu nen té 23 mesos i m'han dit que a vegades això se soluciona als 2 anys o 2 anys i mig.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Com introduir la lactosa

EntradaAutor: Lluma » ds. jul. 02, 2011 5:36 pm

Hola!

en Pau era intolerant a la lactosa, però ara que pren llet de vaca, en continua prenent sense. De fet en prenem tota la família perquè ens hem trobat que tots la digerim millor. Ell menja iogurts, formatge i cap problema, però hem preferit que continués sense lactosa per evitar problemes, i de fet, la lactosa de vaca no és del tot bona pels humans... no sé si has llegit mai o ho algú tho ha explicat.
Prenem la Lactel, que és la que més ens agrada i té més gust de llet. De vegades la Kaiku, però de gust a mi no m'agrada gens. Sóc filla de pagès i fins als 20 anys vaig prendre llet de vaca bullida i pel gust, aquesta última, si assembla com un pi a una carbassa.

I en quan a la introducció a la lactosa, abans en Pau era menjar un iogurt als 5 minuts amb diarrea. Mica en mica vam anar comprovant com li feien menys mal. Però mira, sincerament, si prendre lactosa li fa mal, perquè introduir-la? tampoc la necessita. I si els iogurts, els gelats i els batuts se li comencen a posar bé, doncs perfecte, però tampoc veig que sigui totalment necessari haverli de donar llet amb lactosa.

En fi, que no mhi atabalaria.
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. jul. 05, 2011 7:16 pm

L'altre dia parlant amb una nutricionista, ens va comentar que pels nens que han sigut intolerants a la lactosa, quan se'ls hi doni un iogurt (blancs), ha de ser al màxim de la data de caducitat ( inclús caducat ). Perquè llavors el iogur és "més iogur", en canvi al principi recent comprats són més llet.
No sé si m'he explicat bé!
Imatge
Imatge
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dt. jul. 05, 2011 11:08 pm

Moltes gràcies pel consell edae. S'ha entès perfectement.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: