Els hi doneu fruita per berenar?Quina quantitat?

Teòricament poden menjar de tot.

lluneta81
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Els hi doneu fruita per berenar?Quina quantitat?

EntradaAutor: lluneta81 » dt. set. 27, 2011 9:54 pm

Hola mamis,

TInc un nen de 15 mesos el qual ja li donc la fruita a trossets, acostumo a donar-li per berenar i el yogur per postres del dinar, el pediatra em va dir que li podia variar el berenar un dia pa amb embotit o amb nutella... però jo crec que fruita n'han de menjar cada dia i clar quan en menja més es per berenar, el tema també està que com a molt es menja una peça de fruita al dia i abans es menjava molt bé, vosaltres també us passa el mateix, l'hi doneu per berenar la fruita?

Si alguna vegada hem d'anar a comprar llavors m'emporto un yogur o dos petit suiss,per anar més ràpid però intento no donar-li tant làctic pq ja veu els bibis pel matí i la nit.

Gràcies.
Imatge

Imatge
Elbereth
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Els hi doneu fruita per berenar?Quina quantitat?

EntradaAutor: Elbereth » dt. set. 27, 2011 10:51 pm

Hola Anna, jo als meus els hi intento posar la fruita en algun dels apàts...sigui berenar o sopar, ja la guarde sempre fan fruita i/o iogurt per dinar. Pera, sindria (llàstima que s'acaba la temporada ja) i ara mandarinas!!!! Els hi xiflen! I amb el rollo d'anar posant els gajitos en fila es poden menjar 2 senceres cadascun! I si no em queda tiro de potito de fruita amb trossos!
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dt. set. 27, 2011 11:12 pm

La meva nena té quasi 15 mesos i li dono la fruita per berenar, tot i que algun dia fa galetes. Si berena fruita com a molt fa una peça, però normalment en fa mitja (mig platan, mitja pera...) o algun tall de meló (li encanta!!!)
De totes maneres, no cal capficar-se si no mengen fruita tooooooots els dies!!! mentre estiguin sans i mengin més o menys variat és suficient, que de vegades ens capfiquem tant en les quantitats que no veiem allò important: que estiguin bé!
glorieta
Entrades: 1486
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. set. 28, 2011 7:14 am

A l'escola d'en Pol fan la fruita a mig matí pq de postres de dinar molts nens no la volen pq ja no tenen gana, així que s'asseguren el tiro a i a mig matí en mengen, per tant cada dia en menja. A més, jo li dono de postres de sopar o fruita o iogurt, i a la tarda després del cole sempre porto algo per picar i a vegades és fruita (no sempre). I el cap de setmana a vegades li dono per berenar i en pot menjar una peça i mitja. Li encanta!!! Sobretot els "patan" (platans) i pecac (pressac), però el meló, la pera, prunes molt madures,...

Jo crec que si que n'han de menjar, però tampoc no cal pedre el cap. Vull dir que jo intento que en menji cada dia i un parell de vegades, però si algun día no es pot, doncs no passa res.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. set. 28, 2011 8:41 am

Nosaltres, si sóc sincera, no hem variat gens el seu menjar des de fa 1 any... per dinar sempre puré de verdura amb peix o carn + petit suïs, i per la tarda, 1 poma o 1 pressec o 1 plàtan o raïm + iogur
El q si q fem diferent és el sopar,i depèn del dia de postres, li dono o bibe, o un petit Suïs o una peça de fruita. Però la verdura al migdia i la fruita a la tarda, és fixe.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
patufa
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

EntradaAutor: patufa » dc. set. 28, 2011 8:45 am

Jo normalment li dona fruita per berenar, pero si soc fora m´enduc un iogur i alguna peça de fruita a trossets però alguna fruita que no s´oxidi com la poma. Li poso meló, sindria o un platan i de postres per dinar o sopar li dono una mica més de fruita en comptes del iogur que li he donat per berenar
Martineta26
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

EntradaAutor: Martineta26 » dc. set. 28, 2011 9:26 am

Doncs el meu petit, que ara té 13 mesos, és menja la fruita que dóna gust!! Bueno ell és que s'ho menja bé tot la veritat és que és un gust. Jo li dono la fruita després de dinar i es capaç de menjar-se 2 peces (plàtan, pera,... el que sigui) el que passa és que jo a vegades ja no li dono més perquè menja massa! I a la tarda també li dono fruita tallada en un platet i se la menja tota, alguna tarda potser fem pa amb tomàquet o iogurt.

Vull dir que ell de fruita al dia en menja molta, fins i tot haig de tenir amagar el fruiter perquè quan em descuido em surt amb alguna fruita ja mossegada o quan anem al mercat vigilar que no n'agafi cap i comenci a menjar que alguna vegada ja m'ho ha fet, però suposo que és perquè li agrada molt, això ja depèn una mica del nen, alguns amb un troset en tindran prou i d'altres volen la peça sencera!
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

EntradaAutor: sarabafo » dc. set. 28, 2011 1:58 pm

Doncs la Marina també menja fruita per berenar, més que res xq al matí a la llar menja pa amb tomàquet. Després de dinar hi ha dies que menja fruita de postres i hi ha dies que no depèn de la gana que té.
O sigui que normalment per berenar menja fruita, algun dia un suc de taronja i un plàtan o poma o pera, i algun dia es menja la peça de fruita sense el suc, depenent de la gana que té. I si no tinc fruita li dono iogurt natural que és l´'unic que li agrada.
Imatge
Imatge
miriam&sergio
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » dc. set. 28, 2011 8:02 pm

A la Jana també li agrada moltissim la fruita!

De vegades a mig mati li dono alguna cosa,despres de dinar algun dia i per berenar tambe,pero no sempre.No em capfico molt,com dieu,si algun dia estem fora potser m'emporto algun iogurt,peti o d'aquells bebibles que li encanten!!!pero si que intento que mengi cada dia,li agrada moltissim el platan i les prunes,que fins i tot l'altre dia va fer una caca una mica "suelta" xq habia menjat 2 dies seguits i vaig pensar que potser seria massa...
Imatge
lluneta81
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: lluneta81 » dv. set. 30, 2011 9:15 am

Gràcies noies, potser provaré de donar-li també algun dia després de dinar en comptes del yogurt i així a la tarda li puc variar una mica, aquest dia li vaig fer un mini entrepa de pa bimbo i formatge dues llesques i s'ho va menjar que va donar gust, després encara va voler mig platan i un croissant petit que em menjava jo! L'ho únic que al dinar encara l'hi donc papilla de verdures pq no vol provar ni la sopa ni pasta, li costa segons què això si el pollastre arrebossat li encanta, ja no m'hi capfico, pq després al vespre és quan li donem a provar més coses pq té més gana.

Per cert, alguna li ha donat kiwi de fruita?? Se li pot donar ja?
Imatge

Imatge
Martineta26
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

EntradaAutor: Martineta26 » dv. set. 30, 2011 1:55 pm

Jo si que l'hi he donat kiwi així amb una cullera i se l'ha menjat mb, li vaig donar algun dia perquè no havia fet caca, però la veritat és que ara mateix no sé a quina edat recomanen donar el kiwi. A ell no li ha fet cap reacció, el meu té 13 mesos.
silvotana2
Entrades: 244
Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm

EntradaAutor: silvotana2 » dv. set. 30, 2011 3:31 pm

Jo li dono a vegades a mig matí per què li agrada picotear alguna coseta i li tallo a trossets una poma o li deixo sencera però pelada i ell se la menja a mossegades...o plàtan,uves..etc. Lo que no li agrada és el kiwi.
I per la tarda també li dono a vegades. I si nó algun potito.
Imatge

Imatge
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

EntradaAutor: Lluna_petita » dv. set. 30, 2011 5:24 pm

La Judit també menja fruita per berenar, normalment una peça.
També en menja per postres per dinar (ara a l'estiu ha anat molt bé la síndria i el meló, com li han agradat...)
i ara que ja ve el temps de les mandarines, doncs també en menjarem, que l'any passat li agradaven molt i molt.
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

silvotana2
Entrades: 244
Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm

EntradaAutor: silvotana2 » ds. oct. 01, 2011 9:01 am

Que bé ara també les mandarines :ok: al Darío també li agraden molt ,i fem lo del joc dels rucs en fila :globus: amb les mandarines.
Imatge

Imatge
Santandria
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » ds. nov. 05, 2011 10:04 am

Ostres! Doncs el meu debora la fruita!! Jo li poso 2 dies per esmorzar (pelada i tallada) i els dies que no n'esmorza, li poso per berenar. Per esmorzar li poso una peça, però per berenar és capaç de menjar-se'n 3!!! A l'escola en menja de postres 4 dies i gairebé sempre em posen que ha repetit!!
Per la nit li deixo triar el postres i la majoria de dies tria fruita!! Però he de dir que la fruita d'hivern li agrada molt més, a l'estiu em costa molt que mengi meló, síndria, préssec, nactarina... Bé, tot no es pot tenir!
ImatgeImatge
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dg. nov. 06, 2011 5:25 am

La meva nena a vegades menja 1 peça per berenar i de vegades li posso una miqueta amb el sopar, pero no li agrada molt la fruita. El nen encara la menja en potito per berenar amb galetes o per sopar juntament amb el bibi. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: