Llet sense lactosa

Teòricament poden menjar de tot.

Kia
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Llet sense lactosa

EntradaAutor: Kia » dt. oct. 18, 2011 7:55 pm

Obro aquest post per veure si algú em pot resoldre el dubte que tinc, ja que he estat buscant per aquí però no ho he sabut trobar...

Resulta que en Pol fa uns dies que no està gaire bé de la panxa, i fins ara, quan estava així li donàvem llet sense lactosa en pols, la que venen a la farmacia i que és super cara! i més si només l'utilitzes 3 o 4 dies i després ja no et serveix.

Per això aquesta vegada, com que ja té 17 mesos, li he comprat la kaiku sense lactosa semidesnatada (no n'hi havia de sencera, no se si es que no la fan...) que venen al super. Però ara m'han començat a assaltar tots els dubtes, pq al Pol encara li dono la llet especial crecimiento (nestle, puleva, hacendado) i no se si li puc donar ja la sense lactosa normal (sense ser per bebé) ?-) ?-)

Moltes gràcies :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5534
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Llet sense lactosa

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 18, 2011 8:03 pm

Hi ha molts pediatres (el meu n'és un d'ells) que recomanen començar amb la llet de vaca normal a partir de l'any, per tant dedueixo que també poden beure llet de vaca sense lactosa a partir d'aquesta edat. La llet sense lactosa de la farmàcia, a part que és cara, té un gust horrible i la nena no li agrada gens ni mica. Jo també li he donat més d'una vegada quan té vòmits llet sense lactosa (de la kaiku o de la Pascual) inclús beguda de soja, i crec recordar que més o menys tenia l'edat del teu nen quan vaig començar a donar-li (ho recordo perquè quan va començar la llar d'infants amb 18 mesos, al cap de 3 setmanes ja tenia la seva primera gastroenteritis).

Que es recuperi aviat! :ok:
Kia

EntradaAutor: Kia » dt. oct. 18, 2011 8:08 pm

Moltes gràcies neuetes :ok: :ok: La nostra pediatra ens va dir que li donéssim llet de creixement fins els 2 anys, però em sembla que faré una excepció i provarà per primera vegada la llet de vaca sense lactosa. Ostres, es que l'altre val un dineral!!!!!! i si a sobre està dolenta... jo es que no la provo pq no m'agrada la llet :-:)

No he trobat al super la sencera, però tampoc passarà res pq li doni un dia semidesnatada, no? Aix quants dubtes!jajajaja
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

EntradaAutor: bada » dt. oct. 18, 2011 8:18 pm

Kia, la Kaiku sí que fa llet sense lactosa sencera. Aquí et passo l'enllaç on diu tots els productes que fan:
http://www.kaikusinlactosa.com/productos/productos.php
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5534
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 18, 2011 8:19 pm

No passarà res, tu tranquil.la. També hi ha molts pediatres que recomanen la llet sencera (com el meu) i d'altres que recomanen la semi quan es passa a la llet de vaca. A més, per uns dies... fins que es recuperi de la panxeta i després continues amb la llet que pren habitualment.

:ok: :ok:
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: jorlu » dt. oct. 18, 2011 8:19 pm

Jo també li vaig donar als 17 mesos llet sense lactosa de supermercat (Pascual) i cap problema.
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. oct. 18, 2011 8:55 pm

Jo aquesta mateixa setmana li he donat la Kaiku sense lactosa (sencera) i cap problema, i la meva encara té 13 mesos... (també ha estat amb gastrointeritis... :ufs: )
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Sherinne
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dg. des. 20, 2009 10:11 am

EntradaAutor: Sherinne » dt. oct. 18, 2011 8:58 pm

La meva en te 13 i tambe n hi he donat recomanada per la pediatra quan ha tingut mal d panxa i tambe els iogurts. Hi vam notar molta millora!
Imatge
Imatge
Kia

EntradaAutor: Kia » dt. oct. 18, 2011 9:12 pm

Moltíssimes gràcies per les vostres opinions i consells,guapes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Demà li donaré molt més tranquila del que ho hauria fet :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dt. oct. 18, 2011 10:34 pm

Pots donar-li la llet de vaca sense lactosa sense cap problema. El teu nen ja és gran i tal com t'han dit a partir de l'any ja en poden beure, la de creixement és pq està més enriquida amb vitamines i minerals (ferro) que la llet normal de vaca, però res més. I tal com t'han dit sí que fan la sencera de la Kaiku, el que passa que a molts llocs només tenen la semi.
Tinc un dels meus fils que és intolerant a la lactosa.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
miriam&sergio
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » dc. oct. 19, 2011 8:21 am

Kia,l Jana la setmana passada estava com el Pol i tambe em van dir llet i iogurts sense lactosa.Jo vaig comprar Kaiku sencera,pero si li dones la semi no li passara res,tranquila!
i com diu la Sherinne,tambe vem comprar els iogurts,li encanten els lactics i aquests estan bons...

Que es recuperi aviat el Pol!

Petonets
Imatge
Kia

EntradaAutor: Kia » dc. oct. 19, 2011 9:38 pm

iuia i miriam&sergio, mootes gràcies per compartir les vostres experiències :ok: :ok: :ok:

Avui li he donat la kaiku sense lactosa semi i li ha anat molt bé :ok: Li ha agradat i les caques les ha fe bé!!!! Demà encara li donaré i divendres, que ja se m'haurà acabat el brick, li donaré la normal a veure com va...

Moltes gràcies guapes! m'heu estat de gran ajuda! :-()-) :-()-) :-()-)
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dj. oct. 20, 2011 12:00 pm

Kia, jo li vaig donar a la meva filla dels 15 mesos als 2 anys, era kaiku sense lactosa sencera, també n'hi ha de semi i de desnatada, però el problema és que no en tenen a tots els supermercats... Ara ja beu llet sencera normal i cap problema. Es veu que havia de madurar :love:
Imatge
Imatge Imatge
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dj. oct. 20, 2011 11:32 pm

mamadiana la teva filla era intolerant a la lactosa? Em pots explicar una mica el teu cas?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: