Introducció ou 100%

Teòricament poden menjar de tot.

Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Introducció ou 100%

EntradaAutor: Menudeta » dc. gen. 11, 2012 8:29 am

Jo estic igual i ni idea d'això de la vacuna. Jo tampoc l'he introduït però la nena ha menjat ja coses que en porten d'ou i sembla que el tolera. Jo he pensat en donar-li un trosset de truita aquest mes (avui fa els 11 mesos) un dia, esperar, tornar-li a donar un trosset un altre dia. L'infermera em va dir que si fos al·lèrgica segurament ja ho hauriem vist.

A veure que ens diuen noia.
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dc. gen. 11, 2012 8:50 am

Hola Laura80,

Doncs jo amb el Pau (i l'Ada ara) ho vaig fer igual que tu. Fins a l'any no li vaig donar l'ou sencer. Tampoc recordo massa com va ser, perquè ell el rovell sol no li agradava i suposo que quan vaig veure que mastegava millor li devia fer alguna truita... O sigui que tot i poder, no va ser imminent. Les vacunes les hi he anat posant tal com toquen i no ha tingut mai cap problema. Un cop va fer unes dècimes de febre després de la vacuna. No recordo exactament quina va ser. Diria que la de la revisió de l'any. Potser té alguna cosa a veure? no ho sé, però no va ser res extremat...

Amb l'Ada faré igual. De moment menja el rovell perfectament i com mastega molt bé, segurament sí que em farà gràcia fer-li alguna truiteta algun dia... :) Però quan faci l'any...
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
ametista
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4994
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 11, 2012 9:26 am

hola Laura80 et copio el que vaig escriure en un altre post sobre l'introducció de l'ou:

ametista ha escrit: el que és més susceptible de produir al·lèrgia és la clara d’ou, per això no es pren fins a l’any. Abans aconsellaven començar primer amb el rovell d’ou per separat perquè la vacuna obligatòria que es posa als 12 mesos (la triple vírica) conté rovell d’ou en la seva composició i així si algun nen resultava ser-hi al·lèrgic ja prenien les mesures necessàries. Però avui en dia la vacuna està feta i tractada de tal manera que ni que porti rovell d’ou no afecta a nivell d’al·lèrgies (i s’administra de manera normal a nens diagnosticats d’al·lèrgia a l’ou sense que els passi res) això vol dir que el pas previ de donar rovell d’ou als nens abans de la vacuna no és necessari i que simplement se’ls pot donar l’ou sencer a partir de l’any.

no t'has de preocupar per la vacuna perquè no és imprescindible introduir l'ou abans però en cas de voler-ho fer per si a cas, tu ja li has donat el rovell què és el que porta la vacuna :ok:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
Menudeta
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dc. gen. 11, 2012 10:45 am

Laura80 jo de tu començaria a probar de donar-li coses noves i noves textures. A mi l'infermera em dona un full i jo faig una mica el que vull, sobretot preguntant a altres mares, i clar, si fos per la meva ja menjaria paella (bé, ja l'ha provat...). Encara que no tingui dents pots mastegar coses blanes amb les genives i potser li fa gràcia i tot! la meva quan reconeix els menjar (a trossets) segons quin és ja fa muuummmmmm i té 11 mesos avui! És divertit, i mooolt brut!
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dc. gen. 11, 2012 1:18 pm

Doncs pel que fa a lavacunano et puc ajudar però jaho tens resolt! Jo l'ou tantl'un coml'altre elshe donat sencer(vull dir rovell i clara) pero ben bé a partir dels9m! feia una truita a lafrancesa i n'hi donava1/4 o mitja!
De fetla Inès no menja res triturat (fara 11m d'aqui 3dies) pqpocque menja triturat encara menys! li agrada mastegar i al'estiu que tot just tenia 6mi 2dents jamenjava/rosegava pastanaga, patata, pasta (fideuets,pistons, semola) i ara al vespre eldia que faigtruita alafrancesa la faig pels 2 una de 2 ous mitja pel Walid i 1/4 per la Inès amb pa amb tomaquet i formatge tb avegades i ben contents els 2! de fet amb la Inès és el sopar o apat que més triomfa! :content:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: