Escup el menjar...

Teòricament poden menjar de tot.

PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

Re: Escup el menjar...

EntradaAutor: PICASSA » dc. gen. 18, 2012 11:20 am

Ostres Ítaca, jo estic igual, però he arribat a la conclusió que em pren el pèl!!! Està comprovat: amb el seu pare menja, amb els meus pares menja, i amb mi no, està claríssim!! Això sí, no m’hi faig pas mala sang: insisteixo una mica, i si no vol, s’ha acabat! Això sí, després no hi ha premi i no li dono absolutament res, ni bibi, ni fruita ni res... hi ha dies que més tard em demana menjar, i el sopar és el que es troba, i hi ha dies que va a dormir amb 4 cullerades... el que tinc claríssim és que si no té gana per sopar, no té gana per altres coses...
Són moooolt vius...
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. gen. 18, 2012 11:46 am

Exacte, PICASSA: jo quan no vol menjar (i que consti que jo dins del "menú" li deixo triar si vols més o menys del primer, segon o postres si és fruita) i em comença a demanar "Güititz" (petit suïs) o galetes li dic que no. Sempre rondina una mica però "ho entén". Per a mi l'error està quan un nen no menja i se li comencen a donar guarrades perquè "no estigui amb l'estómac buit".

I sobretot vull puntualitzar que jo no és "o el plat o res", sinó que si per exemple no ha menjat gaire verdura però ho compensa amb fruita, o aquell dia no menja pasta i prefereix pa... doncs m'és igual, però sempre alternatives sanes.
I quan no vol res, cap problema, però res és RES, no donar res d'aquestes coses per les que sempre tenim un raconet... adults inclosos :P.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. gen. 18, 2012 12:12 pm

ostres, penseu q faig mal fet donant-li la llet doncs? és q la llet sempre li dono tant hagi sopat bé com no hagi menjat res... xxo.0.o , clar per mi la llet no és una "xuxe" per dir-li d'alguna manera...

picassa, no, no a partir d'ara tampoc em faré mala-sang... s'han acabat els crits i plors, si diu prou, doncs prou... però no em diguis q no toca la pera eh?! q amb tothom mengi "bé" i a nosaltres ens toqui el rebre... xxo.0.o
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. gen. 18, 2012 1:19 pm

ítaca, jo no penso que sigui mal fet o ben fet, tot depèn del que mengi durant el dia i el que tu pensis. Jo fins fa poc li donava MOLT de pit a l'Emma (ara ja fa uns mesos que no en pren) i molts dies no menjava gaire i li donava igualment, perquè és algo saníssim.
Ara si no menja (que passa ben poc, perquè s'ha convertit una mica en nena sense fons...) de vegades em demana colacao o orxata i aleshores no li dono... però sobretot valoro el que hagi menjat aquell dia per "equilibrar" (o si està toveta o algo, doncs li permeto més coses).
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. gen. 18, 2012 1:34 pm

El problema de la Txell és q no em demana res... vull dir, q si estem intentant sopar no es posa a demanar-me el "yugur" (q aleshores veuria clar q no li dóna la gana de menjar el q té per sopar, però si q té espai pel q li agrada...). Ella diu NO, POU! i ja està... sóc jo q li ofereixo la llet pq tingui alguna cosa a la panxa, i això, normalment si q ho accepta (ni q sigui mig got)... És clar, q si un dia sona la flauta i veig q porta molta teca dins ni li ofereixo, però vaja, això passa 1 dia de cada 365! neujor:-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: