varietat amb el peix

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

varietat amb el peix

EntradaAutor: catalanna » dj. abr. 04, 2013 9:19 pm

Bona nit!
el meu petit té 14 mesos i, de moment, menja peix blanc. A la llar, excepte el dia d'ou i el de peix, la resta de dies menja carn i per tant, a casa procuro donar-li sobretot peix ja que no m'agrada que mengi carn dos cops al dia. Em trobo però que no li vario gaire, no surto del lluç, llenguado, bullit o a la planxa... podrieu donar-me idees de peixos diferents i com els cuineu?? a veure si teniu alguna idea brillant.. ;-)))
I una altra cosa, el dia que doneu llegums, doneu també segon? O com les combineu? No és massa proteïna barrejar-les també amb tall?
Merci per les aportacions!
Avatar de l’usuari
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: Lula1 » dj. abr. 04, 2013 9:35 pm

Hola!!!! Jo li faig cua de rap talladeta a rondanxes, rebosadetes amb farina. Li encanten!!!!!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: charito » dj. abr. 04, 2013 10:34 pm

Rap, llobarro, dorada, tot a la planxa o bullidet amb semola d'arros per fer sopeta.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: Tutty29 » dv. abr. 05, 2013 3:59 am

A mi em passa el mateix, el meu nen te 14 mesos i sempre que li dono peix, li faig panga a la planxa i m'agradaria variar una miquetan
Avatar de l’usuari
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: Marieta vola vola » dv. abr. 05, 2013 7:50 am

Jo li faig al vapor amb un rajet d'oli d'oliva i s'ho menja molt bé. Li dono lluç, rap, panga, halibut, ... Amb el peix blau encara no hem començat...
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: San78 » dv. abr. 05, 2013 8:43 am

També li pots donar gall. Jo ara li he començat a fer el llobarro i el mateix gall a la planxa, amb formatge parmesà per sobre i una miqueta d'orenga i li encanta!
Com em passava el mateix que a tu, que penso que potser és una mica avorrit fer el peix simplement a la planxa i ja està, vaig estar buscant receptes, i entre elles hi havia llenguado amb una salsa feta de suc de llimona i nata i hamburgueses de peix blanc, en què es barreja el peix blanc amb una mica de patata, de pastanaga, de carbassó i de farina per a que agafi consistència. Encara no les he provat, però penso fer-ho aviat.
Avatar de l’usuari
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: LA PUBILLA » dv. abr. 05, 2013 2:14 pm

Nosaltres quan fem daurada al forn s'hi llepa els dits!! A part del peix i per anar variant comprem filets de seitan amb formatge arrebossats a la dietetica
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: primerenca34 » dv. abr. 05, 2013 2:51 pm

Hola,
Jo li faig lluç o rap, sempre al vapor, i li encanta.
Quan fem llegums, les barregem amb el puré de verdures. Les hi dono en comptes del tall, mai faig llegum i proteïna animal.
L'ou, com el feu? La truita no li acaba d'agradar, i li faig dur i li afegeixo al puré de verdures, però no sé si hi ha altres opcions, com fer-lo ferrat, o encara és aviat (té 16 mesos).
Gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 05, 2013 4:45 pm

A partir de l'any poden menjar el peix blanc cuinat com el fem per nosaltres, exceptuant el marisc. Nosaltres, els hi donem, normalment: Lluç, llenguado, rap, lluçet i orada. Anem combinant: arrebossats, al forn, a la planxa, al vapor.

San78, no sé quina edat té el teu fill, potser en té més de 18 mesos, però el llobarro, tot i tenir la carn de color blanc, nutricionalment es considera peix blau.
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: varietat amb el peix

EntradaAutor: San78 » ds. abr. 06, 2013 3:20 pm

Hola, Takita! Sí, la meva nena té 20 mesos. Majoritàriament li dono llenguado i gall (el lluç li senta malament, els quatre cops que li he donat l'ha vomitat), però de tant en tant, per variar una mica, li he donat llobarro i sembla ser que ho ha digerit bé. ;)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::