Cereals de nen gran. Quina marca?

Teòricament poden menjar de tot.

giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Cereals de nen gran. Quina marca?

dv. juny 21, 2013 9:31 am

Bon dia guapes,

El meu peque aviat farà els 2 anys, i de moment per esmorzar segueix menjant cereals en farinetes tipus Blevit o Nutriben. Ja fa temps que el pediatra ens va dir que podia començar a esmorzar cereals dels altres, dels que venen al supermercat, però de moment no ho hem fet. I és que no sé quins donar-li, trobo que tots porten molt i molt de sucre :ufs: . Vosaltres quina marca els doneu?

Gràcies!!!

Bon cap de setmana llarg i bona revetlla :b-)))

guiletta
giuletta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 21, 2013 11:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
montsecm
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Re: Cereals de nen gran. Quina marca?

dv. juny 21, 2013 9:37 am

hola,
el meu nen te 2 anys i 8 mesos i ja fa força mesos que menja cereals dels normals. La majoria de dies se'ls menja separat de la llet, pero li agraden molt. He probat els kellogs tradicionals, pero li agraden molt mes els que siguin de xocolata (i a qui no). Per anar provant vaig començar amb unes capsetes que venen al mercadona, hi ha un pack de 6 capses de diferents tipus, i així pots anar provant. Les que son les boletes tipus de mel tmb estan força bé.
Pero per esmorçar tmb menja molts dies entrepanets de pa de viena, per anar variant una mica.

Sort amb la prova!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

dv. juny 21, 2013 11:10 am

Discrepo amb els cereals de supermercat, porten molts sucres. Amb un nen de dos anys, jo li donaria un bon entrepà de pa normal, que també són cereals. O sino galetes.
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

dv. juny 21, 2013 11:16 am

a mi m'agraden els de la granota que son amb cereals integrals i mel, al nen li agraden molt.
També pots trobar ecologics, però has d'anar cada cop a una botiga especialitzada i jo soc més pràctica...
jo he intentat que no provi els de xocolata ni els més ensucrats... i de tant en tant ell em demana farinetes, i li dono, si li agrada! :content:
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

dv. juny 21, 2013 11:16 am

D'acord amb la neuetes, el millor és entrepà, i les galetes per dies "especials". A més és bo que masteguin.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

dv. juny 21, 2013 11:32 am

Nosaltres entrepa i llet amb colacao, a vegades galetes o pa de pessic.
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Contacta:
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm

dv. juny 21, 2013 12:24 pm

Hola
el meu fill a vegades menja cereals per esmorzar. Un dia que vam consultar una nutricionista (per altres coses) ens va dir que els Kelloggs del gall de tota la vida són els que porten menys sucre.

Jo també li compro cereals tipus arròs inflat, blat inflat etc eco, uns que venen sense sucre (també n'hi ha amb sucre, mel etc però en aquest cas m'interessa precisament que NO portin sucre). No tenen gust de res, tot s'ha de dir, però si li poses cola-cao a la llet (que porta molt sucre també :ufs: ) o en el nostre cas que bebem "llets" vegetals que són dolces (naturalment dolces o endolcides) doncs a ell li agrada.

Els cereals suposadament infantils trobo que els haurien de prohibir, directament, per la de sucre que porten.

I igualment estic d'acord que no cal que els nens mengin cereals per esmorzar. Poden menjar galetes (millor fetes a casa), o fruita o pa o fruits secs o una mica de cada o-o:) i també cereals si els agraden. :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Ubicació: Al país de la Tramuntana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am

dv. juny 21, 2013 8:14 pm

Buf, jo tb m'hi miro molt amb el tema cereals : Kellog's i Nestlé utilitzen cereals transgènics, així que no els compro. En compro de no transgènics a botigues de dietètica per consell de la nutricionista. Al súper es difícil trobar cereals que no siguin OMG...
nienna
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2048
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

dv. juny 21, 2013 9:52 pm

Jo no li donaria cereals del super si ho pogués evitar, la veritat, però el meu nen es alergic als fruits secs i quasi tot lo ecologic en porta traces, llavors no li puc donar... Acabo comprant els del super i li dono com a molt un cop per setmana. Però si no teniu aquest problema es molt millor comprar-los ecologics (porten menys sucre i porqueries) i en tot cas afegir-hi algun edulcorant mes natural si queda molt soso...
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
Takita
:: dinosaure
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5343
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

dg. juny 23, 2013 9:01 am

Com ja t'han dit les noies, jo també evitaria donar-li cereals d'aquests. El meu fill ara en menja (Choco krispries), però només els caps de setmana i no tots tampoc. Normalment pren llet amb una culleradeta de ColaCao i/o suc de taronja natural i un entrepanet :ok:
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dt. juny 25, 2013 1:55 pm

Doncs jo ara he descobert que a la meva filla li encanten els Krispies, els normals sense xocolata. La veritat és que crec que aquests no porten gaire sucre, així que de tant en tant n'hi dono i li encanten!!!
toska
Ubicació: Barcelona
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm

dj. juny 27, 2013 11:00 am

Jo vaig provar de donar-li els cereals però no li van agradar, així que per esmorzar fa llet amb alguna galeta o magdalena (de la iaia),o fruita (plàtan, pera, poma, taronja...) , però els entrepans no li agraden,suposo que com te poques dents!!! provaré el pa més tou, per que el de motllo tampoc li agrada....
ImatgeImatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

dt. jul. 16, 2013 9:44 pm

Avui he descobert que hi ha uns cereals de la marca Hero d'apartir d'un any amb formes de números de mel I xocolata amb molt poc Sucre afegit. Els he comparar amb altres cereals infantils I tenen la meitat de Sucre. Jo els he probat I no están gens dolços, dw fet no tenen gairebé gust...

A la meva filla li han fet força gràcia.

Això si son força cars 2'99e 180gr.... Están a la secció de bebés.
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

ds. ago. 10, 2013 9:56 am

Jo el meu intento que mengi entrepà però no hi ha manera. El pa al matí no en vol, i el pernil dolç ja prou difícil que és que se'l mengi per sopar. Així que he acabat amb els clàssics cereals de supermercat per a que esmorzi. A veure si mica en mica aconsegueixo que es mengi l'entrepá, trobo que ès l'esmorzar més saludable. Els kellogs i similars de súper porten massa sucre. :ufs:
Imatge

Imatge
adaflai
Entrades: 132
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 4:45 pm

ds. des. 14, 2013 8:45 pm

Els flocs de civada, que poden ser de super o de botiga eco, són bons amb begudes vegetals o amb llet. Es poden preparar freds o calents. S'hi pot afegir poma o pera o....
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)

18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
Mqa
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. març 21, 2011 8:28 am

dv. des. 20, 2013 11:17 am

La meva desde que té 15 mesos menja pa amb tomàquet o amb oli per esmorzar, acompanyat de pernil dolç, pernil salat o formatge. Hem de tenir en compte que quan un pediatre diu que mengi cereals no vol dir que necessàriament han de ser lo que nosaltres entenem per cereals (kelloks i merdetes d'aquestes). El pa i les galetes porten cereals. L'arròs és un cereal... Jo mai, mai, mai li he donat a la meva filla cap papilla de cereals. Desde petita ha menjat galetes o arròs o pà. Als 6 mesos eren galetes d'aquestes que se'ls hi desfà a la boca (els adults han de estar davant evidentment) o bé de tant en tant n'hi trituraba una en la fruita (que tampoc li donava triturada sinó maxacada), li feia caldo de verdures amb arròs ben passat de manera qeu a la boca pràcticament se li desfeia, etc. D'aquesta manera no he tingut cap problema en fer el cànvi de papilla a sòlid perquè ella ja ha anat trobant diferents textures i gustos.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dg. des. 22, 2013 9:45 pm

El meu te 22 mesos i entre semana li dono papilla Blevit i el cap de setmana smacks(granota)amb llet. Fa cosa d'1mes que per sopar no li ve tant de gust el pa amb tomaquet i clar si li dono per esmorzar estariem 1h i arribariem tard a la guarderia

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::