Desesperada amb el pit!

Teòricament poden menjar de tot.

EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: EMAMI » dl. jul. 08, 2013 7:20 pm

Hola! La meva filla té 12 mesos i fem pit a demanda encara. M'agrada molt però se'm comença a fer dur... Portem uns dies que demana moltíssim pit ( des de que estic de vacances) i tot el dia està enganxada i si no li dono plora com una histèrica... Se'm fa costa amunt l veritat i m'agradaria que m'aconsellessiu sobre com puc aconseguir que no demani pit!
Moltes vegades ni menja, hi juga i es relaxa...
Moltes gràcies!
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: Albercoca » dl. jul. 08, 2013 8:56 pm

No sé si t'és possible estar fora de casa pel matí, sortir a comprar, estar-se al parc... I a la tarda el mateix, tenir-la distreta, i donar-li pit en els moments que a totes dues (sobretot a tu) et sembli millor.
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: saludoalaluna » dl. jul. 08, 2013 8:59 pm

hola bonica,

L'any passat la meva filla tenia 18 mesos i nomès prenia pit un o com a molt dos cops al dia... Doncs va ser començar les vacances i volia pit a tota hora. Penso que és una fase del tipus "ara la mami està tot el dia amb mi i la vull tota per mi" . Ho han d'aprofitar!!! Van ser uns 15 dies, desprès es va passar. Jo vaig tenir els mateixos sentiments que tu i em vaig plantejar deixar de donar el pit.
T ho comento per a que no prenguis una decisio nomès per aquests dies d'alta demanda... Que sigui realment perquè ho vols! Despres fa molta pena
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: mdemare » dl. jul. 08, 2013 9:09 pm

Jo opino com saludoalaluna. Mira primer que no sigui una petita fase abans de treure-li. No sigui que duri poc. Si ja la cosa va a més i estàs molt agobiada llavors plantejat-ho.
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: Julyet » dt. jul. 09, 2013 7:44 am

EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: EMAMI » dt. jul. 09, 2013 8:12 am

Moltes gràcies per les respostes!
Intento distreure-la però demana igualment!!
M'esperaré a veure què passa però al setembre començo a jornada sencera i estaré de 8 a 5 fora de casa... Ai...
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: Yanara » dt. jul. 09, 2013 8:55 am

La meva porta uns dies que també ho fa. Prefereix el pit al dinar, i això que és molt bona menjadora. Crec que és la calor.
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 09, 2013 10:48 am

Yanara jo estic amb tu!! crec que la calor fa que no tinguin tanta gana i només els hi vingui de gust el pit!
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: EMAMI » dt. jul. 16, 2013 7:10 am

Bones!
Definitivament he decidit que vull rebaixar la demanda de pit!
Està enganxadíssima i se'm comença a fer dur.
Ara estic de vacances i es passa el dia al pit, les nits al pit... I moltes vegades no mama només juga... La veritat és que m'agrada donar pit però jo ja no ho disfruto tant i estic cansada... Pot mamar unes 20 vegade al dia... Perquè es posa al pit, juga i se'n cansa... És incapaç d'adormir-se sense pit i això també se m'està febt dur! El seu pare intenta adormir-la i res, només plors...
Em podrieu aconsellar com ho puc fer? És ue està viciadíssima i tampoc li vull fer passar malament...
Gràcies!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 16, 2013 8:14 am

Emami, jo de tu si vols reduir tomes començaria amb les menys problemàtiques, o sigui les que no impliquin dormir.
Així ella poc a poc també s'anirà desenganxant. Jo tinc una nena de 2 anys gairebé i continuem fent pit però ja fa uns mesos vaig decidir reduir una mica el nombre de vegades i deixar les que ella necessita més. La sorpresa va ser que resultava molt més fàcil del què em pensava, i la veritat és que la Berta gairebé ni es va queixar, i no va plorar gens!
Quan em demanava li deia que "la teta dorm" i la distreia amb una altra cosa, i intentava suplir la teta amb aigua, mimos... el què a ella li anés millor.
Ara ja només fa pit de nit (per anar a dormir, cap a les 2, i cap a les 6 del matí) i quan es desperta de la migdiada (cap a les 16:30 aprox.). Jo la veritat és que amb aquesta freqüència ho porto molt bé i per ara anem fent així...
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: EMAMI » dc. jul. 17, 2013 9:28 am

Gràcies bertian!
Seguiré el teu consell a veure com va!
Esperem que no es queixi molt...
Gràcies!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: bertian » dc. jul. 17, 2013 9:53 am

Ja ens ho aniràs explicant Emami!!! Que hi hagi molta sort!!!!!!!!!!!!
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: EMAMI » dv. jul. 19, 2013 11:54 am

Impossible!!!!
No vol menjar res... D'arròs en menja 4 granets, de pasta 2 macarrons i de verdura dos trossets de patata... Menja encara menys que abans... Al llibre de Carlos Gonzá lez ja ho diu que als 12 mesos deixen de menjar però és que només vol pit i sinó plora com una boja!!!
Què puc fer? Estic desesperada...
Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Desesperada amb el pit!

EntradaAutor: Inda » dv. jul. 19, 2013 3:58 pm

Hola EMAMI,

El meu va començar igual una setmana abans del seu aniversari. Gairabé una setmana abans del 13 mesos la cosa va tornar a ser com abans. Li va durar gairabé un més...va ser desesperant, no hi havia res que volgués. Em recomenaven paciència i, sobretoto, veure que ell estava bé amb energia, que no semblés
que perdia pes....i ja passaria.

Tenien raó.. aquesta etapa va passar. M'anfoixava molt amb els dinars, però quan em vaig relaxar i pensar que poter duraria un parell de mesos aquesta etapa, als dies va començar a menjar sòlid.

Sobretot mira que estigui bé i que dubtes que hi ha res més (que es trobi malament, etc) i passará, segur!!

Molts ànims!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::