Un cop destetats, gots de llet?????

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: bertian » dj. jul. 18, 2013 8:33 am

He posat el tema aquí tot i que no tenia molt clar on col·locar-lo...
A veure, jo tinc una filla de 2 anys i encara fa pit, tot i que només després de la migdiada i a la nit (un parell de cops).
No em plantejo encara destetar del tot, però sí que hi vaig pensant per fer-ho de la manera menys traumàtica possible i molt a poc a poc, no tinc cap pressa la veritat!
Un dubte que se'm planteja és com sopliu les tomes de llet que ja no fan un cop estan destetats. Vull dir, si incrementeu els làctics, si els doneu un got de llet abans d'anar a dormir... com ho feu? La Berta no ha begut un got de llet en tota la seva vida (llevat de quan feia bibes i era molt petitona es clar!)...
Ja sé que és una pregunta una mica tonta, però em va passant pel cap... i per anar a dormir amb lo acostumada que està a fer teta potser li hauré de fer un gotet de llet... ai no sé!! com ho heu fet vosaltres??
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: cross_13 » dj. jul. 18, 2013 11:28 am

Jo de lactics faig:
Got de llet amb cereals per esmorzar
iogurt de postres al sopar
got de llet abans d’anar a dormir
algun dia per dinar o berenar també fem algun lactic (danonino, formatge, natilles...).
A part del formatge que li encanta!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: bertian » dj. jul. 18, 2013 11:56 am

Gràcies cross13! el què passa és que la Berta no és massa fan dels iogurts, ni de les natilles, ni petit suís... sort que el formatge sí que li agrada perquè sinó!
A ella li va més la fruita, per això pateixo si després costarà que prengui suficients làctics!
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: cross_13 » dj. jul. 18, 2013 1:09 pm

li pots fer batuts de fruita!!! estan bonissims!
fruita, llet, gel i sucre (si cal)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: Cabana » dj. jul. 18, 2013 2:16 pm

Hola!

Mira, només a tall informatiu, els humans som els únics animals que ens empecinem en continuar prenent llet un cop ens hem deslletat. No es quelcom natural continuar amb els làctics, i hi ha molts metges i cada vegada més estudis que mostren la relació entre l'osteoporosi i altres patologies, i el consum de làctics.

Dit això, nosaltres prenem llets vegetals perquè som vegans, però també pel següent : no contenen colesterol, ni pus; tenen els mateixos nivells de calci que la llet de vaca; no tenen greixos saturats; son lleugeres i molt digeribles. I a sobre, te les pots fer a casa teva i estalviar-te uns calerons (i com a vegana dic que no contribueixes a la inhumana indústria lletera).

No vull crear polèmica, només donar la meva opinió!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: bertian » ds. jul. 20, 2013 8:15 am

Sí Cabana, el què dius ja ho he llegit a varis llocs i la veritat és que hi estic bastant d'acord. De fet jo ja fa molt temps que no bec llet i prenc llet de soja, però lo típic... quan són petits penses que potser encara no llet de soja i coses d'aquestes...
Bé, gràcies per les idees, ja anirem veient com ho fem! per ara encara anem tirant de teta! jijiji
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: Cabana » dg. jul. 21, 2013 10:45 pm

bertian ha escrit:Sí Cabana, el què dius ja ho he llegit a varis llocs i la veritat és que hi estic bastant d'acord. De fet jo ja fa molt temps que no bec llet i prenc llet de soja, però lo típic... quan són petits penses que potser encara no llet de soja i coses d'aquestes...
Bé, gràcies per les idees, ja anirem veient com ho fem! per ara encara anem tirant de teta! jijiji


:ok:
Si, el meu petit té 16 mesos i fem teta. Normalment prenem una llet que venen a l'Aldi, x recomanació de la nutricionista, que es de soja i arròs, es a dir, llegum+cereal, que es = a proteïna. I es ecològica i no transgènica. Però no en pren cada dia, ni molt menys, pq fa teta, tb! LA teta es el millor que els podem oferir i ja està! :)
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Un cop destetats, gots de llet?????

EntradaAutor: bertian » dl. jul. 22, 2013 8:07 am

Cabana, en compraré i la provarem!!!! a veure si li agrada!!! moltes gràcies!!!!! :ok:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::