Quina llet els hi dono?

Teòricament poden menjar de tot.

Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: Ilura12 » dt. jul. 23, 2013 8:33 am

Bones,

A veure si em podeu ajudar, perquè he llegit opinions de tot i estic super liada. Les meves nenes estan a punt de fer 14 mesos. Encara fan pit per la nit però pel matí estan fent la llet amb cereals amb llet blemil 3 (des de fa un mes i mig, fins el momet feien servir la 2). El que passa és que se m'està acabant l'últim pot i no sé què fer... si seguir amb la llet 3, si passar-me a la llet en brick de creixement o simplement passar-me a la llet sencera de vaca normal i corrent. A veure si em podeu ajudar perquè no sé què és el millor per elles.

Gràcies!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: giuletta » dt. jul. 23, 2013 8:51 am

Bon dia Ilura,

Nosaltres a partir de l'any ja vam començar amb la llet de vaca normal. El pediatra em va dir que si el nen estava sa i amb un creixement normal no calia gastar-se calers amb aquestes "xorrades" (ho va dir tal qual). I des d'aleshores que gastem la Puleva ecològica.

giuletta
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: Laia80 » dt. jul. 23, 2013 9:20 am

Jo desde l'any li donc Nestlé crecimiento +1
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 23, 2013 9:22 am

Nosaltres vam passar directament a la llet de vaca des dels 12 mesos i perfecte!
Jo crec que hi ha molt de marketing amb aquestes llets de creixement... no dic que no siguin sanes i bones, però des del meu humil parer, no cal...
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: FloR » dt. jul. 23, 2013 9:52 am

El meu pedi em va recomanar fer servir la llet 2 fins als 18 mesos, ell va començar amb el pols quan va deixar el pit als casi 11 mesos. I ara ja m'ha dit que llet sencera, les de creixement porten molts sucres no gaire recomanats.. El meu dilema és vaca si o vaca no, el calci ja sé que el rebrà per altres vies, però tinc dubtes!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 23, 2013 10:39 am

Flor jo també ho penso això de vaca sí o vaca no... En un altre fil de conversa no recordo quina companya recomanava una llet que venen a l'Aldi (li va recomanar la pediatra) que és d'arròs i no sé què més... potser és bona idea també...
De fet si que és veritat que som l'únic animal que continuem bevent llet tota la vida... molt natural no és...
Ara he començat amb la llet de vaca per facilitat, i perquè encara fem pit i per tant només li posem per esmorzar amb els cereals, però quan deixi el pit potser ens ho plantegem en serio....
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: mariami » dt. jul. 23, 2013 10:51 am

Nosaltres vam passar del pit a la llet de vaca un cop fets els 13 mesos. El meu pediatre també em va dir que cap problema. Que les llets especials porten molts sucres.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: Luni57 » dt. jul. 23, 2013 10:58 am

Llet normal, entera o semi. I més si compagines amb teti.
Imatge

Imatge


Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Quina llet els hi dono?

EntradaAutor: Inda » dt. jul. 23, 2013 12:18 pm

Hola, aquesta també és la meva humil opinió :-)

Penso que amb el pit i una dieta variada porten tot el calci que necessiten. També crec que hi ha molt de negoci amb les llets infantils. El meu petit és alèrgic a la proteïna de llet de vaca i m'ha fet plantejar moltes coses. Per ara, tant ell com jo, esmorzem amb llet d'avena (encara fa molt de pit) i quan passi l'alèrgia crec que jo no tornaré a la vaca i crec que a ell no li caldrà tampoc.

Si estan sanotes, que de ben segur que sí, i pensa que poden menjar moltes més coses que el meu petit, jo passaria a la llet que feu servir vosaltres directament.

Però ja dic...jo no soc nutricionista :-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::