Mare trista per la fi de la LM...

Teòricament poden menjar de tot.

siormi
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 7:55 am

Mare trista per la fi de la LM...

dv. set. 06, 2013 11:53 am

Mares, estic un xic trista, corregeixo, molt trista...
El meu petit, de 14 mesos, crec que està deixant de voler pit. Quina pena que em fa.
El perquè ho crec, doncs resulta que durant el dia quasi no en demana mai, i només fem una mica de pit abans d'anar a dormir, i la son el guanya, i el matí que n'hi dono abans d'anar jo a treballar i està mig adormit. O sigui que en fa ben poc.
Els seus primers 2 mesos de vida em vaig plantejar deixar-ho i ara, als 14 mesos, després de fer LME fins el 6 em sap greu que s'acabi.
Suposo que és millor així, que sigui ell qui ho desideixi i no jo qui hi vulgui posar fi però ho trobaré a faltar. Com ho heu passat vosaltres, com ho heu notat que el petit ja no volia més pit?

I ara un dubte, i ara què? Hem provat donar-li llet de vaca, amb got de vidre perquè bibi ni pensar-hi i ens diu que res de res, que no en vol!!
La pediatre ens va dir de posar-hi una mica de polvos de xocolata, jo no ho veig clar, però el meu home diu que si la pediatra ens ho va dir, és pot fer... doncs ho varem provar, amb una mica de cola-cao i tampoc (millor ;P)!!
Com ho feu amb els vostres peques? Diuen que ha de pendre, més o menys, mig litre de llet i ell sens dubte que no el fa!!! I prou primet que està i de poca gana que és, només falta això, que no vulgui ni pit ni llet...

Gràcies per endavant.

Bon cap de setmana.
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Mare trista per la fi de la LM...

dv. set. 06, 2013 1:00 pm

Hola siormi,

El meu tambe es va independitzar de la teta als 14 mesos, amb tota la pena del meu cor...

Si no li agrada la llet dona-li iogurts, formatge, cosetes alternatives, que segurament li vindran mes de gust..

Anims guapa!! Pensa que has gaudit de 14 mesos meravellosos!!
retalls
:: granota
:: granota
Contacta:
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm

dg. set. 08, 2013 5:47 pm

Ànims!! la meva que té 11 mesos i és molt pitera no em vull imaginar si em passa com a tu... però es fan grans! aixxx
Res, ànims guapa
siormi

dj. set. 12, 2013 9:36 am

Gràcies noies!!

Ho anem portant com es pot. Llei de vida, és van fent grandets.

Petonets. ;-)
Grumeta
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 5:50 pm

dv. set. 27, 2013 11:44 am

Hola Siormi,

Com va? Ha deixat el pit o va ser una falsa alarma? Jo li he dit mil vegades al meu home "la Laia ja deixa el pit" i mira, als 18 mesos encara en va fent, poquet, i la major part de vegades perquè jo li ofereixo, no perquè m'ho demani, però en fa. El tema de la llet, ella beu des dels 15 mesos llet de vaca. Al començament no en volia pas, però a poc a poc s'hi va acostumar (això ho fa amb pràcticament tots els aliments, de cop els rebutja i després s'hi adapta, sense forçar-la, deixem que provi i ja està) i ara beu unes quantitats de llet descomunals (de pit en fa tan poc, que gairebé ni el compto).

Que tinguis sort i no et sentis malament, és la seva decisió!
Imatge
Imatge
siormi

dt. oct. 01, 2013 8:53 am

Hola Grumeta,
doncs de moment continua fent pit, poquet, moolt poquet però en fa.
De totes maneres quasi sempre li ofereixo jo, per anar a dormir o si el veig una mica malament, per exemple aquests dies que no ha volgut menjar gaire, li surten algunes dents, bé, queixals i a les nits es desperta i a més a més a estat una miqueta refredat i el pit el tranquilitza i relaxa.
La llet de vaca, de moment no ha tingut èxit, els iogurts tampoc li agradaven i ara se'ls acaba amb un obrir i tancar d'ulls.
Merci!!
Laia29
:: gosset
:: gosset
Ubicació: Barcelona - Les Corts
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm

dv. nov. 22, 2013 5:45 pm

Hola noies! Pujo el post perquè crec que ens està passant o s'està destetant o bé estem en una vaga de lactància. No demana mai, li ofereixo jo i ell refusa el pit, es posa tens i tira el cap enrere. Acaba de fer l'any. Tinc una pena al cos que no puc amb ella :ufs:

Que puc fer? Li segueixo oferint?
Imatge

Imatge
Bbetty
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 29, 2012 4:43 pm

ds. gen. 18, 2014 8:57 pm

Hola noies, la meva filla te casi 14 mesos i fa 10 dies que no vol pit. Quan li acosto mel mossega. Ho porto fatal, estic supertrista!
Algu ha repres el pit despres d'una etapa així?
Nomes fa un parell de dies vaig anar a yn osteopata i va sortir tan relaxada que va mamar una miqueta. Ho vaig disfrutar porque crec que son les darreres preses!
Gingis
Contacta:
Entrades: 251
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:09 pm

dg. gen. 19, 2014 10:57 am

Canvio nena xucladora de mena per nen o nena que no vulgui pit!

:-D :-D Deixant de banda la petita broma... Fer pit és cosa de dos, si un no està a gust millor deixar-ho. Potser no necessiten tanta dependència de vosaltres. Ah i jo, si us anima més, sóc del parer que es deslletin els sols perquè haver de deslletar (com és el meu cas) és un mal de cap! La meva té gairebé 24 mesos i està tot el dia enganxada al pit... desprès de cada menjar vol xupito i cansa. Cansa perquè a part estem esperant bessones i clar, no hi haurà lloc per tres intentant tindre teta i hauran de prevaldre les petites.

Un petó molt fort i no us desanimeu :-()-)
Que ells/elles no vulguin teta no significa que us estimin menys o que no us necessitin, simplement canvien les seves prioritats vers vosaltres :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
siormi

dl. feb. 03, 2014 9:43 am

El meu petit va deixar de fer pit a finals de novembre, amb quasi 17 mesos.
De cop hi volta va plegar de demanar-ne, inclús per anar a dormir. I jo no li vaig oferir, a veure què passava. Doncs el què va passar és que es va acabar donar pit.
Ni a les nits al despertar-se ni res.
El què si que crec, com algunes dieu, que el què més m'agrada és que la decisió l'hagi près ell que no hagi estat jo qui hagi decidit posar-hi fi.
:ok:
Laurasg
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

dj. abr. 24, 2014 12:38 pm

Jo vaig dir q donaria pit fins els 4 mesos, dp fins els 6 dp fins l'any.. està a punt de l'any i em fa una peneta detetar-lo... Però sé q no trigaré massa....
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

dj. maig 08, 2014 7:31 pm

Laurasg jajaja em veig a mi dient el mateix!
Mai he sigut de tenir molt clar que volia pit...
Quan estava embarassada vaig dir: ho intento...despresfins que comences a treballar, despres fins als 6, i ara cada cop que penso en què un dia deixaré de donar el pit em fa una pena....
No sé quan durarà, però encara el mantenim al mati i la nit. Però és un nen moooolt de cullera...el dia que comenci a menjar trossets ja veurem....
Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 395
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

dv. maig 09, 2014 7:40 am

El meu inici d lactància va ser una mica complicat, I enseguida deia que els 4mesos ho deixaria. Pero als 6 mesos tot era + plaent! Aixi k vaig decidir k es desllatés per ella mateixa, ara ha fet els 24 mesos I seguim! Estic encantadissima I si en algún moment (molt Puntúal rebutja por) no insistrixo pero he de reconeixer que m'entridteix veure k s'acaba aquest moment tant nostra... Pero es aixi creixen I molt ràpid!

Aixi k a gaudir de la lactancia al màxim.
Cotones
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 20, 2014 2:42 pm

dt. maig 20, 2014 3:22 pm

La meva peque és va deslletar ella sóla als 11 mesos. Va resultar dur, pero ella anava a dormir molt més tranquil.la si ni la apropava al pit.
Després va continuar fent bibi, vam fer alletament mixte i a ella li agradaba el bib ii als 18 mesos ens va dir que ella no volia bibi, que volia canyeta i ara amb 27 mesos comença a dir que vol com els grans i res de canyeta.
Jo crec que ells marquen el seu ritme i que és anar provant fins que trobes el que els hi agrada. Si no mengen més llet, doncs com han dit, el iogurts i el formatge son bon substitutius.
rkl
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

dt. juny 17, 2014 10:51 am

Bon dia!
El meu cas és al revés, vull deslletar-la a poc a poc esperant que ella mateixa també digui prou, estic embarassada i espero que sigui del % que ho deixa. Té 15 mesos acabats de fer i fa uns dies vam començar amb la llet de vaca sencera. El bibi ni veure'l així que ho fem amb un gotet de vidre. En beu molt poquet però l'hem substituit pel pit ben sopat. Lleteta un xic tèbia i a vegaes amb una culleradeta de cereal.
Fa un mes vam començar amb els iogurts per berenar, a vegades per esmorzar, sol o també li poso fruita natural.
També li he afegit algun formatget a la crema de verdures.
Pel matí és més complicat....si ha dormit les seves hores fem "poqueta estoneta de pit" i cereals de cornflakes amb llet, o un gotet de llet amb un entrepà, o un iogurt amb fruita, etc.
I així mica a mica, sense agovios, anar presentant al calç que necessita

La llevadora que consulto, que és molt hippie i natural, també em va comentar el tema del cacao, que n' hi a les botigues de productes naturals i ecològics en venen que és com un sucedani, no li farà mal i li donarà un toc!

Hi han molts aliments que no són làctics que porten molt calci!
Laurasg
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

dv. jul. 11, 2014 1:03 pm

Al final el meu petitó va deixar la teta ell sol d'un dia x l'altre als 13 mesos. Fa peneta, però es fan grans

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::