Preses nocturnes LA

Teòricament poden menjar de tot.

montsekit
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Preses nocturnes LA

dj. oct. 24, 2013 1:20 pm

El nostre petit té 12 mesos i hem fet BLW per introduìr l´AC.
Ara menja bastant durant el dia, fa esmortzar, dinar i sopar molt abundants (trobo jo).
Vem fer LM en biberó a demanda i als 7 mesos vem passar a LA.
A hores d´ara continua fent uns 5 biberons al dia... uns 150ml meny una presa d´uns 200ml. Algun dia menys. El que si és veritat és que ultimament ha disminuit bastant (fins fa ben poc en feia al menys 6).
A la nit es desperta 1-2 cops i vol llet, i clar li donem. No sé si fem bé, estic preocupada. Crec que hi està molt enganxat per adormir-se :ufs:
També estem intentant canviar de LA a llet de vaca i cap problema; i també del biberó al got i aquí si que impossible... Beu aigua, sopa i el que sigui del got però la llet ni pensaments. No se la beu de cap manera, només del biberó.
Experiències, consells?
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
atlanta
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

Re: Preses nocturnes LA

dv. oct. 25, 2013 8:04 am

El meu ja te els dos anys, i abans d'anar a dormir sempre ens demana un bibi i si a la nit es desperta, sigui l'hora q sigui, ho fa cridant bibi!!!!
Al principi intenavem adormir-lo, pero vam optar per la practicitat i ens es mes comode fer un bibi i q es torni a adormir rapid que no que es posi a cridar.
crec que arriba un punt on els pares acabem optant pel que ens genera menys estres, ens permet dormir mes... i aixo no es pas dolent.
Imatge
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

ds. oct. 26, 2013 9:57 pm

El meu nen te 21 mesos(els fa avui) i es pren un bibi de 180 abans d'anar a dormir, li dono jo, tambe estic pensant de passar de bibi a got.
Al mati per esmorzar es pren la papilla amb un vol, tambe li dono jo i el cap de stmana un vol de LA amb smacks
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dl. nov. 04, 2013 2:57 pm

montsekit el nostre, té 13 mesos i pesa 12,5 kg, camina sense cap problema, creix bé, va a la guarde, menja fruita, verdura, de tot, també fa com el teu, a part d'explicar-te el que fem em consola veure que no sóc la única. el meu petit de sempre ha menjat força.
ell sopa un bibi de 270 llet + 7 cereals (no l'acaba mai), a les 11 se l'acaba, a les 2.30 bibi de 270 llet i a les 5 altre bibi de 210 o 240 llet.
hi ha dies que penso que és massa però es que sino es fot a cridar i no para fins que li donem. val a dir que el pediatre no diu res en contra, sempre em pregunta: vomita? i jo no. és l'únic nen del món que va tenir gastro i es va engreixar.
Imatge

Imatge
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

dt. nov. 26, 2013 9:23 am

noviachucky, és un consol veure que no és l´unic.
La única diferència que veig és que el Jan sopa normal com nosaltres i al anar a dormir fa el bibe.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Ubicació: Les Pobles
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm

dv. nov. 29, 2013 9:38 pm

El Jofre té 16 mesos i també pren 2 bibes a la nit. Normalment a després de sopar, sobre les 20:45 fa un bibe de 240 amb 4 cullerades de cerals, després per allà a la una es desperta i pren un bibe de 180 i hi ha dies que aguanta fins a les 6 o 2/4 de 7 i pren un altre bibe de 180. Llavors ja no menja res fins a les 10:30 a la llar que menja pa amb tomàquet.
Hi ha dies que no aguanta fins a 2/4 de 7 i es desperta per allà a les 5 i pren 180 de llet.
Jo els bibes de les nits li dono llet de civada.
És un nen menjador i a les nits té gana, què hi farem, suposo que arribarà un dia que dormirà tota la nit...
A veure ell sempre ha sigut molt menjador, des de ben petit.
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dl. des. 09, 2013 9:47 am

montsekit ha escrit:noviachucky, és un consol veure que no és l´unic.
La única diferència que veig és que el Jan sopa normal com nosaltres i al anar a dormir fa el bibe.

el meu gran, que també es diu Jan, va fer el bibi de la nit, després de sopar fins ben bé els 3 anys, ara té 4 anys i 9 mesos i no veu llet, així que tot el que pugui beure ara millor que millor.

ànims!
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::