Quantitat de lactis al dia

Teòricament poden menjar de tot.

Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Quantitat de lactis al dia

dl. oct. 28, 2013 8:55 pm

Hola!!!
La meva petita te 14 mesos quan es lleva pren un bibe petit de 90 de llet de continuacio a la mitja hora esmorça pa torrat amb pernill i got petit de suc de taronja natural.Despres dina normalment amb un petit suisse de postres a la mitja hora es pren un altre bibe petit de 90.despres berena fruita mes pa o galetes.Despres avanç de dormir un altre bibe petit de 90 I de madrugada el seu pare li porta un de 150.....tinc dubtes,,,,, penso que pren massa lactis.....ahhhh li pot caure un troç de formaget per dinar o sopar. Que en penseu?
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Quantitat de lactis al dia

dl. oct. 28, 2013 9:17 pm

El meu nen te 21 mesos, esmorza 180 ml de LA amb papilla, per berenar li dono un petit suis+ pa i per sopar algun dia formatget i abqns d'anar a dormir un bibi de 180 ml.
Magui76
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. maig 29, 2013 6:57 pm

dl. oct. 28, 2013 9:21 pm

Hola!

A nosaltres la infermera ens diu que calen 500 ml. de llet al dia, en forma de llet, iogurt o formatge.
Sobre els petit suisse, ens diu que no l'acostumem perquè porten molt greix. I sobre els formatgets igual, ens diu que un a la setmana i prou, que també porten molt greix.
A veure què hi diuen els altres pares/mares. També he de dir que la nostra infermera sempre rondina pel pes, tan per massa com per poc.
toska
:: peixet
:: peixet
Ubicació: Barcelona
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm

dt. oct. 29, 2013 8:11 am

A mi el pediatre em va dir això 500 al dia com a mínim, entre llet, iogurts i formatge....

Ella pren poca llet així que iogurts pren bastants, pren 1 al matí i un al vespre com a mínim, a més la llet que pugui prendre que no es gaire, no li agrada massa. Pero intento que sigui com a mínim 250 de llet. Per sumar amb els iogurts fins a 500 com a mínim
ImatgeImatge
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

dt. oct. 29, 2013 12:48 pm

A mi el pediatre també em va dir això dels 500 ml. Jo li donc 210 per esmorzar, 150 deprés de sopar i un iogurt al dia q em va dir que equivalia a 150. També menja molt de formatge perquè li encanta.
retalls
:: granota
:: granota
Contacta:
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm

dl. des. 16, 2013 6:22 am

La meva pren molt poca llet... I estic preocupada.
Pel matí li fem cereals amb 160 de llet, un iogurt i pit per dormir. Però com pren poc pit ja tinc poca llet.
Abans feia un bibe a mig matí amb llet meva o llet artificial però ara no el vol ni veure. Ni en bibe, ni en got...
El iogurt li encanta, però no volia abusar d'ell cada dia i ja en fa un a la tarda.
Qué em recomaneu?
glorieta
Entrades: 1495
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

dl. des. 16, 2013 7:47 am

Jo no em preocuparia massa. No fa falta menjar/veure làctics per tenir calç. Hi ha molts aliments que en porten.

En Jan en al·lergic a la proteïna de llet i no arribem a aquestes mides ni de conya. Com que no pot menjar res amb llet li poso la "seva" llet en pols als apats, com que encara fem triturat ho barrejo tot.

I en Pol (té 4 anys) tampoc. Es pren un bol de llet amb cereals al matí i durant el dia formatge i algun dia un cacaolat, però no li agraden massa els iogurts, i està alt i fort.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::