Diarrees intermitents

Teòricament poden menjar de tot.

salma
:: gosset
Ubicació: BDN
Entrades: 481
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 3:38 pm

Diarrees intermitents

dt. des. 17, 2013 8:44 pm

Noies estic molt amoinada.
Tinc bessones de 13 mesos i des de fa un parell de mesos les dues em fan les caques líquides. No cada dia. Dos o tres dies sí, un no. Quatre sí, dos no, etc. Els hi he fet dieta a base d'arrós, pastanaga, cereals sense gluten, llet sense lactosa i tots els pediatres a les que les he portat em diuen que és víric. Però dos mesos!!! Ja no sé qué provar. Estan fartes del mateix menú cada dia i crec que de la dieta no deu ser. Li han enviat analítiques a una d'elles, la que recau més i està perdent pes i estem a l'espera però ja no sé que estic fent malament o si és un tema del seu estomac i és intolerant a algo que li estic donant. El pediatre diu que és massa d'hora per fer-lis proves d'alergies. No sé si tornar a la llet amb lactosa i els cereals normals perquè veig que continuen igual. A algun dels vostres fills li ha passat? Com se li va solucionar?
Imatge
Imatge
aral
:: peixet
:: peixet
Ubicació: VIC
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am

Re: Diarrees intermitents

dt. des. 17, 2013 9:11 pm

Hola, als meus fills els hi va passar una cosa semblant. La nena quan tenia 1,5anys també tenia diarrea dia si dia no...i la pediatre li va fer anàlisis per descartar que fos celíaca, i no ho era, també vàrem probar un temps treura-li la lactosa i siguiem igual. Al final em va dir que tenia diarrea crònica, i que ja li aniria passant, i així va ser, al cap d'uns mesos ja no en tenia. I amb el nen em va passar tres quarts del mateix, anàlisis i tot correcte, i també després d'un temps, li va marxar.
Molts ànims bonica!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1495
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

dt. des. 17, 2013 10:21 pm

En el meu cas va ser per una al.lergia. Sis mesos de caques rares de manera intermitent, pero mai no va perdre pes.

I amb en jan ara fa un mes i mig que tambe, caques rares i com amb sorra. Ell ja es al.lergic a l'ou i la llet i ara estem mirant celuaquia, pero en ppi tambe m'han dit que es viric.

El que si que m'ha dit sempre el pediatre es que una dieta prolongada a la llarga no es bo, vill dir si en pocs dies no millorava em feia tornar a que menjea de tot.

Sort i paciencia
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
karla
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

dc. des. 18, 2013 8:25 am

Hola Salma,
a un dels meus bessons també li va passar i al principi el pediatre no li donava més importància, però després de insistir, li van fer una anal.lítica de caques i bingo, tenia làmblies. O sigui paràsits. Vam fer un tractament amb antibiòtic i, tot i que va costar, ho vam solucionar.
Sort!
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

dc. des. 18, 2013 12:51 pm

Karla! Lamblies? penasava que la meva filla era la única.

també va començar amb diarrea intermitent, va perdre pes o no en va guanyar (no sé pq no la pesava massa) i el pediatra em deia que estava bé. En una visita a urgències ens van dir que millor miressim si tenia paràsits i sí... em estat un any i mig per eliminar-los. No sabem com va poder agafar-los.
karla
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

dc. des. 18, 2013 5:59 pm

Doncs ja veus que no!
Nosaltres un cop vam haver eliminat les lamblies (que va costar), vam pillar no sé quin altre paràsit. Molt guai tot. El pediatre ens va dir que és normal, pq el budell està com més debilitat. Ara sembla que estem bé... tocarem fusta!
Imatge
salma
Ubicació: BDN
Entrades: 481
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 3:38 pm

dj. des. 19, 2013 10:29 pm

No creec que siguin paràsits perquè li van fer un primer cultiu i va sortir negatiu. Ara estem esperant el resultat del segon cultiu amb caques de tres dies seguits i esperant resultat d'analítica. Espero que no sigui res greu. De moment estic optant per fer dieta normal. Els nous aliments no els toleren gairebé i no mengen gaire. A més, se'ls hi junta amb la sortida de dents i amb bronquitis. I estan continuament recaient. Ja no sé si per virus, per paràsits, per dents.

Karla, i com és que heu trigat un any i mig en eliminar els paràsits? Tan resistents són?
Imatge
Imatge
novella
Ubicació: Girona
Entrades: 584
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm

dv. des. 20, 2013 9:21 am

Salma, el meu xic té 14 mesos i estem igual. Li han fet analitica de femta 2 vegades i tot perfecte, i ens diuen que també té perfecte la flora intestinal. La nostra pediatra ens ha dit que aquest any hi ha molts casos i que no ens preocupem. Diu que pot ser ambiental. Ah! I també ens ha dit que menji normal. Res de dieta!!
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: