Deslletament als 23 mesos

Teòricament poden menjar de tot.

Gingis
:: peixet
Contacta:
Entrades: 251
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:09 pm

Deslletament als 23 mesos

dg. gen. 12, 2014 6:27 pm

Hola a tothom! Us explico una mica el meu cas. La Gina té 23 mesos i a més de menjar sòlid, "de postres" pren un xupito de teta. El problema és que ara ja té 23 mesos i jo estic embarassada de bessons, cosa que farà que al juliol tingui dos bebitos per alimentar i no és possible continuar amb l'alletament de la Gina també, sent egoista diré que és massa costós per a mi.

La Gisela (la meva filla gran) es va destetar ella sola mesos desprès que nasqués la Gina (fèiem lactància tàndem), un dia va dir que no volia més i així va ser. Jo crec que el meu pit ja no treu força llet i per tant diria que ella el que busca és el contacte amb mi, però clar, sempre amb la teta fora i a la boca.

Alguna més ha passat per la meva situació? Que vareu fer?

Gràcies.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Karpa
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dl. març 07, 2011 4:03 pm

Re: Deslletament als 23 mesos

dl. gen. 13, 2014 8:50 am

Hola,

Una amiga meva va tenir bessons quan la seva filla "gran" tenia 20 mesos i va continuar donant-li pit als tres!!!! clar, prioritat pels petits y "xupitos" per la gran a estones. Pero jo en lo que si tinc experiència es el lactància a les meves bessones, que van ser mooolt demandats i es pasaven el dia enganxades al pit. Jo crec que no m'hages vist capaç d'alletar a tres, pero això suposo que fins que no et trobes... Crec que ja ho veuras. El que si, obviament, donar prioritat als petits per que la gran succiona mes i el cos ja va prou atabalat per produïr per dos bebes. Que mami quan ells ja haguin mamat suficient.

Sort, súper mami!!!!!!! ;-)))
[/code][/code][/code]Imatge
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
Gingis
Contacta:

dl. gen. 13, 2014 10:20 am

Karpa ha escrit:Hola,

Una amiga meva va tenir bessons quan la seva filla "gran" tenia 20 mesos i va continuar donant-li pit als tres!!!! clar, prioritat pels petits y "xupitos" per la gran a estones. Pero jo en lo que si tinc experiència es el lactància a les meves bessones, que van ser mooolt demandats i es pasaven el dia enganxades al pit. Jo crec que no m'hages vist capaç d'alletar a tres, pero això suposo que fins que no et trobes... Crec que ja ho veuras. El que si, obviament, donar prioritat als petits per que la gran succiona mes i el cos ja va prou atabalat per produïr per dos bebes. Que mami quan ells ja haguin mamat suficient.

Sort, súper mami!!!!!!! ;-)))

Jo em veig incapaç de fer lactància amb els tres! Uf... si vull fer amb els bessons/nes però perquè són petits i necessiten de la mama... La Gina té ja 23 mesos i no sembla que tingui pensaments de deixar la teta... Ai quin vici té pels xupitos!

Gràcier Karpa! :-()-)
ImatgeImatge
ImatgeImatge
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dt. gen. 14, 2014 11:37 am

Gingis, jo potser no sóc la més indicada per ajudar-te tenint en compte que la Berta que té 2,5 anys encara fa pit, però sí que és veritat que hem anat treient algunes tomes i m'he adonat que no ha estat ni molt menys traumàtic.
Quan he tret alguna toma he tingut en comptes coses com: canviar la rutina que feia que ella associés aquell moment amb fer pit. Per exemple, després de fer la migdiada si l'agafava del seu llit i la portava al sofà i me la posava a la falda segur segur que demanava pit, en canvi si anava al seu llit a buscar-la però l'entretenia una estona explicant-li un conte o jugant amb alguna cosa i llavors ella ja es posava les sabatilles i anava al menjador sola, llavors no ho associava amb el pit i no em demanava.
També vaig tenir en compte que si em demanava jo intentava donar-li un substitut del pit: mimitos, aigua o llet, alguna cosa per menjar... i a vegades també funcionava (no sempre!). En els casos que no funcionava jo sempre acabava donant-li el pit, perquè ho vull fer de forma respectuosa i no la vull veure patir.
Jo no sé quant temps més continuarem, però per ara no em suposa cap problema i per tant seguirem, quan tingui un motiu com per exemple el teu, li explicaré. A vegades entenen més les coses del què ens pensem! i llavors suposo que anirem eliminant totes les tomes... a veure com anirà!!
Molta sort!!!!!!!!!!!!!! i Ànims!!!!!
Gingis
Contacta:

dg. gen. 19, 2014 10:53 am

Gràcies pels consells Bertian! Hem provat amb dir-li que a la mama li fa mal... però a ella tan li dóna :ufs: Crec que modificarem rutines o crearem "l'hora de jugar amb la mama" o alguna cosa així, a veure si se li va treient del cap la teta!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

dg. gen. 19, 2014 2:23 pm

Gingis, a veure com va!!!! Jo quan ovulo em fan bastant mal els pits i a la Berta li explico. La veritat és que no deixa de fer pit, simplement llavors em diu "ja vigilo", jajjajajjaja, o sigui que quan toqui també em costarà lo meu!!!! però ens en sortirem!!!!!!
Gingis
Contacta:

dg. gen. 19, 2014 2:41 pm

bertian ha escrit:Gingis, a veure com va!!!! Jo quan ovulo em fan bastant mal els pits i a la Berta li explico. La veritat és que no deixa de fer pit, simplement llavors em diu "ja vigilo", jajjajajjaja, o sigui que quan toqui també em costarà lo meu!!!! però ens en sortirem!!!!!!

:-D :-D :-D Ja vigilo, la meva ni això! Em vaig ficar tiretes als mugrons per dir-li que em feia mal i em va dir... tu mal, la nena teta. Toma ya!
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::