Desesperada amb l'alletament matern...

Teòricament poden menjar de tot.

rkl
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

Re: Desesperada amb l'alletament matern...

ds. maig 31, 2014 10:26 am

Bon dia,
explicaré el meu cas. Jo també vaig estar molt atabalada pel tema nits, a més dormia amb nosaltres, era un xou per fer-la dormir al bressol, només teta...I als 10 mesos vam decidir seguir el mètode Estivill per provar alguna cosa diferent, ja que el collit era horrible (plors, mals de panxa de tanta teta...) i la lactància s'estava convertint en un tema negatiu.
He de dir que amb tres dies ho vam solucionar: sopar, teta, conte, fer un mòbil per l'habitació, un dibuix, un ossito per acompanyar. Va plorar però molts menys que quan intentava calmar-la sense teta o hi anava el seu pare (van ser durs moments puntuals, però molt pocs i beneficiós per tots). En "tres dies" la nena dormia al seu llit i va deixar de mamar 50 vegades a la nit. També he de dir que va funcionar a tres parelles més de grup que tenim de mames i papes.

Vam solucionar un problema però ara en tinc un altre, que és deslletar-la del tot. En una setmana hem aconseguit treure la presa de després de sopar amb un got de llet calentona.
El cap de setmana és un desajust perquè és voler dormir durant el dia i voler teta...Però amb els hàbits de la setmana només fa matí. A les 6 del matí es desperta i no en tinc ni idea de com treure aquesta presa.

Amb tot aquest rotllo et vull donar ànims, que cadascuna va trobant camins i solucions tot i que és moooolt difícil solucionar-ho (o menys del que ens pensem ). Es van fent grans i costa més tot plegat, però d'altra banda ho entenen tot i si els hi sabem explicar bé i sabem ser rotunds anirem aconseguint cosetes.
rkl
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

Re: Desesperada amb l'alletament matern...

ds. maig 31, 2014 10:29 am

Per cert, ara en té 15 i espera un germanet! No vull fer tàndem i tenia clar que a l'any i mig volia deslletar-la, no em pensava que ens costés tant...

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::