dina 2 vegades

Teòricament poden menjar de tot.

turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

dina 2 vegades

dt. març 04, 2014 8:50 pm

hola! el meu nen de 13 mesos encara fa pit a demanda. tb menja solids, mai ha fet papilles. quan li agrada el que li donen menja molt, quan no li agrada menja menys, o si té molta gana tb s'ho menja. vull dir que en principi és un nen de fàcil menjar. passa que jo entro a treballar a la tarda, i a les 13h dinem tots 2. verdures i carn o peix. a les 15h està amb els sogres que el cuiden i ells dinen... i torna a dinar!!!! arroç, patates, carn amb salsa... vamos, menys sa. però lo greu no és només que menja menys sa...és que dina per segona vegada!!! i es que pel que m'expliquen no menja pas poc... jo no ho trobo normal la veritat... entenc que li vulguin donar alguna cosa pq mentre ells dinen el nen es distregui..pero cal dinar de nou? per altra banda...si menja deu ser que encara té gana no? és un nen grandet, vamos, que no és dels més grassos del percentil, però és més aviat rodonet...rotllo percentil 70 de gros i 60 d'alt... pq veieu que de moment no és un problema... però vamos, jo crec que a aquesta edat el que és important és crear un hàbit... i l'hàbit que li estem creant és dinar 2 vegades!!!! em plantejo no donar-li jo de dinar... però clar, els meus àpats són més sans... què en penseu?
Imatge
Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: dina 2 vegades

dc. març 05, 2014 7:25 am

mon fill feia igual.
Amb un any menjava dues vegades SEMPRE, a la seva hora i després a l'hora dels grans. Ara té quasi 5 anys, continua menjant força, i és un fideu.
Penso que ara té edat d'experimentar amb nous gustos, i textures, i segurament ho deu poder fer millor amb el menjar marrano dels avis que amb el seu. Jo no m'hi amoinairia gaire, Quan vagi al cole segur que no ho podrà fer! Pensa que a aquesta edat, en dues hores tornn a tenir gana, pensa que no dina dues vegades, sinó que berena fort ;-)
ImatgeImatge
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

dc. març 05, 2014 7:45 am

Jo penso igual.. No passa res! Si menja és per que te gana o simplement curiositat.. El meu fill berena 2 o 3 cops, a la llar a les 15,30 a casa a les 17 i potser pica algo abans de sopar i tot! Suposo que a partir del setembre al cole ja canviarà la cosa.. Es fan grans i va canviant tot!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
shyla
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

dc. març 05, 2014 10:33 am

El meu fill feia igual però a casa, jo el recollia de la llar cap a les 12 i quan arribavem a casa menjava el que havia preparat per dinar, normalment poc perquè ja tenia son, al despertar-se a quarts de 2 o les 2 quan nosaltres dinavem ell tornava a dinar tan tranquil. El que jo he fet és deixar de donar-li de dinar a les 12, quan arribem de l'escola fem pit, fa la migdiada i després dinem tots plegats cap a les 2 , el que després se'm desvirtua és el berenar, jeje :content:
Imatge Imatge
Mireia11
Ubicació: Vallès Oriental
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm

dt. març 11, 2014 11:51 am

El meu fill de 29 mesosmenja totes les vegades que se li posi menjar davant!!!! Esta primet pero es de bon menjar.... Jajaja
Jo no em preocuparia no molt menys! Nomes en el cas de que tingues sobrepes i tot i aixi amb lo petits que son tampoc li donaria massa importancia.

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::