Quantitats 12 mesos

Teòricament poden menjar de tot.

Nubuis
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

Quantitats 12 mesos

dv. març 21, 2014 11:14 am

La meva filla ahir just va fer l'anyet... i tinc la sensació des de fa uns dies q es queda amb gana... quines quantittats aprox. feu per als vostres fills??? ja sé q cal adequar-se a cada cas, i q és molt variable en cada criatura... us faig 5 ctms... la meva filla fa un bibi de 300 amb 7 cullerades d cereals al matí, uns 250 g de verdura i peix o carn (q és el q es menja pitjor), 3 peces de fruita senceres per berenar i uns 250 de caldo amb sèmola + 180 de bibi per sopar... és una nena molt menuda (68'5 cm!) i pesa 7 kg i 700 g... és intolerant a la proteïna de vaca, i crec q això hi influeix tb.... el digestòleg q la porta no hi dóna molta importància i diu q cal prendre més perspectiva per saber si és o no un fet de preucpació... però fa uns dies q tinc la sensació q menjaria més, i ara ja dubto de si li dono poca teca... què us sembla??? Mil gràcies!!!
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Quantitats 12 mesos

dv. març 21, 2014 12:09 pm

Prova-ho donant-n'hi més.
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

dv. març 21, 2014 1:16 pm

El meu fill de 10 mesos mai li he pesat lo que menja... En faig suficient perquè pugui menjar tot el que vulgui i en sobri una mica. I a part quan mengem nosaltres també està a la taula i picoteja tot el que nosaltres mengem (verdura, pasta, paella, pa amb tomata, pernil dolç, fruita, carn, peix...). Bueno i a part pren pit a demanda... :-D
Si és menuda i et sembla que es queda amb gana perquè no n'hi fas més? No et deixa el metge? No ho acabo d'entendre...
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

dv. març 21, 2014 1:24 pm

Estic amb la jambina...
Jo mai li vaig pesar el que li donava a la nena. Si veia que s'ho acabava tot, el dia següent n'hi feia una mica més. El meu càlcul era que si sobrava una mica és que havia quedat bé.
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dv. març 21, 2014 10:59 pm

Jo mai peso menjar ni mesuro llet. Mengen el mateix que jo i beuen en got, si crec que tenen gana els n'hi poso més. De fet, quan no en volen més m'ho fan molt evident. ;)

Prova de donar-n'hi més si trobes que té gana. Si no en vol, t'ho farà saber.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Nubuis
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

ds. març 22, 2014 7:35 am

Ei, gràcies!! de fet, jo tampoc no calculo les quantitats... us les he dit en base al q solo omplir del plat... simplement preguntava què acostumen a menjar per curiositat!! i pq estic sorpresa q darrerament s'ho acabi tot... i em va entrar el dubte...

Ah, i cap metge no m'ha indicat q li limiti el q menja!! és clar q no!! senzillament hem d vigilr q no tingui restes d llet per a la srva intolerància... i més complicat del q sembla... b, ara q ja fa un any, li començarem a diversificar els àpats més... i a veure si segueix amb ratxa de gana!!! :content:
Takita
:: dinosaure
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5343
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

ds. març 22, 2014 9:31 am

Jo, als meus, si s'ho acabaven tot, l'endemà els hi posava una mica més i així m'assegurava que s'havien quedat bé. A partir de l'any, mengaven el mateix que nosaltres (excepte peix blau).

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::